Сабақтың тақырыбы: Сақтар туралы тарихи мәліметтер | Мұғалімнің аты-жөні: Бесбаева М.СКүні: 14.12.2017ж |
СЫНЫП: 5б
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Сақ тайпаларының мекендеген жерлері және қандай дереккөздері сақтар туралы мәліметтерді біледі
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқушылардың көпшілігінің сақтар туралы алған білімдерін одан әрі жетілдіріп, кейбіреуінің зерттеушілік дағдылары қалыптасады
|
Бағалау критерийі | Сақ тайпалық одақтарының географиялық орналасуын анықтайдыСақтар туралы жазған авторлардың пікірлерін сипаттайды
|
Тілдік құзіреттілік | сақ сөзінің мағынасы, тиграхауда, парадарайа, хаумаварга, исседон, аргипей, аримаспа, дайлар |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. «Ерден атаның әңгімелері» тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралыПрезентация сабақтың қосымша материалы ретінде оқу мақсаттарын,жетістік критерийлерін,тапсырмаларды орындауда көрнекілік қызметін атқарады |
Пәнаралық байланыс | Дүние тану ,әдебиет. |
Алдыңғы оқу | Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар мен мемлекеттер.Сақ тайпалық одақтары бөлімінің бірінші тақырыбы. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы3 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. І топ. Сақ (тиграхауда)ІІ топ. Сақ (парадарайа)ІІІ топ. Сақ (хаумаварга)
|
|
Сабақтың басы.7минут
| Үй тапсырмасын тексеру:Сөздер банксі
Үш топқа тапсырмалар беріледі:Тірек сөздер:1.Құдіретті ерлер 1.Парадарая 1.Ботай2.Петроглиф 2.Тотемизм 2.Гередот3.Дай 3.Страбон 3.Аргипей4.Сарыарқа 4.Ктесий 4.Помпей Трог5.Хаомоварга 5.Аримаспа 5.Андрон6.Түндік 6.Тебінді 6.ТиграхаудаЗерттеу сұрағы:Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? |
«Сөздер банкі» әдісі |
Ортасы 16 минут
| Карта мен жұмыс: Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар. Тапсырма-1: Сақтардың мекендеген жерлерін көрсету.Сақ тайпаларының қоныстануын атау.
«Ерден атаның әңгімелері» тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралыТ.Ой шақыру стратегиясы:. Сақ тайпалары туралы бейнематериалдан үзінді көрсетіледі. Бехистун жазбаларынан үзінді.Тыңдалым, жазылым дағдыларын дамыту Оқушылар төмендегі тапсырмаларды орындайды:«МИКС» жаттығуыТақтаға түйінді 9-10 тірек сөздер жазылады.1-топ осы сөздерден ертегі құрастырады.2-топ сабаққа қатысушыларға тілек3-топ тірек сөздерден бата береді
Ж.Кестемен жұмыс. Тақырыпқа қатыстыкестені толтыру.
| Оқулық,кескін карта, түрлі-түсті маркерлер«МИКС» жаттығу, кестемен жұмыс |
Сергіту сәті2 минут | Әсем әуенмен жақсы көңіл күй сыйлау. |
|
Аяқталуы Сабақты бекіту7 минут | Сабақты бекіту:«Сиқырлы қалпақ» әдісі.Әр топ сиқырлы қалпақшаға сұрақтар жазып тастайды.Сұрақтар салынған қалпақшаны ауытырып топтарға беріледі. Топ мүшелері берілген сұрақтарға жауап береді,
|
«Сиқырлы қалпақ» әдісі |
Бағалау
2минут
Кері байланыс3 минут | | Кері байланыс кемесі |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |