Сарқылатын ресурстар. Айқындауыштың түрлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сарқылатын ресурстар. Айқындауыштың түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 8сынып.Сарқылатын ресурстар. Айқындауыштың түрлері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


«Сарқылатын ресурстар. Айқындауыштың түрлері»_____

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

6-бөлім. Синтаксис

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда):


Күні:


Сынып: 8Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сарқылатын ресурстар. Айқындауыштың түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау

8.4.4.3 - сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана білу

Сабақтың мақсаты:

- тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдайды;

- сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана біледі;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы/ 10 мин

Қызығушылықты ояту. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу (күлімсіреп қарау)

Үй жұмысын тексеру.


Оқушылар үй жұмысын оқып болғаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Үй жұмысын айтады

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу/ 30 мин
























































Сабақтың соңы/ 5 мин








Теория сандықшасындағы айқындауыштың түрлері туралы түсінік беру.(128-б)


Сұрақтары болса қояды.


Қазақ тілі оқулығы, көрнекіліктер

1-тапсырма.

Сарқылатын ресурстар қалпына келетін және қалпына келмейтін болып екіге бөлінеді. Қалпына келмейтіндерге планетаның қойнауындағы пайдалы қазбалар-металл, қара, түсті, асыл және сирек кездесетін ресурстар жатады. Ал, қалпына келетіндерге жер және орман ресурстары, топырақ жатады.

Мәтінді мұқият оқып шығыңыздар.

Сарқылатын ресурстар кестесін толтырыңыздар.

Сарқылатын ресурстар

Қалпына келетін


Қалпына келмейтін


Мәтіндегі көтерілген негізгі мәселені түсінеді

негізгі ойды анықтайды;

сарқылатын ресурстар кестесін толтырады;

Дескриптор:

-Мәтіндегі көтерілген негізгі мәселені түсінеді

-негізгі ойды анықтайды;

-сарқылатын ресурстар кестесін толтырады;








Қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері, қима қағаздар














2-тапсырма.

Тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдаңыздар

А мәтіні

Баламалы энергия үлесі артуда. Қазақстанда баламалы энергия көздерінің үлесі 2020 жылы 3% ды, 2030 жылы 10% ды, 2050 жылы 50% ды құрайды деп жоспарланған. Болашақтың энергиясын қалыптастыру ХІ Еуразиялық KAZENERGY форумы – екі күнге жоспарланған шара.

Ә мәтіні

Амазонка әлемдегі ең ұзын өзен. Оңтүстік Америкада орналасқан осы ұлы өзен туралы балалар мектеп кезінен-ақ біледі. Бұл өзен 100 мың шаршы метрді құрайды.

Өзендерді зерттеу әлі күнге дейін өзінің аяқталу кезеңіне жетпеген.

А мәтіні

Ә мәтіні

Тақырыбы



Қандай стильде жазылған



Мәтіндер қандай типте жазылған (әңгімелеу, сипаттау, талқылау)?




Мәтіндердің тақырыбын анықтайды;

Қандай стиль екенін жазады;

құрылымын салыстыра талдайды;

Дескриптор:

-мәтіндердің тақырыбын анықтайды;

-қандай стиль екенін жазады;

-құрылымын салыстыра талдайды;

Қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері





3-тапсырма.

Айқындауыш түрлерін кестеге ажыратып жазады.



Дескриптор:

- айқындауыш түрлерін кестеге ажыратып жазады.



Жұмыс дәптері

«БББ» әдісі.

Білемін

Білдім

Білгім келеді






Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы «БББ» әдісі бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды

1-10 баллдық жүйе бойынша бағалайды








Үй тапсырмасы

Айқындауыш мүшелерді қатыстырып публистикалық стильде хабарландыру жазу

Үй тапсырмасын келесі сабақ күніне дайындап алып келеді








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.01.2025
305
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі