Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №36 Қ.Х.Тоқмұхамедов атындағы жалпы білім беретін мектеп



    «Бекітемін»

    Мектеп директоры

    _______А.Жаныкулова











    Ашық сабақ

    Қысқа мерзімді жоспар




    Сынып: 7 «Ә»


    Биология пәнінің мұғалімі: Бахтыбайқызы М.













    2022-2023 оқу жылы

    Қысқамерзімді жоспар

    №15-сабақ

    Сабақтың тақырыбы: Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: шартсыз және шартты рефлекстер.

    Бөлім:

    Координация және реттелу

    Педагогтің аты-жөні:

    Бахтыбайқызы М.

    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: шартсыз және шартты рефлекстер.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.7.6 - мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Мінез-құлық рефлекторын түсіндіріп бере алады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар шартты және шартсыз рефлекстерді біледі.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Шартты рефлекстің сөнуін сипаттап бере алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

    «Жүректен - жүрекке» жүрекшелерге жазылған тілектер

    Топ атын таңдау
    І топ – Рефлекс

    ІІ топ – Шартсыз рефлекс

    ІІІ топ - Шартты рефлекс

    Үй тапсырмасына шолу

    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1. Рефлекс деген не?

    2. Рецептор деген не?



    3.Рефлекстік доғаның бөлімдерін ата

    4. Афферентті нейрон деген не?

    5. Эфферентті нейрон деген не?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ



    31 мин.

    Видеоролик «Рефлекс түрлері»

    «Реставрация» стратегиясы

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінімен танысады. Келесі кезекте оларға мәтін жеткіліксіз құрылымдық бөлімдер беріледі. (қосымша парақтар)

    Оқулықты оқып танысып шығады.

    Оқушылар «бос орындарды» толтырады

    1-тапсырма

    Қосымша парақтарда

    Дескриптор:

    Жалпы балл-3

    1. Рефлексті жіктейді

    2. Шартсыз рефлексті сипаттайды

    3. Шартты рефлексті сипаттайды.

    Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып мінез-құлық рефлексіне байланысты видеоролик көреді.


    Павлов

    Орыс физиологы


    «Тарсия» әдісі

    2Shape3 Shape2 Shape1 - тапсырма

    Shape6 Shape5 Shape4







    Павлов тәжірибесі бойынша



    7-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.


    Павловтың итке жүргізген тәжірибесіне шолу жасау


    Дескриптор:

    Жалпы балл-3

    1.Сұрақтардың жауабын табады


    ДК экраны

    7-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.


    Сергіту сәті

    «Рефлекстер»




    Суреттерге қарап шартты және шартсыз рефлекстерді ажыратады

    3- тапсырма

    Сәйкестердіру тесті

    1.Шартты рефлекс


    2 Шартсыз рефлекс












    А. Тұрақсыз, түзілуі де, жойылуы да мүмкін

    Ә. Организм қабылдайтын тітіркенуге түзіледі

    Б.Тұқым қуалау арқылы беріледі, туа біткен

    В. Әрбір дараның жеке өзіне тән

    Г. Ағзаны сыртқы ортаның өзгерістеріне бейімдейді

    Ғ. Өмір бойы өзгермейді

    Д. Бір түрдің барлық дараларына тән

    Е.Үлкен ми сыңарларының ми қыртысының қатысуымен жүреді















    Дескриптор:

    Шартты және шартсыз рефлекс белгілерін сәйкестердіреді

    Жалпы балл-4

    7-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.









    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    image20.png



    Бағалау парағы

    №

    Оқушының аты-жөні

    Үй жұмысы

    1-тапсырма

    2-тапсырма

    3-тапсырма

    1






    2






    3






    4






    5






    6






    7






    8






    9






    10








    Бағалау парағы

    №

    Оқушының аты-жөні

    Үй жұмысы

    1-тапсырма

    2-тапсырма

    3-тапсырма

    1






    2






    3






    4






    5






    6






    7






    8






    9






    10






    Бағалау парағы

    №

    Оқушының аты-жөні

    Үй жұмысы

    1-тапсырма

    2-тапсырма

    3-тапсырма

    1






    2






    3






    4






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Маржан Бахтыбай
    12 Қазан 2023
    620
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Шартты және шартсыз рефлекстер. ҚМЖ. 7-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Шартты және шартсыз рефлекстер. ҚМЖ. 7-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Шартты және шартсыз рефлекстер тақырыбына жазылған ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №36 Қ.Х.Тоқмұхамедов атындағы жалпы білім беретін мектеп



    «Бекітемін»

    Мектеп директоры

    _______А.Жаныкулова











    Ашық сабақ

    Қысқа мерзімді жоспар




    Сынып: 7 «Ә»


    Биология пәнінің мұғалімі: Бахтыбайқызы М.













