Материалдар / Сақтар туралы тарихи мәліметтер

Сақтар туралы тарихи мәліметтер

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған мазмұнда білім беру бойынша ашық сабақтар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
470
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Сақтар туралы тарихи мәліметтер Мұғалімнің аты-жөні: Бесбаева М.СКүні: 14.12.2017ж
СЫНЫП: 5б

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Сақ тайпаларының мекендеген жерлері және қандай дереккөздері сақтар туралы мәліметтерді біледі

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқушылардың көпшілігінің сақтар туралы алған білімдерін одан әрі жетілдіріп, кейбіреуінің зерттеушілік дағдылары қалыптасады

Бағалау критерийіСақ тайпалық одақтарының географиялық орналасуын анықтайдыСақтар туралы жазған авторлардың пікірлерін сипаттайды

Тілдік құзіреттіліксақ сөзінің мағынасы, тиграхауда, парадарайа, хаумаварга, исседон, аргипей, аримаспа, дайлар
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. «Ерден атаның әңгімелері» тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралыПрезентация сабақтың қосымша материалы ретінде оқу мақсаттарын,жетістік критерийлерін,тапсырмаларды орындауда көрнекілік қызметін атқарады
Пәнаралық байланысДүние тану ,әдебиет.
Алдыңғы оқуҚазақстан аумағындағы тайпалық одақтар мен мемлекеттер.Сақ тайпалық одақтары бөлімінің бірінші тақырыбы.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы3 минутБағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. І топ. Сақ  (тиграхауда)ІІ топ. Сақ (парадарайа)ІІІ топ. Сақ (хаумаварга)





Сабақтың басы.7минут











Үй тапсырмасын тексеру:Сөздер банксі













Үш топқа тапсырмалар беріледі:Тірек сөздер:1.Құдіретті ерлер 1.Парадарая 1.Ботай2.Петроглиф 2.Тотемизм 2.Гередот3.Дай 3.Страбон 3.Аргипей4.Сарыарқа 4.Ктесий 4.Помпей Трог5.Хаомоварга 5.Аримаспа 5.Андрон6.Түндік 6.Тебінді 6.ТиграхаудаЗерттеу сұрағы:Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?








«Сөздер банкі» әдісі
Ортасы 16 минут











Карта мен жұмыс: Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар. Тапсырма-1: Сақтардың мекендеген жерлерін көрсету.Сақ тайпаларының қоныстануын атау.







«Ерден атаның әңгімелері» тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралыТ.Ой шақыру стратегиясы:. Сақ тайпалары туралы бейнематериалдан үзінді көрсетіледі. Бехистун жазбаларынан үзінді.Тыңдалым, жазылым дағдыларын дамыту Оқушылар төмендегі тапсырмаларды орындайды:«МИКС» жаттығуыТақтаға түйінді 9-10 тірек сөздер жазылады.1-топ осы сөздерден ертегі құрастырады.2-топ сабаққа қатысушыларға тілек3-топ тірек сөздерден бата береді

Ж.Кестемен жұмыс. Тақырыпқа қатыстыкестені толтыру.





Оқулық,кескін карта, түрлі-түсті маркерлер«МИКС» жаттығу, кестемен жұмыс
Сергіту сәті2 минутӘсем әуенмен жақсы көңіл күй сыйлау.

Аяқталуы Сабақты бекіту7 минут Сабақты бекіту:«Сиқырлы қалпақ» әдісі.Әр топ сиқырлы қалпақшаға сұрақтар жазып тастайды.Сұрақтар салынған қалпақшаны ауытырып топтарға беріледі. Топ мүшелері берілген сұрақтарға жауап береді,



«Сиқырлы қалпақ» әдісі
Бағалау

2минут











Кері байланыс3 минут
Кері байланыс кемесі
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?
Тексерілді:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