Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы:«Таным»
Кіші сала: ҚМҰҚ
Тақырыбы: «Шаршы, үшбұрыш, дөңгелек. Бір және көп. Үлкен-кіші»
Мақсаты: Балаларға санауды еске түсіру. Геометриялық пішіндер (шаршы, үшбұрыш, дөңгелек) жайлы балалардың білім деңгейін анықтау. Заттарды өсу және кему ретіне қарай салыстыруға жаттықтыру; бөлшектерден бүтін зат құрастыруға үйрету; «бір» және «көп» деген ұғымдарды ажырата алу қабілеттерін нығайту.
Қостілдік копонентер: Шаршы- квадрат, үшбұрыш-треугольник, дөңгелек-круг,үлкен-большой,кіші-маленьки
|
№ |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1. |
Жылулық шеңбері: -Балалар мен сендерді күнделікті қарсы алып өте қуаныштымын.Сендер мейірімді жақсы болыңдар. Бір-біріңе жақсы тілектер тілеп амандасыңдар. |
Балалар шеңберге тұрады. Кіп-кішкентай болсам да, Мен тәртіпті баламын, Үлкендерді мен сыйлаймын, Бәрін де жақсы көремін -деп бір-біріне беттерін тигізіп, құшақтасып амандасады. |
|
3. |
-Бүгін мен сендерге «Үйшік»(Теремок) ертегісін айтып беремін.Бұл-ерекше ертегі. Тақтада үйшіктің көрнісі. Ұшбұрыш пайда болады: «Жазда далада аласа да,биік те емес ерекше бір үйшік тұр.Сол үйшікке қарай бір үшбұрыш жақындап келеді.Оның үйшікке кіргісі келеді.Бірақ есікте құлып тұр. -Ей, құлып,жылдам ашыл.Менің үйшікке кіргім келеді,-дейді үшбұрыш» -Егер ұшбұрыш сөйлей алған болса,өзі жайлы не айтар еді? -Ұшбұрыштың үйшікке кіргісі келіп еді,сиқырлы дауыс оған: «Балалармен ойын ойнасаң ,кіргіземін»-дейді. -Д/ойын: «Біреу және көп» -Бұдан кейін үйшікке шаршы келеді. -Д/ойын: «Шаршы құрастыр» -Бұдан кейін дөңгелек есік қағады. -Балалар,бұл кім? -Шаршы мен ұшбұрыштың дөңгелектен айырмашылығы қандай? -Үйшіктің ішінде қандай пішіндер тұрады? -Пішіндер бізбен қандай ойындар ойнады? -Сендерге ойнаған ұнады ма? |
Балалар тыңдайды. Балалар суретке қарайды. Балалардың жауптары. Түсін,3 бұрышын, 3қабырғасын айтар еді. -Иә,ойнаймыз Балалар, заттың көп және біреу екенінін айтып береді. Балалар бөлшектерден бүтін бір зат құрастырады. Шаршының қанша бөліктен тұратынын санайды,құрастырған шаршының түсін атайды. -Бұл дөңгелек. Дөңгелекте бұрыштар жоқ, ол дөңгеленеді -Ұшбұрыш,шаршы,дөңгелек. «Шаршы құрастыр», «Біреу және көп» -Иә,ұнады. Балалар орындарынан тұрып билейді. |
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады:заттарды салыстыра білу.
Түсінеді: Ұшбұрыш, шаршы, дөңгелекті салыстыруға үйрену.
Қолданады: Дөңгелек пен ұшбұрыштың,шаршының айрмашылығын айту.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Шаршы, үшбұрыш, дөңгелек. Бір және көп. Үлкен-кіші»
«Шаршы, үшбұрыш, дөңгелек. Бір және көп. Үлкен-кіші»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы:«Таным»
Кіші сала: ҚМҰҚ
Тақырыбы: «Шаршы, үшбұрыш, дөңгелек. Бір және көп. Үлкен-кіші»
Мақсаты: Балаларға санауды еске түсіру. Геометриялық пішіндер (шаршы, үшбұрыш, дөңгелек) жайлы балалардың білім деңгейін анықтау. Заттарды өсу және кему ретіне қарай салыстыруға жаттықтыру; бөлшектерден бүтін зат құрастыруға үйрету; «бір» және «көп» деген ұғымдарды ажырата алу қабілеттерін нығайту.
Қостілдік копонентер: Шаршы- квадрат, үшбұрыш-треугольник, дөңгелек-круг,үлкен-большой,кіші-маленьки
|
№ |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1. |
Жылулық шеңбері: -Балалар мен сендерді күнделікті қарсы алып өте қуаныштымын.Сендер мейірімді жақсы болыңдар. Бір-біріңе жақсы тілектер тілеп амандасыңдар. |
Балалар шеңберге тұрады. Кіп-кішкентай болсам да, Мен тәртіпті баламын, Үлкендерді мен сыйлаймын, Бәрін де жақсы көремін -деп бір-біріне беттерін тигізіп, құшақтасып амандасады. |
|
3. |
-Бүгін мен сендерге «Үйшік»(Теремок) ертегісін айтып беремін.Бұл-ерекше ертегі. Тақтада үйшіктің көрнісі. Ұшбұрыш пайда болады: «Жазда далада аласа да,биік те емес ерекше бір үйшік тұр.Сол үйшікке қарай бір үшбұрыш жақындап келеді.Оның үйшікке кіргісі келеді.Бірақ есікте құлып тұр. -Ей, құлып,жылдам ашыл.Менің үйшікке кіргім келеді,-дейді үшбұрыш» -Егер ұшбұрыш сөйлей алған болса,өзі жайлы не айтар еді? -Ұшбұрыштың үйшікке кіргісі келіп еді,сиқырлы дауыс оған: «Балалармен ойын ойнасаң ,кіргіземін»-дейді. -Д/ойын: «Біреу және көп» -Бұдан кейін үйшікке шаршы келеді. -Д/ойын: «Шаршы құрастыр» -Бұдан кейін дөңгелек есік қағады. -Балалар,бұл кім? -Шаршы мен ұшбұрыштың дөңгелектен айырмашылығы қандай? -Үйшіктің ішінде қандай пішіндер тұрады? -Пішіндер бізбен қандай ойындар ойнады? -Сендерге ойнаған ұнады ма? |
Балалар тыңдайды. Балалар суретке қарайды. Балалардың жауптары. Түсін,3 бұрышын, 3қабырғасын айтар еді. -Иә,ойнаймыз Балалар, заттың көп және біреу екенінін айтып береді. Балалар бөлшектерден бүтін бір зат құрастырады. Шаршының қанша бөліктен тұратынын санайды,құрастырған шаршының түсін атайды. -Бұл дөңгелек. Дөңгелекте бұрыштар жоқ, ол дөңгеленеді -Ұшбұрыш,шаршы,дөңгелек. «Шаршы құрастыр», «Біреу және көп» -Иә,ұнады. Балалар орындарынан тұрып билейді. |
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады:заттарды салыстыра білу.
Түсінеді: Ұшбұрыш, шаршы, дөңгелекті салыстыруға үйрену.
Қолданады: Дөңгелек пен ұшбұрыштың,шаршының айрмашылығын айту.
шағым қалдыра аласыз













