Материалдар / Шарттарды программалау. Дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу. Практикум✔

Шарттарды программалау. Дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу. Практикум✔

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сабақ Шарттарды программалау. Дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу. Практикум
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
257
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Бөлім:

Python программалау тілінде 2D ойынын құру (информатика, 9 сынып)

Педагогтің аты-жөні

Байкенова Маншук Жангельдикызы, №63 мектеп-гимназиясының информатика пәні мұғалімі

Күні:


Сынып:

9

Сабақтың тақырыбы

Практикум.Шарттарды программалау. Дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу

Оқу мақсаты:

9.3.3.9 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу

9.3.3.10 ойынның нәтижелерін есептеу алгоритмін іске асыру

Сабақтың мақсаты:

  • дайын сценарий бойынша ойын әзірлеуді үйрену;

  • ойынның нәтижелерін есептеу алгоритмін іске асыру;


Сабақтың кезеңі

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Тақырып: Практикум.Шарттарды программалау. Дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

  • дайын сценарий бойынша ойын әзірлеуді үйрену;

  • ойынның нәтижелерін есептеу алгоритмін іске асыру;

Сабақта меңгеретін мақсаттарды білу


Презентация (1-2 слайдтар)

Жаңа сабақ

Жаңа сабақты түсіндіру

Сценарий – бұл сюжет көрсетілетін форма.

Сюжет – бұл ойын тарихына қосылатын оқиғалар тізбегі.

Ойын ортасы – ойындағы барлық объектілер мен олардың өзара байланысы және ойындағы өзгеріс заңдылықтарының жиынтығы.

Shape1


Компьютерлік ойынның кодын ұйымдастыру әдісі 6 бөлімнен тұрады:

  1. Ойынға қажетті модульді жүктеу.

  2. Ресурстарды жүктеу

  3. Ойын объектілер класын анықтау

  4. Басқа қажетті функцияларды анықтау

  5. Pygame объектілеріндегі ойынды баптандыру.

  6. Негізгі (ойын) циклі.



Ойынның нәтижелерін есептеу алгоритмі

Бізге if операторы қажет. Ол бізге шартты оператор ретінде таныс. If операторы компьютерге проблеманы шешуге ықпал етеді. Тексеру үшін score атрибутын қолданамыз.

Жаңа тақырыпты меңгеру


Презентация (3-5 слайдтар)

Практикум

Программа үлгісін пайдалана отырып, көк түсті PyGame

терезесі мен фонда қозғалатын күнді жасаңдар


Picture 2


Picture 3



Жаңа тақырыпты мұғаліммен бірге практикада қолдану арқылы

Меңгеру







Бағалау критерийлерін ұсыну

Презентация (6-7- слайд)

Бекіту

Тақырыпты меңгергенін анықтау

Қазақ халық ертегісі бойынша компьютерлік ойын сценарийін ойластырыңдар.

Жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтау

Бағалау критерийлерін ұсыну

Презентация

(8 слайдтар)

Қорытынды

Сабақты қорытындылау, рефлексия



Презентация (8слайд)


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