Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту
министрлігі
2022
жылдың “27”
тамыздағы
№
382 бұйрығына
8-
қосымша
Тексерілді/Проверено _____________________
Қаскелең Гуманитарлы – Техникалық колледж
Оқу сабағының жоспары
План учебных занятий
(теориялық оқыту) (теоретическое обучение)
|
Сабақтың тақырыбы: Тема урока: |
Шартты операторлар және циклдар |
||||||||||||||||||
|
Модуль /пән атауы: Наименование модуля /дисциплины: |
КМ 3. Бағдарламалық қамтамасыздандырудың бағдарламалық кодын жасау Бағдарламалау |
||||||||||||||||||
|
Оқытушы __Джалгасова Н.Т. дайындады 2025 жылғы « 18 » ақпан __________ |
|||||||||||||||||||
|
Жалпы мәліметтер Общие сведения |
Курс, топ: |
АЖ-2 |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі Тип урока |
Квест-сабақ |
||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін мақсаттары |
Басқару құрылымдарын, шартты операторларды
және циклдарды түсіндіру және оларды бағдарламалау тілінде
қолдану. |
||||||||||||||||||
|
Мақсаты : Цель: |
Барлық оқушылар: Шартты операторлар мен циклдардың негізгі түсініктерін анықтайды. Көптеген оқушылар: Шартты операторлар мен циклдардың жұмыс принципін түсіндіреді және мысалдар келтіреді. Кейбір оқушылар: Шартты операторлар мен циклдардың әртүрлі түрлерін салыстырады және олардың қолдану ерекшеліктерін талдайды. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||
|
Қажетті ресурстар Необходимые ресурсы |
Оқулық, презентация, үлестірмелі парақша, арнайы жабдықталған кабинет. Учебник, презентация, раздаточный лист, специально оборудованный кабинет.
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы / Ход урока |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты Этап/время урока |
Педагогтің әрекеті Действия педагога |
Білім алушылардың әрекеті Действия обучающихся |
Бағалау Оценка |
Ресурстар Ресурсы |
|||||||||||||||
|
Ұйымдас-тыру Организация |
Білім алушыларды түгендеп, сыртқы көріністеріне назар аудару, сабаққа дайындықтарын тексеру. Топқа бөлемін (randomus ) сайтты арқылы. 1-топ Басқару операторлары 2-топ Шартты операторлар 3- топ Циклдар
|
Білім алушылар керекті құралдары мен жұмыс дәптерін әзірлеп, сабаққа дайындалады. Топтарға бөлінеді
|
|
Дәптер, қалам, қарандаш |
|||||||||||||||
|
Өткен тақырып-қа шолу Обзор прошлой темы |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырамын. Топтық жұмысты ұйымдастырамын.
Өткен тақырыпты қайталау.
|
Студенттер тапсырмаларды мұқият орындап, дұрыс жауап таңдауға тырысады. Барлық сұрақтарға толық жауап берді. Көптеген сұрақтарға жауап берді, бірақ кейбіреулері қате болды. Сұрақтардың барлығына дұрыс жауап беруге тырысып, жоғары нәтижеге қол жеткізді.
|
Бағалау критерийлері: сабақ барысында белсенділікпен қатысып, берілген тапсырманы орындаған білім алушылар осы төрт балдық жүйенің екі цифрлық баламасына сәйкес бағаланады С 65-69, С-60-64, D+55-59, D 50-54 Қанағаттанарлық В+ 85-89, В 80-84, В- 75-79 С+ 70-74 жақсы А 95-100, А- 90-94 өте жақсы Дескриптор: Егер білім алушы сұраққа дұрыс жауап берсе ,келесі сұраққа жауап береді. Дұрыс жауап бере алмаған жағдайда қайта жауап беру мүмкіндігін алады Жалпы балл 26 1-4 сұрақ 15б 5-10 сұрақ 20б 11-13 сұрақ 26б ұпайларын еншілейді. |
|
|||||||||||||||
|
Жаңа білімді игеру Освоение новых знаний 10 мин |
«ПАЗЛ» әдісі арқылы. Жаңа тақырыпты ашады.
|
Пазлдағы сұрақтарға жауап береді
Студенттер бейне материал арқылы түсінеді және презентация. |
Ауызша бағалау. Құптау сөздері
|
https://youtu.be/Pav6h9dL6oo?si=I4tOpuDwFD61nGcQ MS. PowerPoint |
|||||||||||||||
|
1- Кезең |
1. Циклдар («for», «while», «do-while») белгілі бір шарт орындалғанша қайталанатын код блогын іске қосады. 2. If-else операторы тек бір ғана шартты тексереді. 3. For және while циклдары міндетті түрде шартты орындауға тиіс. 4. For циклі қайталану саны белгілі болғанда қолданылады 5. Break және continue операторлары циклдарға әсер етпейді. 6. While циклі шарт жалған болғанға дейін жұмыс істейді. 7. If шартты операторы тек бүтін сандармен жұмыс істейді. 8. Сontinue операторы циклден толық шығарады.
|
1 Кезең бойынша білім алушылар жаңа тақырыпты игеруге арналған тапсырмаларды орындайды . оқулықпен жұмыс жасайды , жауап береді, қатемен жұмыс жасайды
|
Бағалау
дескрипторы: 1-3 сұрақ 3 б 4-6 сұрақ 7 б 7-8 сұрақ 9 б
|
MS. PowerPoint бойынша презентация
Үлестірмелі қағаздар
|
|||||||||||||||
|
|
Әр топқа Arduino беріледі. Кодты жазған кезде циклдар қолдануы керек. Әуен ойнап тұрғанда топтар құрастырады. Әуен тоқтаған сәтте барлық студенттер тоқтап, қолдарын көтеруі керек
Қайта басталғанда студенттер
жасауды қайта жалғастырады
|
2 кезең бойынша: білім алушылар бекіту тапсырмаларын орындайды. Arduino арқылы код жазу кезінде циклдарды қолдану керек. Ардуино құралдары бойынша бағдаршам құрады.
|
Дұрыстығы (15 балл): Жылдамдығы (1-10 балл): Қозғалған немесе ережені бұзғандар -1 балл алынады
|
|
|||||||||||||||
|
3- Кезең |
3 кезең «Кодталған
пішіндер» Код жұмыс істегеннен кейін экранда шыққан пішінді қағазға салу және қолдағы құралмен (ручка) нақтылап ойып шығару керек. Белгіленген уақыт ішінде қолдарындағы қалам (ручка) арқылы қағазды "Игра в кальмардағыдай" пішінге сәйкес етіп ойып шығарады |
3
кезең Берілген кодты Python ортада жазады. Кодты іске қосып, экранда қандай пішін пайда болатынын бақылайды. Пішінді қағазға көшіреді: Экранда пайда болған пішінді қағаз бетіне сызады.
|
-Кодтың дұрыстығы 10 балл -Пішінді ойып шығару 0-5 балл -Уақытты тиімді пайдалану 1-5 балл |
Үлестірмелі, қағаздар, |
|||||||||||||||
|
4-
Кезең |
4-кезең «Циклдар
көпірі» Кодтың ішінен кестедегі бағандар санын және жолдар санын анықтайды. Дұрыс жауапты таңдап,
көпірдегі қораптың сәйкес жағына аяқ
басады. Қате жауапты – қорап "сынып", ойыншы "құлайды". |
Циклдар арқылы жазылған кесте кодын талдайды: Кодтың ішінде қандай циклдар бар екенін қарайды (for немесе while). Кестенің бағандар және жолдар саны қалай анықталатынын зерттейді. Кестенің параметрлерін анықтайды: Кодтың ішінде range(), print(), \t немесе басқа құрылымдарды пайдаланып, кестенің бағандары мен жолдарын есептейді. Нақты қанша жол және қанша баған бар екенін анықтайды. |
Бағалау дескрипторы: - Әр есепке 0-2 балл -Уақытты тиімді пайдалану 1-10 балл |
Көпір, қағаздар, есептер, |
|||||||||||||||
|
Кері байланыс 2 мин |
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы Домашнее задание |
1-тапсырма: 1-ден 100-ге дейінгі жұп сандарды шығару (while цикл)
Берілгені:
Берілгені:
Берілгені: |
|
|
|
|||||||||||||||
Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау шкаласы
-
-
Бағалаудың әріптік жүйесі
Сандық эквивалент
Ұпайлардың мазмұнды пайызы
Дәстүрлі жүйе бойынша бағалау
A
4,00
95-100
Өте жақсы
A-
3,67
90-94
B+
3,33
85-89
Жақсы
B
3,00
80-84
B-
2,67
75-79
C+
2,33
70-74
C
2,00
65-69
Қанағаттанарлық
C-
1,67
60-64
D+
1,33
55-59
