|
Бөлім: |
5.4 Сарматтар |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Дукенбаева А.Р |
|
|
Күні: |
25.04 |
|
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі. Зерттеу сұрақтары: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі:Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар:Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
|
|
Зерттеу мақсаты: |
Деректерді пайдаланып археологиялық ескерткіштерді зерттеу дағдыларын қалыптастыру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдесу . Үй тапсырмасын сұрау: Фри әдісі арқылы Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Сұрақтар ұсынылады |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы карта |
|||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Мәтінмен жұмыс Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі
А тапсырмалары «Тарихи диктант » әдісі Жалпыға арналған тапсырма: Сөйлемді толықтыр. Сарматтардың маңызды ескерткіштері _____, ______, _____ қорымдары.Сынтас обасында ______ сарбазы жерленген. Аралтөбе обасында Сармат ______ мен оның _____ ерекше құрметпен жерленген. ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды В тапсырмалары
С тапсырмалары
Деректерді пайдаланып ПТМС талдау жасау Сарматттардың археологиялық ескерткіштері маңызды/маңызды емес П- позиция Т- түсіндіру М- мысал C- салдары
|
Танымдық мәтінмен жұмыс
Дескриптор: Сөйлемді толықтырады. Тиісті сөздерді анықтайды 2 балл
Дескриптор: Обаның атауын анықтайды-1балл Обаларға сипаттама береді-1балл 3.Табылған жәдігерлерді анықтайды -1балл
Дескриптор: ПТМС- талдау жасау 3 балл |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»
«Бармақпен» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Сөзжұмбақ
Ақпараттық карточкалар |
|||||||||||||||
|
Қорытынды Кері байланыс |
Үй тапсырмасы Сарматтардық қоғамдық құрылысы мен шаруашылығы |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі. Зерттеу сұрақтары: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді?
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі. Зерттеу сұрақтары: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді?
|
Бөлім: |
5.4 Сарматтар |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Дукенбаева А.Р |
|
|
Күні: |
25.04 |
|
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі. Зерттеу сұрақтары: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі:Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар:Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
|
|
Зерттеу мақсаты: |
Деректерді пайдаланып археологиялық ескерткіштерді зерттеу дағдыларын қалыптастыру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдесу . Үй тапсырмасын сұрау: Фри әдісі арқылы Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Сұрақтар ұсынылады |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы карта |
|||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Мәтінмен жұмыс Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі
А тапсырмалары «Тарихи диктант » әдісі Жалпыға арналған тапсырма: Сөйлемді толықтыр. Сарматтардың маңызды ескерткіштері _____, ______, _____ қорымдары.Сынтас обасында ______ сарбазы жерленген. Аралтөбе обасында Сармат ______ мен оның _____ ерекше құрметпен жерленген. ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды В тапсырмалары
С тапсырмалары
Деректерді пайдаланып ПТМС талдау жасау Сарматттардың археологиялық ескерткіштері маңызды/маңызды емес П- позиция Т- түсіндіру М- мысал C- салдары
|
Танымдық мәтінмен жұмыс
Дескриптор: Сөйлемді толықтырады. Тиісті сөздерді анықтайды 2 балл
Дескриптор: Обаның атауын анықтайды-1балл Обаларға сипаттама береді-1балл 3.Табылған жәдігерлерді анықтайды -1балл
Дескриптор: ПТМС- талдау жасау 3 балл |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»
«Бармақпен» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Сөзжұмбақ
Ақпараттық карточкалар |
|||||||||||||||
|
Қорытынды Кері байланыс |
Үй тапсырмасы Сарматтардық қоғамдық құрылысы мен шаруашылығы |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект
|
шағым қалдыра аласыз














