Сабақтың
басы
0-4
мин
|
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
Психологиялық
тренинг: «Жайдарлы көңіл –
күй»
Мақсаты: Оқушылардың бүгінгі сабаққа деген қызығушылығын ояту,
ынтасын арттыру.
Нұсқау:
Оқушылар бір ақ беттен таратып
шығамын. Сол ақ беттен оқушылар ұшақ жасайды. Ұшақтың бір қанатына
сәлемдесу жазамыз, екінші қанатына сәттілік, тілек
жазамыз.
Үй тапсырмасын «Пликерс» картасы арқылы
тексеру
1.Оқушылар кеспені
таратып алады;
2. Алған кеспелеріне
қарай топтарға бірігеді;
І топ
«Ұяшықтар»
ІІ топ
«Кестелер»
ІІІ топ
«Формулалар»
|
Оқушылар орындарынан тұрып,
шеңбер құрып, қолымыздағы ұшақтарымызды
ұшырамыз.
Пликерс картасы арқылы
тестке жауап береді
Кеспе арқылы топқа
бөлу.
|
Үш шапалақ әдісі арқылы
мадақтау.
|
Оқулық
сілтемесі:
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://kk.armanpv.com/_files/ugd/f18fa9_44e7bc3ba92940488fa6dc37d116b9a7.pdf
https://www.plickers.com/library#now-playing
|
5-15
мин
|
«Миға
шабуыл»
«Адасқан әріптер»
әдісі. Оқушылар әріптерден
шартты пішімдеу сөзін
құрастырады.
Деу-ша-ім-рт-піш-ты
Сабақтың тақырыбы ашылып,
мақсатымен таныстырылады.
Терминологиямен
жұмыс.
Пішімдеу –
Форматирование – Formatting
Шартты пішімдеу-
Условное форматирование – Conditional
formatting
Қосымша функциялар –
Дополнительные функции - Additional functions
Топтық
жұмыс
«Ротация»
әдісі.
1.Әр топқа мәтін
беріледі
І топ. Шартты пішімдеу
дегеніміз не?
ІІ топ. Шартты
форматтау құрал-саймандары қандай бөлімдерден
тұрады?
ІІІ топ. Шартты
форматтау бөліміндегі қандай қызмет түрлері бар және олардың
қызметтері қалай
сипатталады?
2. Әр топ өз пікірлерін
білдіреді
3. Әр топ өзіне тиесілі
тақырыпты қортындылап, қорғап
шығады.
Бағалау: «Бағдаршам» баға
беру
Жасыл- тақырыпты толық аша
алды
Сары – тақырыпты толық аша
алмады
Қызыл – тақырыпты
мүлде ашқан жоқ
|
Кеспе қағаздардағы сөздерді
құрастырады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
дәптерге жазады.
3 рет оқушымен бірге
қайталау.
мәтін
|
Үш топ бір бірін бағдаршамның
түстері арқылы бағалайды.
|
Слайд
2
Слайд
3
Оқулық 111-116
беттер
Маркер, флипчарт, мәтін
жазылған қағаздар, бағдаршам түстері
|
Сабақ ортасы
15-25 мин.
|
Практикалық
жұмыс
Тапсырма
№1
Сәйкестендіру
1.MS Excel А. Баған
мен жолдың қиылысы
2.Ұяшық В. Кестелік
процессор
3.Гистограмма С.
Ұяшықтағы мәндердің көрінуі
4.Шартты форматтау Д.
Ұяшыққа түр беру
-
Дескриптор: Шартты форматтау
түсінігін біледі, сәйкестендіреді.
Бағалау: «Смайлик» арқылы баға
беру
Тапсырма
№3
Дескриптор
-
Электрондық кестеде шартты форматтауды
қолданады
-
Құралдар бөлімін салыстыра
отырып қолданады.
Бағалау: геометриялық фигуралар
арқылы бағаланады
|
Тапсырмалар жазылған
карточканы сәйкестендіреді.
Практикалық жұмысты
компьютерде орындайды.
|
Смайлик арқылы
бағалау
Геометриялық фигуралар арқылы
бағаланады.
|
Тапсырмалар жазылған
карточка
Тапсырмалар жазылған кеспелер,
геометриялық фигуралар
|
28-37
мин
|
Оқушылар
практикалық жұмысты орындауды жалғастырады.
Жұмысты орындау барысында оқушыларда сұрақтар туып жатса
оған жауап беремін.
Дескриптор: Күрделі тапсырмаларды
орындауда кесте ұяшықтарына шартты форматтау әдістерін өз бетінше
қолданады.
Бағалау: практикалық жұмыстың қадам санына орай, 1 балдан
қосылады.
|
|
Балдық
жүйе
|
Қосымша
1
|