    2022-2023 оқу жылы

    Қысқамерзімді жоспар

    №15-сабақ

    Сабақтың тақырыбы: Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: шартсыз және шартты рефлекстер.

    Бөлім:

    Координация және реттелу

    Педагогтің аты-жөні:

    Бахтыбайқызы М.

    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: шартсыз және шартты рефлекстер.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.7.6 - мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Мінез-құлық рефлекторын түсіндіріп бере алады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар шартты және шартсыз рефлекстерді біледі.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Шартты рефлекстің сөнуін сипаттап бере алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

    «Жүректен - жүрекке» жүрекшелерге жазылған тілектер

    Топ атын таңдау
    І топ – Рефлекс

    ІІ топ – Шартсыз рефлекс

    ІІІ топ - Шартты рефлекс

    Үй тапсырмасына шолу

    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1. Рефлекс деген не?

    2. Рецептор деген не?



    3.Рефлекстік доғаның бөлімдерін ата

    4. Афферентті нейрон деген не?

    5. Эфферентті нейрон деген не?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ



    31 мин.

    Видеоролик «Рефлекс түрлері»

    «Реставрация» стратегиясы

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінімен танысады. Келесі кезекте оларға мәтін жеткіліксіз құрылымдық бөлімдер беріледі. (қосымша парақтар)

    Оқулықты оқып танысып шығады.

    Оқушылар «бос орындарды» толтырады

    1-тапсырма

    Қосымша парақтарда

    Дескриптор:

    Жалпы балл-3

    1. Рефлексті жіктейді

    2. Шартсыз рефлексті сипаттайды

    3. Шартты рефлексті сипаттайды.

    Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып мінез-құлық рефлексіне байланысты видеоролик көреді.


    Павлов

    Орыс физиологы


    «Тарсия» әдісі

    2Shape3 Shape2 Shape1 - тапсырма

    Shape6 Shape5 Shape4







    Павлов тәжірибесі бойынша



    7-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.


    Павловтың итке жүргізген тәжірибесіне шолу жасау


    Дескриптор:

    Жалпы балл-3

    1.Сұрақтардың жауабын табады


    ДК экраны

    7-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.


    Сергіту сәті

    «Рефлекстер»




    Суреттерге қарап шартты және шартсыз рефлекстерді ажыратады

    3- тапсырма

    Сәйкестердіру тесті

    1.Шартты рефлекс


    2 Шартсыз рефлекс












    А. Тұрақсыз, түзілуі де, жойылуы да мүмкін

    Ә. Организм қабылдайтын тітіркенуге түзіледі

    Б.Тұқым қуалау арқылы беріледі, туа біткен

    В. Әрбір дараның жеке өзіне тән

    Г. Ағзаны сыртқы ортаның өзгерістеріне бейімдейді

    Ғ. Өмір бойы өзгермейді

    Д. Бір түрдің барлық дараларына тән

    Е.Үлкен ми сыңарларының ми қыртысының қатысуымен жүреді















    Дескриптор:

    Шартты және шартсыз рефлекс белгілерін сәйкестердіреді

    Жалпы балл-4

    7-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.









    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    image20.png



    Бағалау парағы

    №

    Оқушының аты-жөні

    Үй жұмысы

    1-тапсырма

    2-тапсырма

    3-тапсырма

    1






    2






    3






    4






    5






    6






    7






    8






    9






    10








    Бағалау парағы

    №

    Оқушының аты-жөні

    Үй жұмысы

    1-тапсырма

    2-тапсырма

    3-тапсырма

    1






    2






    3






    4






    5






    6






    7






    8






    9






    10






    Бағалау парағы

    №

    Оқушының аты-жөні

    Үй жұмысы

    1-тапсырма

    2-тапсырма

    3-тапсырма

    1






    2






    3






    4






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 7 сынып
    12.10.2023
    620
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Маржан Бахтыбай
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации