0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Абай атындағы №4 лицей мектебінің математика пәнінің мұғалімі Тулеубаева Гульзира Абдухалыковнаның өткізілген ашық сабағы бойынша сараптама
«Жаратылыстану-математика» апталығы аясында математика пәнінің мұғалімі Тулеубаева Гульзира Абдухалыковна 6 «В» сынып оқушыларымен «Математика +робототехника» тақырыбы бойынша кіріктірілген ашық сабақ өткізді. Сынып оқушылары топпен жұмыс жасады. Топ оқушылары өз ұрандарын ойшылдардың даналық сөздерімен мәнерлер айтты. Сабақ «Ой толғау» стратегиясы бойынша оқушыларға сұрақ қою арқылы ой тастаудан,зейінін шоғырландырудан басталды. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз ой өрістерінің дамығандығын көрсетті. Сабақтың өзектілігі қазіргі таңда математика мен робототехника ең қарқынды дамып келе жатқан перспективалы салалар. Сабақтың мақсаты рационал сандарға амалдар қолдануды меңгерту. Математика мен робототехиканың арасында ажырамас байланысты дәлеледеу.Сабақтың міндеті робототехниканың математикамен қарым-қатынасын зерттеу. Робототехникада математиканың қалай пайдаланатынын зерттеу. Роботтардың болашағының негізділігін көрсету. Мұғалім робот туралы , робототехниканың өндірістің қарқынына ықпал ететін негіз, автоматтандырылған техникалық жүйемен айналысатын ғылым екен мағлұмат берді. Сабақтың кіріспе бөлімі «Пазл» стратегисы бойынша суреттер қиындыларынан роботтардың жұмыс жасайтын салаларын анықтау және рационал сандарға амалдар қолданып, есептеулерді ағышын, қазақ тілдерінде өз білімдерін көрсету болды. Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасап, әр топ есептеулерін екі тілде айта білді.Сурет қиындыларынан оқушылар роботтардың жұмыс жасайтын салаларын айтып берді. Топ басшысы бағалап отырды.Сабақтың негізгі бөлімі келесі тапсырма «Лего» стратегиясы бойынша оқушыларға жұппен орындауға мәтінді есеп берілді. Оқушылар рационал сандарға амалдар қолдану тақырыбын пайдаланып, тапсырманы дәптерге орындай алды. Сабақ барысыныда топ басшылары оқушыларды бағалап отырды. Келесі тапсырма «Эксперимент есеп» стратегиясында топ басшылары робот EV3-тің 20 минут роботтың жүру бағдарламасын құру бойынша тапсырма берілді. Ал қалған оқушыларға сөре-мәре шекарасы бойынша кесіндінің ұзындығын өлшеу болды. Топтардың ішінде «А», «B», «С» топтары роботты жүргізе алды. Ал «Д» тобының топ басшысы уақытын ұтымды пайдалана алмай роботты жүргізе алмады. Мұғалім топтарды формативті бағалап отырды. Бұл оқушыларды жылдамдыққа, ойлаудың жоғары деңгейлеріне жетелейтін стратегиясы болды. Оқушыларды сергіту мақсатында «Робидің биі» сергіту сәті жаттығуы болды. Келесі тапсырма «Ұшқыр ой» стратегиясы бойынша оқушылар логикалық сұрақтарға жауап беру арқылы топ оқушылары роботтарды мобильді телефондар арқылы басқарып жарыстырды. Оқушылардың ойлау деңгейлері жоғарылағанан көрсетіп,белсенділік танытты. Екі топтың оқушысы Байбосын Фархат пен Жанайдаров Темірлан өздерінің топтарына жеңіс алып келді. Қорытындылай келе «адамға роботтар неліктен тиімді ?» сұрақ қою арқылы мұғалім оқушылармен алған білімдерін тиянақтап, үй жұмысына «Мен армандаған робот» тақырыбына эссе жазып келуге тапсырма берілді. Сабаққа рефлексия ретінде «нені білдім?», «нені үйрендім?», «нені білгім келеді?» деген сауадарға стикерге оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін робот «PEPPER» -дің планшетіне тілетерін жабыстырды. Сабақ өте әсерлі өтті. Оқушылар жаңа алған білімдеріне қуанышты болды. Робототехникаға қызығушылықтары артты.
Сарапшы : «жаратылыстану- математика» әдіс бірлестігінің жетекшісі Альгожина Г.М.
«Жаратылыстану-математика» апталығы аясында математика пәнінің мұғалімі Тулеубаева Гульзира Абдухалыковна 6 «В» сынып оқушыларымен «Математика +робототехника» тақырыбы бойынша кіріктірілген ашық сабақ өткізді. Сынып оқушылары топпен жұмыс жасады. Топ оқушылары өз ұрандарын ойшылдардың даналық сөздерімен мәнерлер айтты. Сабақ «Ой толғау» стратегиясы бойынша оқушыларға сұрақ қою арқылы ой тастаудан,зейінін шоғырландырудан басталды. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз ой өрістерінің дамығандығын көрсетті. Сабақтың өзектілігі қазіргі таңда математика мен робототехника ең қарқынды дамып келе жатқан перспективалы салалар. Сабақтың мақсаты рационал сандарға амалдар қолдануды меңгерту. Математика мен робототехиканың арасында ажырамас байланысты дәлеледеу.Сабақтың міндеті робототехниканың математикамен қарым-қатынасын зерттеу. Робототехникада математиканың қалай пайдаланатынын зерттеу. Роботтардың болашағының негізділігін көрсету. Мұғалім робот туралы , робототехниканың өндірістің қарқынына ықпал ететін негіз, автоматтандырылған техникалық жүйемен айналысатын ғылым екен мағлұмат берді. Сабақтың кіріспе бөлімі «Пазл» стратегисы бойынша суреттер қиындыларынан роботтардың жұмыс жасайтын салаларын анықтау және рационал сандарға амалдар қолданып, есептеулерді ағышын, қазақ тілдерінде өз білімдерін көрсету болды. Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасап, әр топ есептеулерін екі тілде айта білді.Сурет қиындыларынан оқушылар роботтардың жұмыс жасайтын салаларын айтып берді. Топ басшысы бағалап отырды.Сабақтың негізгі бөлімі келесі тапсырма «Лего» стратегиясы бойынша оқушыларға жұппен орындауға мәтінді есеп берілді. Оқушылар рационал сандарға амалдар қолдану тақырыбын пайдаланып, тапсырманы дәптерге орындай алды. Сабақ барысыныда топ басшылары оқушыларды бағалап отырды. Келесі тапсырма «Эксперимент есеп» стратегиясында топ басшылары робот EV3-тің 20 минут роботтың жүру бағдарламасын құру бойынша тапсырма берілді. Ал қалған оқушыларға сөре-мәре шекарасы бойынша кесіндінің ұзындығын өлшеу болды. Топтардың ішінде «А», «B», «С» топтары роботты жүргізе алды. Ал «Д» тобының топ басшысы уақытын ұтымды пайдалана алмай роботты жүргізе алмады. Мұғалім топтарды формативті бағалап отырды. Бұл оқушыларды жылдамдыққа, ойлаудың жоғары деңгейлеріне жетелейтін стратегиясы болды. Оқушыларды сергіту мақсатында «Робидің биі» сергіту сәті жаттығуы болды. Келесі тапсырма «Ұшқыр ой» стратегиясы бойынша оқушылар логикалық сұрақтарға жауап беру арқылы топ оқушылары роботтарды мобильді телефондар арқылы басқарып жарыстырды. Оқушылардың ойлау деңгейлері жоғарылағанан көрсетіп,белсенділік танытты. Екі топтың оқушысы Байбосын Фархат пен Жанайдаров Темірлан өздерінің топтарына жеңіс алып келді. Қорытындылай келе «адамға роботтар неліктен тиімді ?» сұрақ қою арқылы мұғалім оқушылармен алған білімдерін тиянақтап, үй жұмысына «Мен армандаған робот» тақырыбына эссе жазып келуге тапсырма берілді. Сабаққа рефлексия ретінде «нені білдім?», «нені үйрендім?», «нені білгім келеді?» деген сауадарға стикерге оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін робот «PEPPER» -дің планшетіне тілетерін жабыстырды. Сабақ өте әсерлі өтті. Оқушылар жаңа алған білімдеріне қуанышты болды. Робототехникаға қызығушылықтары артты.
Сарапшы : «жаратылыстану- математика» әдіс бірлестігінің жетекшісі Альгожина Г.М.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Тулеубаева Гульзира АбдухалыковнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сараптама. Ашық сабақ. 6 сынып Рациоанал сандарға амалдар қолдану
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Сараптама. Ашық сабақ. 6 сынып Рациоанал сандарға амалдар қолдану
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
Абай атындағы №4 лицей мектебінің математика пәнінің мұғалімі Тулеубаева Гульзира Абдухалыковнаның өткізілген ашық сабағы бойынша сараптама
«Жаратылыстану-математика» апталығы аясында математика пәнінің мұғалімі Тулеубаева Гульзира Абдухалыковна 6 «В» сынып оқушыларымен «Математика +робототехника» тақырыбы бойынша кіріктірілген ашық сабақ өткізді. Сынып оқушылары топпен жұмыс жасады. Топ оқушылары өз ұрандарын ойшылдардың даналық сөздерімен мәнерлер айтты. Сабақ «Ой толғау» стратегиясы бойынша оқушыларға сұрақ қою арқылы ой тастаудан,зейінін шоғырландырудан басталды. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз ой өрістерінің дамығандығын көрсетті. Сабақтың өзектілігі қазіргі таңда математика мен робототехника ең қарқынды дамып келе жатқан перспективалы салалар. Сабақтың мақсаты рационал сандарға амалдар қолдануды меңгерту. Математика мен робототехиканың арасында ажырамас байланысты дәлеледеу.Сабақтың міндеті робототехниканың математикамен қарым-қатынасын зерттеу. Робототехникада математиканың қалай пайдаланатынын зерттеу. Роботтардың болашағының негізділігін көрсету. Мұғалім робот туралы , робототехниканың өндірістің қарқынына ықпал ететін негіз, автоматтандырылған техникалық жүйемен айналысатын ғылым екен мағлұмат берді. Сабақтың кіріспе бөлімі «Пазл» стратегисы бойынша суреттер қиындыларынан роботтардың жұмыс жасайтын салаларын анықтау және рационал сандарға амалдар қолданып, есептеулерді ағышын, қазақ тілдерінде өз білімдерін көрсету болды. Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасап, әр топ есептеулерін екі тілде айта білді.Сурет қиындыларынан оқушылар роботтардың жұмыс жасайтын салаларын айтып берді. Топ басшысы бағалап отырды.Сабақтың негізгі бөлімі келесі тапсырма «Лего» стратегиясы бойынша оқушыларға жұппен орындауға мәтінді есеп берілді. Оқушылар рационал сандарға амалдар қолдану тақырыбын пайдаланып, тапсырманы дәптерге орындай алды. Сабақ барысыныда топ басшылары оқушыларды бағалап отырды. Келесі тапсырма «Эксперимент есеп» стратегиясында топ басшылары робот EV3-тің 20 минут роботтың жүру бағдарламасын құру бойынша тапсырма берілді. Ал қалған оқушыларға сөре-мәре шекарасы бойынша кесіндінің ұзындығын өлшеу болды. Топтардың ішінде «А», «B», «С» топтары роботты жүргізе алды. Ал «Д» тобының топ басшысы уақытын ұтымды пайдалана алмай роботты жүргізе алмады. Мұғалім топтарды формативті бағалап отырды. Бұл оқушыларды жылдамдыққа, ойлаудың жоғары деңгейлеріне жетелейтін стратегиясы болды. Оқушыларды сергіту мақсатында «Робидің биі» сергіту сәті жаттығуы болды. Келесі тапсырма «Ұшқыр ой» стратегиясы бойынша оқушылар логикалық сұрақтарға жауап беру арқылы топ оқушылары роботтарды мобильді телефондар арқылы басқарып жарыстырды. Оқушылардың ойлау деңгейлері жоғарылағанан көрсетіп,белсенділік танытты. Екі топтың оқушысы Байбосын Фархат пен Жанайдаров Темірлан өздерінің топтарына жеңіс алып келді. Қорытындылай келе «адамға роботтар неліктен тиімді ?» сұрақ қою арқылы мұғалім оқушылармен алған білімдерін тиянақтап, үй жұмысына «Мен армандаған робот» тақырыбына эссе жазып келуге тапсырма берілді. Сабаққа рефлексия ретінде «нені білдім?», «нені үйрендім?», «нені білгім келеді?» деген сауадарға стикерге оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін робот «PEPPER» -дің планшетіне тілетерін жабыстырды. Сабақ өте әсерлі өтті. Оқушылар жаңа алған білімдеріне қуанышты болды. Робототехникаға қызығушылықтары артты.
