Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин |
«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу. Оқушыларға суреттер ұсынылады, оқушылар өз ойымен бөліседі.
|
Суреттерге қарап сабақтың тақырыбын анықтайды |
Қалыптастырушы бағалау Өз ойын білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыларды «Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
презентация |
|
Сабақтың ортасы 1-кезең 3мин 2-кезең 15мин 3-кезең 15мин 4-кезең 7мин |
ІІІ тапсырма: Тест тапсырмалары Оқушылар тест сұрақтарын құрастырып бір-біріне сұрақ қояды «Сарматтардың қоғамдық құрылысы және тұрмыс-тіршілігі» тақырыбында эссе жазу Сөз көлемі -50 сөз. |
Оқушылар 30сек термин сөздерді оқып естеріне сақтайды. 1 минут жазады, және жанындағы көршісі термин сөздерді тексереді. Мәтінді оқиды; Сұрақтарға жауап береді Тақырыпты оқуға 6мин беріледі Оқушылар нұсқаларға бөлініп тест сұрақтарын құрастырып бір-біріне сұрақ қояды. |
6-7 сөзерді дұрыс жазған оқушыларға + қойылады. Тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Сұраққа жауап берген оқушыға + қойылады |
Тақырып бойынша оқулықтан алынған термин сөздер. 5-сынып оқулығы |
|
Кері байланысы 2мин |
«Сабақта өзіңді бағала» әдісі арқылы балалар өзінің жұмысына тиісті фразалардың астын сызу арқылы баға береді |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин |
«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу. Оқушыларға суреттер ұсынылады, оқушылар өз ойымен бөліседі.
|
Суреттерге қарап сабақтың тақырыбын анықтайды |
Қалыптастырушы бағалау Өз ойын білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыларды «Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
презентация |
|
Сабақтың ортасы 1-кезең 3мин 2-кезең 15мин 3-кезең 15мин 4-кезең 7мин |
ІІІ тапсырма: Тест тапсырмалары Оқушылар тест сұрақтарын құрастырып бір-біріне сұрақ қояды «Сарматтардың қоғамдық құрылысы және тұрмыс-тіршілігі» тақырыбында эссе жазу Сөз көлемі -50 сөз. |
Оқушылар 30сек термин сөздерді оқып естеріне сақтайды. 1 минут жазады, және жанындағы көршісі термин сөздерді тексереді. Мәтінді оқиды; Сұрақтарға жауап береді Тақырыпты оқуға 6мин беріледі Оқушылар нұсқаларға бөлініп тест сұрақтарын құрастырып бір-біріне сұрақ қояды. |
6-7 сөзерді дұрыс жазған оқушыларға + қойылады. Тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Сұраққа жауап берген оқушыға + қойылады |
Тақырып бойынша оқулықтан алынған термин сөздер. 5-сынып оқулығы |
|
Кері байланысы 2мин |
«Сабақта өзіңді бағала» әдісі арқылы балалар өзінің жұмысына тиісті фразалардың астын сызу арқылы баға береді |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















