Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шартты және шартсыз рефлекстер. ҚМЖ. 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№36 Қ.Х.Тоқмұхамедов атындағы жалпы білім беретін мектеп
«Бекітемін»
Мектеп директоры
_______А.Жаныкулова
Ашық сабақ
Қысқа мерзімді жоспар
Сынып: 7 «Ә»
Биология пәнінің мұғалімі: Бахтыбайқызы М.
2022-2023 оқу жылы
Қысқамерзімді жоспар
№15-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: шартсыз және шартты рефлекстер.
Бөлім: |
Координация және реттелу |
Педагогтің аты-жөні: |
Бахтыбайқызы М. |
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: шартсыз және шартты рефлекстер. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.7.6 - мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Мінез-құлық рефлекторын түсіндіріп бере алады. Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар шартты және шартсыз рефлекстерді біледі. Кейбір оқушылар үшін: Шартты рефлекстің сөнуін сипаттап бере алады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу «Жүректен - жүрекке» жүрекшелерге жазылған тілектер Топ атын таңдау ІІ топ – Шартсыз рефлекс ІІІ топ - Шартты рефлекс |
|||||||
Үй тапсырмасына шолу |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Рефлекс деген не? 2. Рецептор деген не?
3.Рефлекстік доғаның бөлімдерін ата 4. Афферентті нейрон деген не? 5. Эфферентті нейрон деген не? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ
31 мин. |
Видеоролик «Рефлекс түрлері» «Реставрация» стратегиясы Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінімен танысады. Келесі кезекте оларға мәтін жеткіліксіз құрылымдық бөлімдер беріледі. (қосымша парақтар) |
Оқулықты оқып танысып шығады. Оқушылар «бос орындарды» толтырады 1-тапсырма Қосымша парақтарда |
Дескриптор: Жалпы балл-3
|
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып мінез-құлық рефлексіне байланысты видеоролик көреді. |
||||
|
Павлов Орыс физиологы |
«Тарсия» әдісі 2 - тапсырма
Павлов тәжірибесі бойынша |
7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|||||
|
Павловтың итке жүргізген тәжірибесіне шолу жасау |
|
Дескриптор: Жалпы балл-3 1.Сұрақтардың жауабын табады |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||
|
Сергіту сәті «Рефлекстер»
|
Суреттерге қарап шартты және шартсыз рефлекстерді ажыратады 3- тапсырма Сәйкестердіру тесті
|
Дескриптор: Шартты және шартсыз рефлекс белгілерін сәйкестердіреді Жалпы балл-4 |
7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
Бағалау парағы
№ |
Оқушының аты-жөні |
Үй жұмысы |
1-тапсырма |
2-тапсырма |
3-тапсырма |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
Бағалау парағы
№ |
Оқушының аты-жөні |
Үй жұмысы |
1-тапсырма |
2-тапсырма |
3-тапсырма |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
Бағалау парағы
№ |
Оқушының аты-жөні |
Үй жұмысы |
1-тапсырма |
2-тапсырма |
3-тапсырма |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
250 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |