Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы/ 10
мин
|
Қызығушылықты ояту.
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
(күлімсіреп қарау)
|
Үй жұмысын
тексеру.
Оқушылар үй жұмысын
оқып болғаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы,
мақсатымен таныстырады.
|
Үй жұмысын
айтады
|
ҚБ: Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|

|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны ашу/ 30
мин
Сабақтың соңы/ 5
мин
|
Теория сандықшасындағы
айқындауыштың түрлері туралы түсінік
беру.(128-б)

|
Сұрақтары болса
қояды.
|

|
Қазақ тілі оқулығы,
көрнекіліктер
|
1-тапсырма.
Сарқылатын ресурстар
қалпына келетін және қалпына келмейтін болып екіге бөлінеді.
Қалпына келмейтіндерге планетаның қойнауындағы пайдалы
қазбалар-металл, қара, түсті, асыл және сирек кездесетін ресурстар
жатады. Ал, қалпына келетіндерге жер және орман ресурстары, топырақ
жатады.
Мәтінді мұқият оқып
шығыңыздар.
Сарқылатын ресурстар
кестесін толтырыңыздар.
Сарқылатын
ресурстар
|
Қалпына
келетін
|
Қалпына
келмейтін
|
|
Мәтіндегі көтерілген
негізгі мәселені түсінеді
негізгі ойды
анықтайды;
сарқылатын ресурстар
кестесін толтырады;
|
Дескриптор:
-Мәтіндегі
көтерілген негізгі мәселені
түсінеді
-негізгі ойды
анықтайды;
-сарқылатын
ресурстар кестесін
толтырады;
|
Қазақ тілі оқулығы,
жұмыс дәптері, қима қағаздар
|
2-тапсырма.
Тақырыбы ұқсас ғылыми
және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін
(әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра
талдаңыздар
А
мәтіні
Баламалы энергия
үлесі артуда. Қазақстанда баламалы энергия көздерінің үлесі 2020
жылы 3% ды, 2030 жылы 10% ды, 2050 жылы 50% ды құрайды деп
жоспарланған. Болашақтың энергиясын қалыптастыру ХІ Еуразиялық
KAZENERGY форумы – екі күнге жоспарланған
шара.
Ә
мәтіні
Амазонка әлемдегі ең
ұзын өзен. Оңтүстік Америкада орналасқан осы ұлы өзен туралы
балалар мектеп кезінен-ақ біледі. Бұл өзен 100 мың шаршы метрді
құрайды.
Өзендерді зерттеу
әлі күнге дейін өзінің аяқталу кезеңіне
жетпеген.
А
мәтіні
|
Ә
мәтіні
|
Тақырыбы
|
|
|
Қандай стильде
жазылған
|
|
|
Мәтіндер қандай типте
жазылған (әңгімелеу, сипаттау,
талқылау)?
|
|
|
|
Мәтіндердің тақырыбын
анықтайды;
Қандай стиль екенін
жазады;
құрылымын салыстыра
талдайды;
|
Дескриптор:
-мәтіндердің тақырыбын
анықтайды;
-қандай стиль екенін
жазады;
-құрылымын салыстыра
талдайды;
|
Қазақ тілі оқулығы,
жұмыс дәптері
|
3-тапсырма.
|
Айқындауыш түрлерін
кестеге ажыратып жазады.
|
Дескриптор:
- айқындауыш түрлерін кестеге ажыратып
жазады.
|
Жұмыс
дәптері
|
«БББ» әдісі.
Білемін
Білдім
Білгім
келеді
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы «БББ» әдісі бойынша өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
1-10 баллдық жүйе
бойынша бағалайды
|

|
Үй
тапсырмасы
|
Айқындауыш мүшелерді
қатыстырып публистикалық стильде хабарландыру
жазу
|
Үй тапсырмасын келесі
сабақ күніне дайындап алып
келеді
|
|
|