Материалдар / Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2023
337
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Білім беру ұйымының атауы

14 орта мектеп-гимназиясы

Пәні

Қазақстан тарихы

Бөлім

5.4 Сарматтар

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі
Зерттеу сұрағы: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді?

Іс-әрекетті зерттеу мақсаты

«БжС» технологиясы 5-сынып оқушыларының зейінін тұрақтандыруға қалай әсер етеді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;
Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Әлеуметтік топтың ерекшеліктерін түсіндіреді

Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттайды

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин


«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу. Оқушыларға суреттер ұсынылады, оқушылар өз ойымен бөліседі.

Рисунок 4

Суреттерге қарап сабақтың тақырыбын анықтайды

Қалыптастырушы бағалау

Өз ойын білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыларды «Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

презентация

Сабақтың ортасы


1-кезең

3мин










2-кезең

15мин







































3-кезең

15мин



4-кезең

7мин

  1. Есте сақтау


  1. Сарматтар

  2. Көсем

  3. Қолбасшы

  4. Ақсүйек

  5. Жауынгер

  6. Патша

  7. Қолөнер


  1. Мәтінмен жұмыс. Берілген тақырыпты оқып, сол тақырып бойынша сұрақ қояды

  1. Сарматтар қай жерді мекендеді?

  2. Сарматтардың шаруашылығы?

  3. Сарматтар жайылым таңдап көшіп жүрген деп жазған грек тарихшысы?

  4. Аң аулау арқылы сармат жастары қандай өнерді жетілдірген?

  5. Патша елді басқаруда кімге сүйенді?

  6. Сармат қоғамында өңірлерде тайпаларды кімдер басқарды?

  7. Сарматтардың тұрмыс-тіршілігі қай тайпалардың өміріне ұқсас болды?

  8. Саяси, әскери, діни, сот билігі кімнің қолында болды?

  9. Әскери көсемдер мен атақты жауынгерлер қатардағы жауынгерлерден несімен ерекшеленді?

  10. Сарматтардың қабірінде мәйітпен бірге қандай заттар көмілген?

  11. Ақсүйектер қандай қызмет атқарды?

  12. Ағаш жасайтын шеберлер неге мал өсірумен айналыспады?

  13. Маусымдық жайылымға көшіп-қонып жүрген сарматтар өз мүліктерін немен тасымалдады?

  14. Сарматтардың баспанасы?

  15. Сармат қоғамында әйелдердің мәртебесі қалай бағаланды?

  16. Сармат әйелдерінің мәртебесі жоғары болғанын кімнің жазбалары дәлелдейді?

  17. Страбонның мәліметттері бойынша сарматтарда қандай үйлер болған?

  18. Сарматтар көшпелі және жарт көшпелі мал шаруашылығынан бөлек, сейіл құру, қызықтау мақсатымен айналысқан қосымша кәсібі

  19. Жауынгерлер қатарына кімдер жатқызылды?

  20. Төрт түліктің қай түрін өсірді?


ІІІ тапсырма: Тест тапсырмалары

Оқушылар тест сұрақтарын құрастырып бір-біріне сұрақ қояды


«Сарматтардың қоғамдық құрылысы және тұрмыс-тіршілігі» тақырыбында эссе жазу Сөз көлемі -50 сөз.



Оқушылар 30сек термин сөздерді оқып естеріне сақтайды. 1 минут жазады, және жанындағы көршісі термин сөздерді тексереді.






Мәтінді оқиды;

Сұрақтарға жауап береді

Тақырыпты оқуға 6мин беріледі












































Оқушылар нұсқаларға бөлініп тест сұрақтарын құрастырып бір-біріне сұрақ қояды.


6-7 сөзерді дұрыс жазған оқушыларға + қойылады.






Тақырып бойынша сұрақтар қойылады.











































Сұраққа жауап берген оқушыға + қойылады


Тақырып бойынша оқулықтан алынған термин сөздер.





















































5-сынып оқулығы

Кері байланысы

2мин


«Сабақта өзіңді бағала» әдісі арқылы балалар өзінің жұмысына тиісті фразалардың астын сызу арқылы баға береді













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!