Сақтардың Александр Македонскийге қарсы күресі. 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сақтардың Александр Македонскийге қарсы күресі. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім: Сақтар Педагогтің аты-жөні: Күні: 6.02.2024 ж Сынып: 5 Қатысқаны: Қатыспағаны: Сабақтың тақырыбы: Сақтардың Александр Македонскийге қарсы күресі Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 5.3.2.1 – Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау. Сабақтың мақсаты: Александр Македонский империясының скифтердің территориясына жасаған жорығының сәтсіз болу себептерін анықтау. Сақтардың жауынгерлік ерліктері, Кирмен, Дариймен соғысы, шырақтың өз елін қорғаудағы ерліктері туралы баяндай отырып, оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу. Сабақтың барысы Сабақтың кезеңі/ уақыты Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Ұйымдастыру 3 мин Сабақтың басы 5 мин Жаңа сабақ 3 мин 7 мин 2 мин 5 мин 5 мин 7 мин Сабақты бекіту 3 мин Сабақтың соңы 5 мин Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Топқа бөлу. Бағалау парағын тарату. (Б
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Сақтар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

6.02.2024 ж

Сынып:

5

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Сақтардың Александр Македонскийге қарсы күресі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.3.2.1 – Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау.

Сабақтың мақсаты:

Александр Македонский империясының скифтердің территориясына жасаған жорығының сәтсіз болу себептерін анықтау. Сақтардың жауынгерлік ерліктері, Кирмен, Дариймен соғысы, шырақтың өз елін қорғаудағы ерліктері туралы баяндай отырып, оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

3 мин






















Сабақтың басы

5 мин





























Жаңа сабақ

3 мин


















7 мин








2 мин













5 мин









5 мин






















7 мин













Сабақты бекіту

3 мин








Сабақтың соңы

5 мин




Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Топқа бөлу. Бағалау парағын тарату. (Бағалау парағын таратып, сол арқылы топқа бөлу. Қалқанға топтың аты жазылады).

1 – топ. Тиграхауда

2 – топ. Хаумаварга

3 – топ. Парадарайа

Әр елде қалай амандасады?

Жапония.

Жапон халқы сәлемдесу рәсіміне аса мән береді. Бір-бірін көрген кезде олар иіледі.

Ирандықтар

Бір-бірінің қолын алып болғаннан кейін, оң қолдарын жүрек тұсына қояды.

Тибеттіктер оң қолымен қалпақтарын шешіп, сол қолын құлаққа қояды да тілдерін шығарады.

Үй тапсырмасын сұрау.

«Миға шабуыл» әдісі.

  1. Б.1.Бз.б 530 ж сақ жеріне басып кірген кімдер?

  2. Рим тарихшысы Трог не туралы жазды?

  3. Прасы патшасы Кир қандай қулық ойлады?

  4. Парсылардың торына түсіп қалған кім?

  5. Герадот осы соғысты қалай сипаттады?

  6. Қай жылы парсылар қайтадан шабуыл жасады?

  7. Полиэн «Шырақ» туралы не деп жазды?

  8. Сақтар қай жерлердегі соғысқа қатысқан?

Тақырыпты ашу:

Қалай ойлайсыздар, бүгінгі біздің сабақтың негізгі мақсаты қандай болуы мүмкін?

«Кинометафра» әдісі

Сабақтың мақсатын айқындау: А. Македонский туралы видеоролик көрсету.

Видеоролик бойынша сұрақ қоямын:

1.Сақтар неліктен македондықтарға қарсы Спитомен бастаған көтерілісті қолдады?

2.Сақтар басқыншыларға қарсы күресті қалай жүргізді?

3.Партизан соғысы дегеніміз не?


Жаңа сабақ бойынша түсіндірме жүргіземін.


І тапсырма Топтық жұмыс.

Постермен жұмыс

1-топ. А.Македонский жайлы мәлімет
2-топ. А.Македонскийдің сақ еліне жорығы
3-топ. Александрия шамшырағы


ІІ тапсырма. Жеке жұмыс. (ЕБҚ)

«Ақиқат не жалған».

1.Александрдың әкесі Филипп патша болған.

2.Александр математикаға қызығушылық танытпаған.

3. Александрдың ұстазы – Герадот

4.Александр алғаш рет 18 жасында шайқасқа түскен

5. Александр 5 жасынан соғыс өнері мен әртүрлі ғылымға үйрене бастады


ІІІ-тапсырма.«Математикалық ойын» әдісі. /Жылдар сөйлейді/ Жұптық жұмыс
(47+63)х3=330 /Самарқан қаласын басып алды-
(1000-916)х4=328 /Соғды астанасын азат ету жорық/
4 тапсырма. Тарихи сынақ хат. Жеке жұмыс

1.Ескендір______________ 20 шілдеб.з.б ________дүниеге келген.

2.Грек македон басқыншыларына қарсы күресті __________ атты сақ басқарды.

3.Күннің ыстығы _______________жиі жиі шабуылдары мен соғысу ________ гректерді әбден әлсіретті.

4.»Александр жорығы» еңбегін ___________ жазды.

5.Сақтар ______________ горнозоны орналасқан ___________ қазіргі Самарқандты қоршауға алды.

Тірек сөздер: Зұлқарнай, 356 жылы, Арриан, сақтардың, шабуылдары, спитамен, грек, Маракананы, тактикасы.


Тапсырма. Картамен жұмыс

Аты аталған жерлерді картадан тауып, көрсетіп, белгі салу

1.Македония

2.Мараканда

3.Александрия-Эсхата

4.Александрия

Тапсырма: Сәйкестендіру

Б.з 90-175


Арриан тарихшысы өмір сүрді

Б.з.б 356 ж


Александрдың өмірге келген жылы

Б.з.б 530 ж


Кидің сақ жеріне басып кіруі

Б.з.б 519 ж


ІДарийдің саұ жеріне жорығы


Рефлекция «Білім қоржын» әдісі.




Үй тапсырмасы

Тақырыпты оқу. «А.Македонский неге әлемді жаулап алуда» жөнінде эссе жазу/50-60 сөз/


Оқушылар сәлемдеседі.

Әр халықтың амандасу тәртібін қолданады.

Топқа бөлінеді бағалау парағын алып сондағы топтың аты арқылы
















Үй тапсырмасына шапшаң жауап береді
























Оқушылар өз ойларын айтады. сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашты.

Видеороликті қарайды



Оқушылар сұрақтарға жауап береді


Жаңа сабақты тыңдайды



Оқушылар топпен жұмыс жасайды








Ақиқат не жалған екенін айтады













Математикалық есепті шығарып шыққан нәтижеден тарихи жорықтарды атау



Оқушылар бос орынды тірек сөздерді қолданып тапсырманы орындайды
























Картамен жұмыс жасайды














Кестені сәйкестендіреді



Оқушылар кері байланысты қоржынға асықтарды салу арқылы орындайды


Күнделікке жазып алады























Қалыптастырушы бағалау: тиімді кері байланыс

Әр 2 сұраққа 1 балл





















































Дескриптор:

1.А.Македонский өмірбаянын біледі.

2.Ол туралы ақиқат не жалған екеін ажырата алады.






Дескриптор:

Шыққан нәтижеге қарап болған жорықтарды атайды





Дескриптор: берілген тапсырмаға сәйкес маңызды адам аттары мен оқиғаларды біледі











Дескриптор:

Сақтарға байланысты маңызды оқиға болған жылдарды біледі








Дескриптор: 1.Македонскийдің жаулап алған жерлерін біледі

2.Маңызды оқиға болған жылдар туралы біледі



Бағалау парағы


Топтың аты








Слайд













Слайд

Көрнекілік



























Слайд




Видеоролик








Плакат, маркер, стикер









Слайд









Слайд










Кеспе қағаз



















Кеспе қағаз

Татпа материал









Карта















Көрнекілік




Қоржын, асықтар




Слайд








1 тапсырма Топтық жұмыс. Постермен жұмыс

1-топ. А.Македонский жайлы мәлімет
2-топ. А.Македонскийдің сақ еліне жорығы
3-топ. Александрия шамшырағы әр топқа 1 баллдан





2 тапсырма. Жеке жұмыс.

«Ақиқат не жалған».

1.Александрдың әкесі Филипп патша болған.

2.Александр математикаға қызығушылық танытпаған.

3. Александрдың ұстазы – Герадот

4.Александр алғаш рет 18 жасында шайқасқа түскен

5. Александр 5 жасынан соғыс өнері мен әртүрлі ғылымға үйрене бастады

Дескриптор:

1.А.Македонский өмірбаянын біледі.

2.Ол туралы ақиқат не жалған екеін ажырата алады. Әр екі дұрыс жауапқа 1 балл



3 тапсырма. «Математикалық ойын» әдісі. /Жылдар сөйлейді/ Жұптық жұмыс
(47+63)х3=

(1000-916)х4=

Дескриптор:

1.Шыққан нәтижеге қарап болған жорықтарды атайды 2 балл



4 тапсырма. «Тарихи сынақ хат». Жеке жұмыс

1.Ескендір______________ 20 шілдеб.з.б ________дүниеге келген.

2.Грек македон басқыншыларына қарсы күресті __________ атты сақ басқарды.

3.Күннің ыстығы _______________жиі жиі шабуылдары мен соғысу ________ гректерді әбден әлсіретті.

4.»Александр жорығы» еңбегін ___________ жазды.

5.Сақтар ______________ горнозоны орналасқан ___________ қазіргі Самарқандты қоршауға алды.

Тірек сөздер: Зұлқарнай, 356 жылы, Арриан, сақтардың, шабуылдары, спитамен, грек, Маракананы, тактикасы.

Дескриптор:

1.Берілген тапсырмаға сәйкес маңызды адам аттары мен оқиғаларды біледі Әр екі дұрыс жауапқа 1 балл


5 Тапсырма. Картамен жұмыс

Аты аталған жерлерді картадан тауып, көрсетіп, белгі салу

1.Македония

2.Мараканда

3.Александрия-Эсхата

4.Александрия

Дескриптор:

Сақтарға байланысты жерлерді картадан тауып көрсете біледі. Әр топқа 1 балл


6 Тапсырма: Сәйкестендіру

Б.з 90-175



Арриан тарихшысы өмір сүрді

Б.з.б 356 ж



Александрдың өмірге келген жылы

Б.з.б 530 ж



Кирдің сақ жеріне басып кіруі

Б.з.б 519 ж



І Дарийдің сақ жеріне жорығы



Дескриптор:

1.Македонскийдің жаулап алған жерлерін біледі 1 балл

2.Маңызды оқиға болған жылдар туралы біледі 1 балл


Жалпы 10 балл



















2 тапсырма. Жеке жұмыс.

«Ақиқат не жалған».

1.Александрдың әкесі Филипп патша болған.

2.Александр математикаға қызығушылық танытпаған.

3. Александрдың ұстазы – Герадот

4.Александр алғаш рет 18 жасында шайқасқа түскен

5. Александр 5 жасынан соғыс өнері мен әртүрлі ғылымға үйрене бастады

Дескриптор:

1.А.Македонский өмірбаянын біледі.

2.Ол туралы ақиқат не жалған екеін ажырата алады. Әр екі дұрыс жауапқа 1 балл



2 тапсырма. Жеке жұмыс.

«Ақиқат не жалған».

1.Александрдың әкесі Филипп патша болған.

2.Александр математикаға қызығушылық танытпаған.

3. Александрдың ұстазы – Герадот

4.Александр алғаш рет 18 жасында шайқасқа түскен

5. Александр 5 жасынан соғыс өнері мен әртүрлі ғылымға үйрене бастады

Дескриптор:

1.А.Македонский өмірбаянын біледі.

2.Ол туралы ақиқат не жалған екеін ажырата алады. Әр екі дұрыс жауапқа 1 балл



2 тапсырма. Жеке жұмыс.

«Ақиқат не жалған».

1.Александрдың әкесі Филипп патша болған.

2.Александр математикаға қызығушылық танытпаған.

3. Александрдың ұстазы – Герадот

4.Александр алғаш рет 18 жасында шайқасқа түскен

5. Александр 5 жасынан соғыс өнері мен әртүрлі ғылымға үйрене бастады

Дескриптор:

1.А.Македонский өмірбаянын біледі.

2.Ол туралы ақиқат не жалған екеін ажырата алады. Әр екі дұрыс жауапқа 1 балл



2 тапсырма. Жеке жұмыс.

«Ақиқат не жалған».

1.Александрдың әкесі Филипп патша болған.

2.Александр математикаға қызығушылық танытпаған.

3. Александрдың ұстазы – Герадот

4.Александр алғаш рет 18 жасында шайқасқа түскен

5. Александр 5 жасынан соғыс өнері мен әртүрлі ғылымға үйрене бастады

Дескриптор:

1.А.Македонский өмірбаянын біледі.

2.Ол туралы ақиқат не жалған екеін ажырата алады. Әр екі дұрыс жауапқа 1 балл



3 тапсырма. «Математикалық ойын» әдісі. /Жылдар сөйлейді/ Жұптық жұмыс
(47+63)х3=

(1000-916)х4=

Дескриптор:

1.Шыққан нәтижеге қарап болған жорықтарды атайды 2 балл


3 тапсырма. «Математикалық ойын» әдісі. /Жылдар сөйлейді/ Жұптық жұмыс
(47+63)х3=

(1000-916)х4=

Дескриптор:

1.Шыққан нәтижеге қарап болған жорықтарды атайды 2 балл



3 тапсырма. «Математикалық ойын» әдісі. /Жылдар сөйлейді/ Жұптық жұмыс
(47+63)х3=

(1000-916)х4=

Дескриптор:

1.Шыққан нәтижеге қарап болған жорықтарды атайды 2 балл



3 тапсырма. «Математикалық ойын» әдісі. /Жылдар сөйлейді/ Жұптық жұмыс
(47+63)х3=

(1000-916)х4=

Дескриптор:

1.Шыққан нәтижеге қарап болған жорықтарды атайды 2 балл



3 тапсырма. «Математикалық ойын» әдісі. /Жылдар сөйлейді/ Жұптық жұмыс
(47+63)х3=

(1000-916)х4=

Дескриптор:

1.Шыққан нәтижеге қарап болған жорықтарды атайды 2 балл



3 тапсырма. «Математикалық ойын» әдісі. /Жылдар сөйлейді/ Жұптық жұмыс
(47+63)х3=

(1000-916)х4=

Дескриптор:

1.Шыққан нәтижеге қарап болған жорықтарды атайды 2 балл



3 тапсырма. «Математикалық ойын» әдісі. /Жылдар сөйлейді/ Жұптық жұмыс
(47+63)х3=

(1000-916)х4=

Дескриптор:

1.Шыққан нәтижеге қарап болған жорықтарды атайды 2 балл

3 тапсырма. «Математикалық ойын» әдісі. /Жылдар сөйлейді/ Жұптық жұмыс
(47+63)х3=

(1000-916)х4=

Дескриптор:

1.Шыққан нәтижеге қарап болған жорықтарды атайды 2 балл



3 тапсырма. «Математикалық ойын» әдісі. /Жылдар сөйлейді/ Жұптық жұмыс
(47+63)х3=

(1000-916)х4=

Дескриптор:

1.Шыққан нәтижеге қарап болған жорықтарды атайды 2 балл



3 тапсырма. «Математикалық ойын» әдісі. /Жылдар сөйлейді/ Жұптық жұмыс
(47+63)х3=

(1000-916)х4=

Дескриптор:

1.Шыққан нәтижеге қарап болған жорықтарды атайды 2 балл


4 тапсырма. «Тарихи сынақ хат». Жеке жұмыс

1.Ескендір______________ 20 шілдеб.з.б ________дүниеге келген.

2.Грек македон басқыншыларына қарсы күресті __________ атты сақ басқарды.

3.Күннің ыстығы _______________жиі жиі шабуылдары мен соғысу ________ гректерді әбден әлсіретті.

4.»Александр жорығы» еңбегін ___________ жазды.

5.Сақтар ______________ горнозоны орналасқан ___________ қазіргі Самарқандты қоршауға алды.

Тірек сөздер: Зұлқарнай, 356 жылы, Арриан, сақтардың, шабуылдары, спитамен, грек, Маракананы, тактикасы.

Дескриптор:

1.Берілген тапсырмаға сәйкес маңызды адам аттары мен оқиғаларды біледі Әр екі дұрыс жауапқа 1 балл



4 тапсырма. «Тарихи сынақ хат». Жеке жұмыс

1.Ескендір______________ 20 шілдеб.з.б ________дүниеге келген.

2.Грек македон басқыншыларына қарсы күресті __________ атты сақ басқарды.

3.Күннің ыстығы _______________жиі жиі шабуылдары мен соғысу ________ гректерді әбден әлсіретті.

4.»Александр жорығы» еңбегін ___________ жазды.

5.Сақтар ______________ горнозоны орналасқан ___________ қазіргі Самарқандты қоршауға алды.

Тірек сөздер: Зұлқарнай, 356 жылы, Арриан, сақтардың, шабуылдары, спитамен, грек, Маракананы, тактикасы.

Дескриптор:

1.Берілген тапсырмаға сәйкес маңызды адам аттары мен оқиғаларды біледі Әр екі дұрыс жауапқа 1 балл









4 тапсырма. «Тарихи сынақ хат». Жеке жұмыс

1.Ескендір______________ 20 шілдеб.з.б ________дүниеге келген.

2.Грек македон басқыншыларына қарсы күресті __________ атты сақ басқарды.

3.Күннің ыстығы _______________жиі жиі шабуылдары мен соғысу ________ гректерді әбден әлсіретті.

4.»Александр жорығы» еңбегін ___________ жазды.

5.Сақтар ______________ горнозоны орналасқан ___________ қазіргі Самарқандты қоршауға алды.

Тірек сөздер: Зұлқарнай, 356 жылы, Арриан, сақтардың, шабуылдары, спитамен, грек, Маракананы, тактикасы.

Дескриптор:

1.Берілген тапсырмаға сәйкес маңызды адам аттары мен оқиғаларды біледі Әр екі дұрыс жауапқа 1 балл



4 тапсырма. «Тарихи сынақ хат». Жеке жұмыс

1.Ескендір______________ 20 шілдеб.з.б ________дүниеге келген.

2.Грек македон басқыншыларына қарсы күресті __________ атты сақ басқарды.

3.Күннің ыстығы _______________жиі жиі шабуылдары мен соғысу ________ гректерді әбден әлсіретті.

4.»Александр жорығы» еңбегін ___________ жазды.

5.Сақтар ______________ горнозоны орналасқан ___________ қазіргі Самарқандты қоршауға алды.

Тірек сөздер: Зұлқарнай, 356 жылы, Арриан, сақтардың, шабуылдары, спитамен, грек, Маракананы, тактикасы.

Дескриптор:

1.Берілген тапсырмаға сәйкес маңызды адам аттары мен оқиғаларды біледі Әр екі дұрыс жауапқа 1 балл



4 тапсырма. «Тарихи сынақ хат». Жеке жұмыс

1.Ескендір______________ 20 шілдеб.з.б ________дүниеге келген.

2.Грек македон басқыншыларына қарсы күресті __________ атты сақ басқарды.

3.Күннің ыстығы _______________жиі жиі шабуылдары мен соғысу ________ гректерді әбден әлсіретті.

4.»Александр жорығы» еңбегін ___________ жазды.

5.Сақтар ______________ горнозоны орналасқан ___________ қазіргі Самарқандты қоршауға алды.

Тірек сөздер: Зұлқарнай, 356 жылы, Арриан, сақтардың, шабуылдары, спитамен, грек, Маракананы, тактикасы.

Дескриптор:

1.Берілген тапсырмаға сәйкес маңызды адам аттары мен оқиғаларды біледі Әр екі дұрыс жауапқа 1 балл



4 тапсырма. «Тарихи сынақ хат». Жеке жұмыс

1.Ескендір______________ 20 шілдеб.з.б ________дүниеге келген.

2.Грек македон басқыншыларына қарсы күресті __________ атты сақ басқарды.

3.Күннің ыстығы _______________жиі жиі шабуылдары мен соғысу ________ гректерді әбден әлсіретті.

4.»Александр жорығы» еңбегін ___________ жазды.

5.Сақтар ______________ горнозоны орналасқан ___________ қазіргі Самарқандты қоршауға алды.

Тірек сөздер: Зұлқарнай, 356 жылы, Арриан, сақтардың, шабуылдары, спитамен, грек, Маракананы, тактикасы.

Дескриптор:

1.Берілген тапсырмаға сәйкес маңызды адам аттары мен оқиғаларды біледі Әр екі дұрыс жауапқа 1 балл








5 Тапсырма. Картамен жұмыс

Аты аталған жерлерді картадан тауып, көрсетіп, белгі салу

1.Македония

2.Мараканда

3.Александрия-Эсхата

4.Александрия

Дескриптор:

Сақтарға байланысты жерлерді картадан тауып көрсете біледі. Әр топқа 1 балл

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.12.2024
339
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі