№36 Қ.Х.Тоқмұхамедов атындағы жалпы білім беретін мектеп
«Бекітемін»
Мектеп директоры
_______А.Жаныкулова
Ашық сабақ
Қысқа мерзімді жоспар
Сынып: 7 «Ә»
Биология пәнінің мұғалімі: Бахтыбайқызы М.
2022-2023 оқу жылы
Қысқамерзімді жоспар
№15-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: шартсыз және шартты рефлекстер.
|
Бөлім: |
Координация және реттелу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бахтыбайқызы М. |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: шартсыз және шартты рефлекстер. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.7.6 - мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Мінез-құлық рефлекторын түсіндіріп бере алады. Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар шартты және шартсыз рефлекстерді біледі. Кейбір оқушылар үшін: Шартты рефлекстің сөнуін сипаттап бере алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу «Жүректен - жүрекке» жүрекшелерге жазылған тілектер Топ атын таңдау ІІ топ – Шартсыз рефлекс ІІІ топ - Шартты рефлекс |
|||||||
|
Үй тапсырмасына шолу |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Рефлекс деген не? 2. Рецептор деген не?
3.Рефлекстік доғаның бөлімдерін ата 4. Афферентті нейрон деген не? 5. Эфферентті нейрон деген не? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ
31 мин. |
Видеоролик «Рефлекс түрлері» «Реставрация» стратегиясы Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінімен танысады. Келесі кезекте оларға мәтін жеткіліксіз құрылымдық бөлімдер беріледі. (қосымша парақтар) |
Оқулықты оқып танысып шығады. Оқушылар «бос орындарды» толтырады 1-тапсырма Қосымша парақтарда |
Дескриптор: Жалпы балл-3
|
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып мінез-құлық рефлексіне байланысты видеоролик көреді. |
||||
|
|
Павлов
Орыс физиологы |
«Тарсия» әдісі 2
Павлов тәжірибесі бойынша |
7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|||||
|
|
Павловтың итке жүргізген тәжірибесіне шолу жасау |
|
Дескриптор: Жалпы балл-3 1.Сұрақтардың жауабын табады |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||
|
|
Сергіту сәті «Рефлекстер»
|
Суреттерге қарап шартты және шартсыз рефлекстерді ажыратады 3- тапсырма Сәйкестердіру тесті
|
Дескриптор: Шартты және шартсыз рефлекс белгілерін сәйкестердіреді Жалпы балл-4 |
7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||
Бағалау парағы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Үй жұмысы |
1-тапсырма |
2-тапсырма |
3-тапсырма |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
Бағалау парағы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Үй жұмысы |
1-тапсырма |
2-тапсырма |
3-тапсырма |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
Бағалау парағы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Үй жұмысы |
1-тапсырма |
2-тапсырма |
3-тапсырма |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Маржан БахтыбайШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Шартты және шартсыз рефлекстер. ҚМЖ. 7-сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Шартты және шартсыз рефлекстер. ҚМЖ. 7-сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Шартты және шартсыз рефлекстер тақырыбына жазылған ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы №36 Қ.Х.Тоқмұхамедов атындағы жалпы білім беретін мектеп
«Бекітемін» Мектеп директоры _______А.Жаныкулова
Ашық сабақ Қысқа мерзімді жоспар Сынып: 7 «Ә» Биология пәнінің мұғалімі: Бахтыбайқызы М.
2022-2023 оқу жылы Қысқамерзімді жоспар №15-сабақ Сабақтың тақырыбы: Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: шартсыз және шартты рефлекстер.
Сабақтың барысы:
Бағалау парағы
Бағалау парағы
Бағалау парағы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















