Материалдар / Саябаққа саяхат

Саябаққа саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғатқа деген сүйіспеншілікке баулу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2018
684
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбиеші:Райханова Г.Д.

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: «Жаратылыстану»»

Тақырыбы: «Жеміс бағына саяхат»

Мақсаты: 1. Жемістер туралы білімдерін естеріне түсіріп, жемістер бақта өсетіндіктерін ұғындыру.

2.күз сыйы және бақ деген сөздерге сөздік жұмысын жүргізу арқылы қабілеттерін дамытыу.

3. табиғатқа деген мейірімділікті тәрбиелеу..

Қажетті құрал – жабдықтар мен көрнекіліктер: көкөністердің үлгілері, себет, «жеміс бағының» суреті,үйлестірмелі материалдар.

Сөздік жұмыс: бақ.

Билингвальді компонент: бақ – сад, уражай – өнім, жемістер – фрукты, алхоры - слива.

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық –

қозғаушылық

Шаттық шеңбері.

-Қайырлы таң, қайырлы күн!

Саулық тілеп бәріне,

Сәт келді амандасатын!

1.Таңғажайып сәт.

-Балалар, біз бүгін саяхатқа шығамыз, ал қайда баратынымызды мына себет арқылы анықтаймыз. Тәрбиеші жемістер салған себетті көрсетеді (алма, алмұрт, алхоры, апельсин, лимон)

Шаттық шеңберге тұрады, амандасады.

-Қайырлы таң!

-Қайырлы күн!

Қуанады.





Ұйымдастырушылық -

ізденістік



2.Білімді өзектендіру:

Себеттегі жемістерді бір – бірден алып шығады.

-Мынау не? (алма, алмұрт, алхоры, лимон, апельсин).

-Ал бұлардың бәрін біз бір сөзбен қалай атаймыз.

-Жемістер қайда өседі?

-Өте жақсы! Біз сендермен жемістер бағына саяхатқа барамыз. Күз келді, сондықтан да пісіп тұрған жемістерді жинап алатын кез келді.

3.Билингвальды компонент: бақ – сад, уражай – өнім, жемістер – фрукты, алхоры – слива.

Күзгі өнім (уражай) күзде піскен барлық жемістер мен көкөністер, дәнді дақылдар жатады.

Бақ (сад) – жеміс ағаштары өсетін жер.

4. Жемістер туралы жұмбақтар жасыру.

Допқа ұқсайды өзі,

Қызғылт сары түсі. (Апельсин)

Жемістерді атайды.

-Алма т.б

Бір – бірінің жауаптарын толықтырады.

-Жемістер – фрукты,

-Ағашта өседі.

Жұмбақтарды шешеді.

Қайталайды.

Өнім – уражай.

-Бақ – сад.

Жемістердің аттарын қайталайды.

Жұмбақтардың жауаптарын айтады.

Терісі қалың, дәмі қышқыл,

Түсі - сары

Еті – дәрі. (Лимон)

Көктемде ақ гүлге оранады,

Күзде қолға доп болып оралады. (Алма)

Ілініп тұрған шарлар,

Күн көзімен көгерер. (Алхоры)

Жұмбақтардың шешулері болған жемістердің суреттерін көрсетеді.

5. Сергіту сәті:

Аяқтың ұшымен тұрамыз,

Алманы жұлып аламыз.

Үйге қарай жүгіріп,

Аналарға сыйлаймыз.

6. алмаға тән белгілерді анықтау.

-Міне, мен сендерге алма жұлып әкелдім.

Пішіні қандай?

-Сипағанда қолға қалай сезіледі?

Алманы бөліп балаларға таратып береді.

7.Үлестірмелі материалмен жұмыс.

Тапсырманы қалай орындау керектігін түсіндіреді.

Жеке жұмыс жүргізеді.

Алхоры – слива.

Аяқ ұшына тұрады.

Жүгіреді.

-Алма дөңгелек доп сияқты.

-Алманыңң сырты тегіс, өзі қатты.

-Дәмі тәтті.

Тапсырманы орындайды.

Рефлексиялық- тұзетушілік

Қорытындылау.

Жемістерге байланысты сұрақтар қояды, балалардың жауаптарын толықтырады, қорытындылайды.

Тәрбиешімен бірігіп сабақты қорытындылайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!