Материалдар / Шартты және шартсыз рефлекстер. ҚМЖ. 7-сынып

Шартты және шартсыз рефлекстер. ҚМЖ. 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Шартты және шартсыз рефлекстер тақырыбына жазылған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2023
331
4 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

36 Қ.Х.Тоқмұхамедов атындағы жалпы білім беретін мектеп



«Бекітемін»

Мектеп директоры

_______А.Жаныкулова











Ашық сабақ

Қысқа мерзімді жоспар




Сынып: 7 «Ә»


Биология пәнінің мұғалімі: Бахтыбайқызы М.













2022-2023 оқу жылы

Қысқамерзімді жоспар

15-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: шартсыз және шартты рефлекстер.

Бөлім:

Координация және реттелу

Педагогтің аты-жөні:

Бахтыбайқызы М.

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: шартсыз және шартты рефлекстер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.7.6 - мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Мінез-құлық рефлекторын түсіндіріп бере алады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар шартты және шартсыз рефлекстерді біледі.

Кейбір оқушылар үшін:

Шартты рефлекстің сөнуін сипаттап бере алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

«Жүректен - жүрекке» жүрекшелерге жазылған тілектер

Топ атын таңдау
І топ – Рефлекс

ІІ топ – Шартсыз рефлекс

ІІІ топ - Шартты рефлекс

Үй тапсырмасына шолу

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1. Рефлекс деген не?

2. Рецептор деген не?



3.Рефлекстік доғаның бөлімдерін ата

4. Афферентті нейрон деген не?

5. Эфферентті нейрон деген не?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ



31 мин.

Видеоролик «Рефлекс түрлері»

«Реставрация» стратегиясы

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінімен танысады. Келесі кезекте оларға мәтін жеткіліксіз құрылымдық бөлімдер беріледі. (қосымша парақтар)

Оқулықты оқып танысып шығады.

Оқушылар «бос орындарды» толтырады

1-тапсырма

Қосымша парақтарда

Дескриптор:

Жалпы балл-3

  1. Рефлексті жіктейді

  2. Шартсыз рефлексті сипаттайды

  3. Шартты рефлексті сипаттайды.

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып мінез-құлық рефлексіне байланысты видеоролик көреді.


Павлов

Орыс физиологы


«Тарсия» әдісі

2Shape3 Shape2 Shape1 - тапсырма

Shape6 Shape5 Shape4







Павлов тәжірибесі бойынша



7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Павловтың итке жүргізген тәжірибесіне шолу жасау


Дескриптор:

Жалпы балл-3

1.Сұрақтардың жауабын табады


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Сергіту сәті

«Рефлекстер»




Суреттерге қарап шартты және шартсыз рефлекстерді ажыратады

3- тапсырма

Сәйкестердіру тесті

1.Шартты рефлекс


2 Шартсыз рефлекс












А. Тұрақсыз, түзілуі де, жойылуы да мүмкін

Ә. Организм қабылдайтын тітіркенуге түзіледі

Б.Тұқым қуалау арқылы беріледі, туа біткен

В. Әрбір дараның жеке өзіне тән

Г. Ағзаны сыртқы ортаның өзгерістеріне бейімдейді

Ғ. Өмір бойы өзгермейді

Д. Бір түрдің барлық дараларына тән

Е.Үлкен ми сыңарларының ми қыртысының қатысуымен жүреді















Дескриптор:

Шартты және шартсыз рефлекс белгілерін сәйкестердіреді

Жалпы балл-4

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.









Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

image20.png



Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Үй жұмысы

1-тапсырма

2-тапсырма

3-тапсырма

1






2






3






4






5






6






7






8






9






10








Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Үй жұмысы

1-тапсырма

2-тапсырма

3-тапсырма

1






2






3






4






5






6






7






8






9






10






Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Үй жұмысы

1-тапсырма

2-тапсырма

3-тапсырма

1






2






3






4






250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