Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысық
тау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақ
ты
қорыту
8минут
Қосымша
тапсыр
ма
Кері
байла
ныс
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
« Амандасу»
әдісі
1.Қол
алысады
2.
Құшақтасады
3. Қол
бұлғайды
4. Жұдырық
түйістіреді
Өткенді
пысықтау
«Қолшатырдағы тамшылар»
әдісі
100 – 80=20
70+20=90
80 + 10=90
90-30=60
60 – 40=20
60-50=10
30 + 30=60
70-40=30
10 + 80=90 90 –
70=20
60 + 20=80 90 –
50=40
Жаңа
тақырып
Топтық
жұмыс
1-тапсырма
Жыл мезгілдерін ата? (Қыс.
Көктем, Жаз, Күз)
Осы мезгілдердің әрқайсысында
аталып өтетін мерекелерді айт (Күзде - Білім күні, Ұстаздар күні.
Көктемде – Наурыз мейрамы, Аналар күні. Қыста – Тәуелсіздік күні,
Жаңа жыл. Жазда – Балаларды қорғау
күні).
Әрбір мезгілде неше ай бар?
Оларды ата.
ЕБҚ
Жыл мезгілдеріне қарай
өтетін
мерекелер тізімін
жаса
ЕҚБ
Тізім
жаса
Әр жыл мезгілінде неше ай,
неше апта, неше күн барын
анықта
Өзіндік
жұмыс
2-тапсырма
6+4=10 90 –
50=40
100 –
60=40
8 – 7=1 10+70=80
20+80=100
Жұптық
жұмыс
3-тапсырма
Есепті
шығар.
Балалар дүйсенбі күні 5
жемсауыт, ал сейсенбі күні
3 жемсауыт
ілді.
Екі күнде барлығы неше
жемсауыт ілді?
Есепте не белгілі? (Дүйсенбі
күні 5 жемсауыт, ал сейсенбі күні 3 жемсауыт
ілді)
Есепте не
белгісіз?
(Екі күнде барлығы неше
жемсауыт ілгені)
Бұл қандай
есеп?
(Қосындыны табуға берілген
есеп)
Сұлбасы
қандай?
Топтық
жұмыс
1-топ
Шешуі: 5+3=8
(ж.)
Жауабы: 8
жемсауыт.
2-топ
Шешуі: 8 – 3=5
(ж.)
Жауабы: 5
жемсауыт.
Өзіндік
жұмыс
3-топ
4-тапсырма
Тапсырманы өз бетімен
орындайды.
80 +20 =
100
90 –40 =
50
80 +0 =
80
80 –0 =
80
ФС
тапсырмасы
«Зерттеушімін»
ойыны
5-тапсырма
Сұраққа жауап
бер
Жауап:
Оқушылар қызыл - сәрсенбі, көк
- сенбі, жасыл кесінді -дүйсенбіні білдіретінін
анықтайды.
Жауабы: Сенбі күні ең алысқа
секірген.
ҚЖ:
Жыл мезгілдерінің суреттеріне
қарап, есеп құрастырып айт
Кері
байланыс
|
Музыка әуенімен қимылдай
отырып,
амандасу түрлерін
көрсетеді
Қолшатырға ілінген
тамшыларда
ғы тапсырманы
орындайды
Әр топ өз жыл мезгіліне
байланысты мерекелерді
атайды
Жеке жұмыс
жасайды
Тақтадағы тапсырманы
орындайды
Жаттығу
жасайды
Мұғалім апта күндерін тура
және кері ретпен айтқызады.
Есептерді
шығарады
1-топ
шығарады
2-топ
шығарады
Өзіндік жұмыс
орындайды
Тәжірибе
жасайды
Тапсырманы орындау үшін
кесіндіні пайдаланады
Есеп
құрастырады
Тапсырманы ауызша
орындайды
Кері байланыс
жасайды
|
Дескриптор:
Есептеу жүргізе
алады
Амалдарды орындау жолын
біледі, қолданады
Дескриптор:
Жыл мезгілдерін
атайды
Осы мезгілдердің әрқайсысында
аталып өтетін мерекелерді
айтады
Керемет!
Жарайсың!
Дескриптор:
Ұсынылған тапсырмаларды ауызша
жылдам есептейді
Есептеу жүргізе
алады
Керемет!
Дескриптор:
Апта күндерін тура
және кері ретпен
айтады
.Апта күндерін
біледі
Дескриптор:
Есептерді
шығарады
Барлығы қанша жемсауыт ілгенін
табады
Дескриптор:
Кері есеп
құрастырады
Есептің шешуін тауып, жауабын
жазады
Дескриптор:
Тапсырманы өз бетімен
орындайды.
Амалдарды орындау жолын
біледі
Дескриптор:
Кесінділер арқылы шешуін
табады
Тапсырманы өмірмен
байланыстыра алады
Дескриптор:
Есеп құрастыру жолын
біледі
Суретпен жұмыс жасай
алады
Есепке байланысты сұрақтар қоя
алады
Сұраққа-жауап
береді.
«Білім қоржыны»
әдісі
|
Сурет
тер
Музыка
Қолша
тыр
Тамшы
парақ
тар
Сурет
тер
Сурет
тер
Мереке
лер
тізімі
Қимыл
дар
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Жұмыс
дәптері
Кесінді
лента
лар
Сурет
тер
Кері
байла
ныс
тақта
сы
|