Сарапшы : «жаратылыстану- математика» әдіс бірлестігінің жетекшісі Альгожина Г.М.
«Жаратылыстану-математика» апталығы аясында математика пәнінің мұғалімі Тулеубаева Гульзира Абдухалыковна 6 «В» сынып оқушыларымен «Математика +робототехника» тақырыбы бойынша кіріктірілген ашық сабақ өткізді. Сынып оқушылары топпен жұмыс жасады. Топ оқушылары өз ұрандарын ойшылдардың даналық сөздерімен мәнерлер айтты. Сабақ «Ой толғау» стратегиясы бойынша оқушыларға сұрақ қою арқылы ой тастаудан,зейінін шоғырландырудан басталды. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз ой өрістерінің дамығандығын көрсетті. Сабақтың өзектілігі қазіргі таңда математика мен робототехника ең қарқынды дамып келе жатқан перспективалы салалар. Сабақтың мақсаты рационал сандарға амалдар қолдануды меңгерту. Математика мен робототехиканың арасында ажырамас байланысты дәлеледеу.Сабақтың міндеті робототехниканың математикамен қарым-қатынасын зерттеу. Робототехникада математиканың қалай пайдаланатынын зерттеу. Роботтардың болашағының негізділігін көрсету. Мұғалім робот туралы , робототехниканың өндірістің қарқынына ықпал ететін негіз, автоматтандырылған техникалық жүйемен айналысатын ғылым екен мағлұмат берді. Сабақтың кіріспе бөлімі «Пазл» стратегисы бойынша суреттер қиындыларынан роботтардың жұмыс жасайтын салаларын анықтау және рационал сандарға амалдар қолданып, есептеулерді ағышын, қазақ тілдерінде өз білімдерін көрсету болды. Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасап, әр топ есептеулерін екі тілде айта білді.Сурет қиындыларынан оқушылар роботтардың жұмыс жасайтын салаларын айтып берді. Топ басшысы бағалап отырды.Сабақтың негізгі бөлімі келесі тапсырма «Лего» стратегиясы бойынша оқушыларға жұппен орындауға мәтінді есеп берілді. Оқушылар рационал сандарға амалдар қолдану тақырыбын пайдаланып, тапсырманы дәптерге орындай алды. Сабақ барысыныда топ басшылары оқушыларды бағалап отырды. Келесі тапсырма «Эксперимент есеп» стратегиясында топ басшылары робот EV3-тің 20 минут роботтың жүру бағдарламасын құру бойынша тапсырма берілді. Ал қалған оқушыларға сөре-мәре шекарасы бойынша кесіндінің ұзындығын өлшеу болды. Топтардың ішінде «А», «B», «С» топтары роботты жүргізе алды. Ал «Д» тобының топ басшысы уақытын ұтымды пайдалана алмай роботты жүргізе алмады. Мұғалім топтарды формативті бағалап отырды. Бұл оқушыларды жылдамдыққа, ойлаудың жоғары деңгейлеріне жетелейтін стратегиясы болды. Оқушыларды сергіту мақсатында «Робидің биі» сергіту сәті жаттығуы болды. Келесі тапсырма «Ұшқыр ой» стратегиясы бойынша оқушылар логикалық сұрақтарға жауап беру арқылы топ оқушылары роботтарды мобильді телефондар арқылы басқарып жарыстырды. Оқушылардың ойлау деңгейлері жоғарылағанан көрсетіп,белсенділік танытты. Екі топтың оқушысы Байбосын Фархат пен Жанайдаров Темірлан өздерінің топтарына жеңіс алып келді. Қорытындылай келе «адамға роботтар неліктен тиімді ?» сұрақ қою арқылы мұғалім оқушылармен алған білімдерін тиянақтап, үй жұмысына «Мен армандаған робот» тақырыбына эссе жазып келуге тапсырма берілді. Сабаққа рефлексия ретінде «нені білдім?», «нені үйрендім?», «нені білгім келеді?» деген сауадарға стикерге оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін робот «PEPPER» -дің планшетіне тілетерін жабыстырды. Сабақ өте әсерлі өтті. Оқушылар жаңа алған білімдеріне қуанышты болды. Робототехникаға қызығушылықтары артты.
Сарапшы : «жаратылыстану- математика» әдіс бірлестігінің жетекшісі Альгожина Г.М.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.02.2019
1637
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













