Ұйымдастыру кезеңі
.
1. Оқушылармен
сәлемдесу.
"Тілек айту" тренингі арқылы
сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру.
2.
Стикерлер арқылы жұпқа
біріктіру.
II. «Ой
қозғау»
«Конвертті
сұрақ» арқылы білімді жинақтау.
Жұптасып отырған оқушылар конверттен сұрақ алып жауап береді. Жауап
бере алмған оқушыға, басқа оқушы жауап беріп отырады. Барлығы да
сабаққа толық қатыстырылады.
1. Ғұндарда қанша ру
болды?
2. Ғұндар мал терісінен не
тікті?
3. Ғұндар сұйықтық құятын
ыдысты неден жасады?
4. Ғұндар ошақты неден
жасады?
5. Мемлекет басында кім
болды?
6. Салық кімдерге
салынды?
7. Ғұндардың шаруашылығы
нешеге бөілігді?
8. Ғұндар негізінен қандай
үйлерде тұрды?
9. Ғұндар малдың қандай
түрлерін асырады?
10. Ғұндар зергерлік
бұйымдарды неден жасады?
11. Ат-әбзелдерімен,
қару-жарақтарын ата?
"Басбармақ" әдісімен
бағалау
Оқушылардың басбармақтарын
көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін
тексеріңіз.
Басбармақ жоғарыға қарай = Мен
түсінемін.
Басбармақ көлденең = Мен
түсінгендеймін.
Басбармақ төмен қарай = Мен
түсінбедім.
Зейінді
шоғырландыру
Ребус шешу арқылы сабақ
тақырыбын ашу. Ребусты шешкенде «Сарматтар» сөзі шығады. Сабақтың
тақырыбын ашу.
Мағынаны
тану
"Ойлан, Бірік,
Бөліс " әдісі арқылы оқулықтан
жұптық тапсырма беру.
Оқушылар ойына келген
жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін
олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында
мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды
(Бөліс).
Әр жұп тапсырмаларды жұптасып
орындайды.
1-жұп: "Сарматтардың қоныстануы"
Кесте толтыру
2-жұп: "Савромат, дай тайпалары "
Сатылай кешенді талдау әдісі бойынша
3-жұп: "Сарматтардың қоғамдық
құрылысы " Тірек-сызба арқылы талқылайды.
4-жұп: " Әскери демократия"
Тірек-сызба арқылы қоғамдық құрылысына талдау
жасайды
5-жұп: "Әлеуметтік теңсіздік" Сатылай
кешенді талдау әдісі арқылы әлеуметтік теңсіздікті
талқылайды.
"Басбармақ" әдісімен
бағалау
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын
бақылайды, қажет жағдайда қолдау
көрсетеді.
Жазылым бойынша
:
"Сарматтар туралы деректер"
тірек сызбамен жұмыс
Дескриптор:
1. Сарматтар туралы деректерді
табады
2.Орналасқан территориясын
анықтайды.
3.Солтүстік Кавказ бен алдыңғы
Азияға жаулаушылық жорықтарды көрсетеді
4. Сарматтардың санын
анықтайды
5. Ескерткіштер туралы зерттеу
жүргізеді.
«Автобус
аялдамасы» әдісі арқылы ой қорыту.
Жұптасып сұрақ даярлайды, әр аялдамаға тоқтап сұрақтарға жауап
береді.
Мадақтау.
Үй
тапсырмасы:
Сарматтардың қоныстануы
тақырыбында тест құрастыру.
|