D
1,00
50-54
F
0,00
0-49
Қанағаттанарлықсыз
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шартты операторлар және циклдар
Шартты операторлар және циклдар
Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту
министрлігі
2022
жылдың “27”
тамыздағы
№
382 бұйрығына
8-
қосымша
Тексерілді/Проверено _____________________
Қаскелең Гуманитарлы – Техникалық колледж
Оқу сабағының жоспары
План учебных занятий
(теориялық оқыту) (теоретическое обучение)
|
Сабақтың тақырыбы: Тема урока: |
Шартты операторлар және циклдар |
||||||||||||||||||
|
Модуль /пән атауы: Наименование модуля /дисциплины: |
КМ 3. Бағдарламалық қамтамасыздандырудың бағдарламалық кодын жасау Бағдарламалау |
||||||||||||||||||
|
Оқытушы __Джалгасова Н.Т. дайындады 2025 жылғы « 18 » ақпан __________ |
|||||||||||||||||||
|
Жалпы мәліметтер Общие сведения |
Курс, топ: |
АЖ-2 |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі Тип урока |
Квест-сабақ |
||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін мақсаттары |
Басқару құрылымдарын, шартты операторларды
және циклдарды түсіндіру және оларды бағдарламалау тілінде
қолдану. |
||||||||||||||||||
|
Мақсаты : Цель: |
Барлық оқушылар: Шартты операторлар мен циклдардың негізгі түсініктерін анықтайды. Көптеген оқушылар: Шартты операторлар мен циклдардың жұмыс принципін түсіндіреді және мысалдар келтіреді. Кейбір оқушылар: Шартты операторлар мен циклдардың әртүрлі түрлерін салыстырады және олардың қолдану ерекшеліктерін талдайды. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||
|
Қажетті ресурстар Необходимые ресурсы |
Оқулық, презентация, үлестірмелі парақша, арнайы жабдықталған кабинет. Учебник, презентация, раздаточный лист, специально оборудованный кабинет.
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы / Ход урока |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты Этап/время урока |
Педагогтің әрекеті Действия педагога |
Білім алушылардың әрекеті Действия обучающихся |
Бағалау Оценка |
Ресурстар Ресурсы |
|||||||||||||||
|
Ұйымдас-тыру Организация |
Білім алушыларды түгендеп, сыртқы көріністеріне назар аудару, сабаққа дайындықтарын тексеру. Топқа бөлемін (randomus ) сайтты арқылы. 1-топ Басқару операторлары 2-топ Шартты операторлар 3- топ Циклдар
|
Білім алушылар керекті құралдары мен жұмыс дәптерін әзірлеп, сабаққа дайындалады. Топтарға бөлінеді
|
|
Дәптер, қалам, қарандаш |
|||||||||||||||
|
Өткен тақырып-қа шолу Обзор прошлой темы |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырамын. Топтық жұмысты ұйымдастырамын.
Өткен тақырыпты қайталау.
|
Студенттер тапсырмаларды мұқият орындап, дұрыс жауап таңдауға тырысады. Барлық сұрақтарға толық жауап берді. Көптеген сұрақтарға жауап берді, бірақ кейбіреулері қате болды. Сұрақтардың барлығына дұрыс жауап беруге тырысып, жоғары нәтижеге қол жеткізді.
|
Бағалау критерийлері: сабақ барысында белсенділікпен қатысып, берілген тапсырманы орындаған білім алушылар осы төрт балдық жүйенің екі цифрлық баламасына сәйкес бағаланады С 65-69, С-60-64, D+55-59, D 50-54 Қанағаттанарлық В+ 85-89, В 80-84, В- 75-79 С+ 70-74 жақсы А 95-100, А- 90-94 өте жақсы Дескриптор: Егер білім алушы сұраққа дұрыс жауап берсе ,келесі сұраққа жауап береді. Дұрыс жауап бере алмаған жағдайда қайта жауап беру мүмкіндігін алады Жалпы балл 26 1-4 сұрақ 15б 5-10 сұрақ 20б 11-13 сұрақ 26б ұпайларын еншілейді. |
|
|||||||||||||||
|
Жаңа білімді игеру Освоение новых знаний 10 мин |
«ПАЗЛ» әдісі арқылы. Жаңа тақырыпты ашады.
|
Пазлдағы сұрақтарға жауап береді
Студенттер бейне материал арқылы түсінеді және презентация. |
Ауызша бағалау. Құптау сөздері
|
https://youtu.be/Pav6h9dL6oo?si=I4tOpuDwFD61nGcQ MS. PowerPoint |
|||||||||||||||
|
1- Кезең |
1. Циклдар («for», «while», «do-while») белгілі бір шарт орындалғанша қайталанатын код блогын іске қосады. 2. If-else операторы тек бір ғана шартты тексереді. 3. For және while циклдары міндетті түрде шартты орындауға тиіс. 4. For циклі қайталану саны белгілі болғанда қолданылады 5. Break және continue операторлары циклдарға әсер етпейді. 6. While циклі шарт жалған болғанға дейін жұмыс істейді. 7. If шартты операторы тек бүтін сандармен жұмыс істейді. 8. Сontinue операторы циклден толық шығарады.
|
1 Кезең бойынша білім алушылар жаңа тақырыпты игеруге арналған тапсырмаларды орындайды . оқулықпен жұмыс жасайды , жауап береді, қатемен жұмыс жасайды
|
Бағалау
дескрипторы: 1-3 сұрақ 3 б 4-6 сұрақ 7 б 7-8 сұрақ 9 б
|
MS. PowerPoint бойынша презентация
Үлестірмелі қағаздар
|
|||||||||||||||
|
|
Әр топқа Arduino беріледі. Кодты жазған кезде циклдар қолдануы керек. Әуен ойнап тұрғанда топтар құрастырады. Әуен тоқтаған сәтте барлық студенттер тоқтап, қолдарын көтеруі керек
Қайта басталғанда студенттер
жасауды қайта жалғастырады
|
2 кезең бойынша: білім алушылар бекіту тапсырмаларын орындайды. Arduino арқылы код жазу кезінде циклдарды қолдану керек. Ардуино құралдары бойынша бағдаршам құрады.
|
Дұрыстығы (15 балл): Жылдамдығы (1-10 балл): Қозғалған немесе ережені бұзғандар -1 балл алынады
|
|
|||||||||||||||
|
3- Кезең |
3 кезең «Кодталған
пішіндер» Код жұмыс істегеннен кейін экранда шыққан пішінді қағазға салу және қолдағы құралмен (ручка) нақтылап ойып шығару керек. Белгіленген уақыт ішінде қолдарындағы қалам (ручка) арқылы қағазды "Игра в кальмардағыдай" пішінге сәйкес етіп ойып шығарады |
3
кезең Берілген кодты Python ортада жазады. Кодты іске қосып, экранда қандай пішін пайда болатынын бақылайды. Пішінді қағазға көшіреді: Экранда пайда болған пішінді қағаз бетіне сызады.
|
-Кодтың дұрыстығы 10 балл -Пішінді ойып шығару 0-5 балл -Уақытты тиімді пайдалану 1-5 балл |
Үлестірмелі, қағаздар, |
|||||||||||||||
|
4-
Кезең |
4-кезең «Циклдар
көпірі» Кодтың ішінен кестедегі бағандар санын және жолдар санын анықтайды. Дұрыс жауапты таңдап,
көпірдегі қораптың сәйкес жағына аяқ
басады. Қате жауапты – қорап "сынып", ойыншы "құлайды". |
Циклдар арқылы жазылған кесте кодын талдайды: Кодтың ішінде қандай циклдар бар екенін қарайды (for немесе while). Кестенің бағандар және жолдар саны қалай анықталатынын зерттейді. Кестенің параметрлерін анықтайды: Кодтың ішінде range(), print(), \t немесе басқа құрылымдарды пайдаланып, кестенің бағандары мен жолдарын есептейді. Нақты қанша жол және қанша баған бар екенін анықтайды. |
Бағалау дескрипторы: - Әр есепке 0-2 балл -Уақытты тиімді пайдалану 1-10 балл |
Көпір, қағаздар, есептер, |
|||||||||||||||
|
Кері байланыс 2 мин |
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы Домашнее задание |
1-тапсырма: 1-ден 100-ге дейінгі жұп сандарды шығару (while цикл)
Берілгені:
Берілгені:
Берілгені: |
|
|
|
|||||||||||||||
Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау шкаласы
-
-
Бағалаудың әріптік жүйесі
Сандық эквивалент
Ұпайлардың мазмұнды пайызы
Дәстүрлі жүйе бойынша бағалау
A
4,00
95-100
Өте жақсы
A-
3,67
90-94
B+
3,33
85-89
Жақсы
B
3,00
80-84
B-
2,67
75-79
C+
2,33
70-74
C
2,00
65-69
Қанағаттанарлық
C-
1,67
60-64
D+
1,33
55-59
D
1,00
50-54
F
0,00
0-49
Қанағаттанарлықсыз
-
шағым қалдыра аласыз















