Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тобы: «Балауса»
Тәрбиешінің аты-жөні: Матнаева Ж.А.
Білім беру саласы: Коммуникация.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Мерзімі: 18.09.2017ж
Тақырыбы: «Шар мен текшені салыстыру»
Мақсаты: Балаларға геометриялық пішіндер – шар, текше атауларын есте сақтауға, олардың ерекшеліктерін (мысалы: шар домалайды, текше төртбұрышты орнынан қозғауға болады, бірінің үстіне бірін қоюға болады Сөздік қорларын молайтып, сқйлеу қабілеттерін дамыту. Ұқыпты және сабырлы болуға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: №3 демонстрациялық материал. (көңілді шар мен текшенің суреттері), үлестірмелі материалдар(ұқсас заттар бойынша сәйкестендіру.) Дидиактикалық жатығу: «Қай зат қай затқа ұқсайды?»
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: әңгімелесу.
Билингвальды компонент: шар- шар,текше-куб, доп-мяч.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Еліміз аман болсын Анамыз аман болсын Деніміз сау болсын Балабақшамыз гүлдене берсін! -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Ауа-райы қандай? |
Балалар қол ұстап тұрып, жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастыру-шылық -ізденістік |
Демонстарациялық көрнекілікті көрсету. Күтпеген сәт: топқа көңілді текше мен домалақ шар келеді. -Сәлеметсіңдер ме, балалар. Олар балалармен амандасып, олармен ойын ойнағылары келетіндігін айтады. Тәрбиеші: -Көңілді текшенің дене пішіні неге ұқсайды? -Оның түсі қандай? -Текше төртбұрышты, бір орнында тік тұрады, оны орнынан қозғалтуға болады. Міне былай,- деп текшелердің бірнешеуін бір-бірінің үстіне қойып, мұнара жасауға болатындығын айтады. -Ал, домалақ шардың денесі неге ұқсайды? -Дұрыс айтасыңдар допқа ұқсайды. Билингвальды компонент: шар - шар,текше-куб, доп-мяч. Сергіту сәті: Өң бойымды тік ұстап, Таянамын бүйірді. Бастап кетем дұрыстап Сайгүлікше жүруді Үлестірмелі материалмен жұмыс: «Неге ұқсайды?» |
Балалар тешемен шарды көріп қуанып амандасады: -Сәлеметсіздер ме! Төртбұрышты текшеге ұқсайды. -Сары түсі. -Допқа ұқсайды - Ол домалақ домалайды. -Қызыл -Шар өте жеңіл. -Қарбыз допқа ұқсайды -Алма шарға ұқсайды. . |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
-Балалар бізге бүгін нелер келді? -Олардың дене пішіндері қандай? - Жарайсыңдар, балалар сенлер бүгін өте ақылды болдыңдар. Балаларды мақтау. |
-Бізге бүгін текше мен шар келді. -Олар төртбұрышты және домалақ Балалар қуанышты. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: геометриялық пішіндердің салыстыруға және сипаттауға арналған тапсырмаларын
Түсінеді: затты түр-түсіне қарай қалай сипаттау керектігін
Қолданады: сөйлем құрастыра білу іскерліктерін.
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Шар мен текшені салыстыру»
«Шар мен текшені салыстыру»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тобы: «Балауса»
Тәрбиешінің аты-жөні: Матнаева Ж.А.
Білім беру саласы: Коммуникация.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Мерзімі: 18.09.2017ж
Тақырыбы: «Шар мен текшені салыстыру»
Мақсаты: Балаларға геометриялық пішіндер – шар, текше атауларын есте сақтауға, олардың ерекшеліктерін (мысалы: шар домалайды, текше төртбұрышты орнынан қозғауға болады, бірінің үстіне бірін қоюға болады Сөздік қорларын молайтып, сқйлеу қабілеттерін дамыту. Ұқыпты және сабырлы болуға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: №3 демонстрациялық материал. (көңілді шар мен текшенің суреттері), үлестірмелі материалдар(ұқсас заттар бойынша сәйкестендіру.) Дидиактикалық жатығу: «Қай зат қай затқа ұқсайды?»
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: әңгімелесу.
Билингвальды компонент: шар- шар,текше-куб, доп-мяч.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Еліміз аман болсын Анамыз аман болсын Деніміз сау болсын Балабақшамыз гүлдене берсін! -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Ауа-райы қандай? |
Балалар қол ұстап тұрып, жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастыру-шылық -ізденістік |
Демонстарациялық көрнекілікті көрсету. Күтпеген сәт: топқа көңілді текше мен домалақ шар келеді. -Сәлеметсіңдер ме, балалар. Олар балалармен амандасып, олармен ойын ойнағылары келетіндігін айтады. Тәрбиеші: -Көңілді текшенің дене пішіні неге ұқсайды? -Оның түсі қандай? -Текше төртбұрышты, бір орнында тік тұрады, оны орнынан қозғалтуға болады. Міне былай,- деп текшелердің бірнешеуін бір-бірінің үстіне қойып, мұнара жасауға болатындығын айтады. -Ал, домалақ шардың денесі неге ұқсайды? -Дұрыс айтасыңдар допқа ұқсайды. Билингвальды компонент: шар - шар,текше-куб, доп-мяч. Сергіту сәті: Өң бойымды тік ұстап, Таянамын бүйірді. Бастап кетем дұрыстап Сайгүлікше жүруді Үлестірмелі материалмен жұмыс: «Неге ұқсайды?» |
Балалар тешемен шарды көріп қуанып амандасады: -Сәлеметсіздер ме! Төртбұрышты текшеге ұқсайды. -Сары түсі. -Допқа ұқсайды - Ол домалақ домалайды. -Қызыл -Шар өте жеңіл. -Қарбыз допқа ұқсайды -Алма шарға ұқсайды. . |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
-Балалар бізге бүгін нелер келді? -Олардың дене пішіндері қандай? - Жарайсыңдар, балалар сенлер бүгін өте ақылды болдыңдар. Балаларды мақтау. |
-Бізге бүгін текше мен шар келді. -Олар төртбұрышты және домалақ Балалар қуанышты. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: геометриялық пішіндердің салыстыруға және сипаттауға арналған тапсырмаларын
Түсінеді: затты түр-түсіне қарай қалай сипаттау керектігін
Қолданады: сөйлем құрастыра білу іскерліктерін.
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз













