Материалдар / Сарматтардың қоғамдық құрлысы мен шаруашылық өмірі. Зерттеу сұрағы; Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сарматтардың қоғамдық құрлысы мен шаруашылық өмірі. Зерттеу сұрағы; Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сарматтардың орналасқан территориясын біле алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
1902
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4 Сарматтар

Мектеп: «Жолғабас негізгі орта мектебі» МКМ-сі


Күні: 12.04.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Кабылбекова Патшайым Балабековна

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ

тақырыбы

Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі.

Зерттеу сұрақтары: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.3.1.1 картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Сармат тайпаларының мекендеген орындарын картадан көрсетіп,

тарихшылар жазған деректермен танысады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Сарматтардың құрамына енген тайпаларға талдау жасайды

Кейбір оқушылар:

Сарматтардың қоғамдық құрылысындағы әлеуметтік теңсіздікті ажырата сипаттайды.

Ойлау дағдыларының ден денгейі

Білу, түсіну, қолдану.

Бағалау критерийлері

Сармат тайпаларының мекендеген орындарын көрсету, тарихшылар жазған деректерді анықтау.

Қоғамдық құрылысындағы әлеуметтік теңсіздікті ажыратып сипаттау.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Сармат тайпаларының мекендеген орындарын, картадан көрсетеді. Сарматтардың құрамына енген тайпаларға талдау жасай алады

Сыныптағы диалог-жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Жұппен жұмыста оқушылар әріптесіне қарап, идеяларымен бөлісіп және талқылауға қатысып, жауапты болуға үйренеді.

Негізгі сөздер мен тіркестер:Савроматтар, Гиркани, әскери демократия, шонжарлар, роксолан, аорс, сирак, алан, дах-массагеттер, исседондар, әлеуметтік теңсіздік, тайпа көсемдері, салт атты жауынгерлер, абыздар

Жазылым бойынша ұсыныстар:

"Сарматтар туралы деректер" тірек сызбамен жұмыс

Құндылықтарды

дарыту

-Ашықтық: оқушы мен мұғалімнің әрбір мәселеде өз көзқарастарын білдіріп отыруы;

- Құрмет: әр түрлі пікірлерді қабылдай алу, бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау.

АКТ қолдану

дағдылар

Интерактивті тақта.

Пәнаралық байланыс

география, әдебиет, бейнелеу.

Бастапқы білім

Ғұндардың шаруашылығы, тұрмысы, мәдениеті, қоғамдық құрылысы туралы біледі. " Ғұндардың тұрмысы " тақырыбында эссе жаза алады.


Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Басталуы


2 минут


Shape1

5 минут
























1 минут




25 минут























5 минут










5 минут


Ұйымдастыру кезеңі .

1. Оқушылармен сәлемдесу.

"Тілек айту" тренингі арқылы сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру.

2. Стикерлер арқылы жұпқа біріктіру.

II. «Ой қозғау»

«Конвертті сұрақ» арқылы білімді жинақтау. Жұптасып отырған оқушылар конверттен сұрақ алып жауап береді. Жауап бере алмған оқушыға, басқа оқушы жауап беріп отырады. Барлығы да сабаққа толық қатыстырылады.

1. Ғұндарда қанша ру болды?

2. Ғұндар мал терісінен не тікті?

3. Ғұндар сұйықтық құятын ыдысты неден жасады?

4. Ғұндар ошақты неден жасады?

5. Мемлекет басында кім болды?

6. Салық кімдерге салынды?

7. Ғұндардың шаруашылығы нешеге бөілігді?

8. Ғұндар негізінен қандай үйлерде тұрды?

9. Ғұндар малдың қандай түрлерін асырады?

10. Ғұндар зергерлік бұйымдарды неден жасады?

11. Ат-әбзелдерімен, қару-жарақтарын ата?


"Басбармақ" әдісімен бағалау

Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.

Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін.

Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.

Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

Зейінді шоғырландыру

Ребус шешу арқылы сабақ тақырыбын ашу. Ребусты шешкенде «Сарматтар» сөзі шығады. Сабақтың тақырыбын ашу.


Мағынаны тану

"Ойлан, Бірік, Бөліс " әдісі арқылы оқулықтан жұптық тапсырма беру.

Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

Әр жұп тапсырмаларды жұптасып орындайды.

1-жұп: "Сарматтардың қоныстануы" Кесте толтыру

2-жұп: "Савромат, дай тайпалары " Сатылай кешенді талдау әдісі бойынша

3-жұп: "Сарматтардың қоғамдық құрылысы " Тірек-сызба арқылы талқылайды.

4-жұп: " Әскери демократия" Тірек-сызба арқылы қоғамдық құрылысына талдау жасайды

5-жұп: "Әлеуметтік теңсіздік" Сатылай кешенді талдау әдісі арқылы әлеуметтік теңсіздікті талқылайды.

"Басбармақ" әдісімен бағалау


Мұғалім оқушылардың жұмыстарын бақылайды, қажет жағдайда қолдау көрсетеді.


Жазылым бойынша :

"Сарматтар туралы деректер" тірек сызбамен жұмыс

Дескриптор:

1. Сарматтар туралы деректерді табады

2.Орналасқан территориясын анықтайды.

3.Солтүстік Кавказ бен алдыңғы Азияға жаулаушылық жорықтарды көрсетеді

4. Сарматтардың санын анықтайды

5. Ескерткіштер туралы зерттеу жүргізеді.


«Автобус аялдамасы» әдісі арқылы ой қорыту. Жұптасып сұрақ даярлайды, әр аялдамаға тоқтап сұрақтарға жауап береді.

Мадақтау.

Үй тапсырмасы:

Сарматтардың қоныстануы тақырыбында тест құрастыру.



Стикер























Ребус




кесте

тірек-сызба

карта


















Аяқталуы

2 минут

"ББҮ" әдісі бойынша кері байланыс жасау

Мен бүгін сабақты білдім

Білгім келеді

Үйрендім



Саралау –оқушыларға қалай көбірекқолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілетіжоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.

.

Сабақ барысында жұптық жұмысты және жеке жұмыс барысында оқушылар негізгі және жоғары деңгейлер бойынша саралау орындалады.

Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін.

Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.

Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.


Сергіту сәттерімен белсенді іс-әрекеттер түрлері орындалады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ\ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен.

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Қандай екі нәрсе табысты болды ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1

2.

Қандай екі нәрсе табысты болды ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


"Тексерілді" оқу және тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: А.Омарова



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!