Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Саяхат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді:
Білім беру ұйымының атауы |
Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||
Пәні: |
Математика |
|||||
Бөлім: |
Саяхат |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Кайырбекова Г. |
|||||
Күні: |
20.02.2024 |
|||||
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны:32 |
Қатыспағандар: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№84 сабақ. Уақыт. Сағат. Минут |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.1.3.1** уақыт шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу; 1.1.3.2.өлшем бірліктерді:ұзындық(см,дм)/масса (кг)/ көлем (сыйымдылық) (л), уақыт (сағ) қолданып, шамаларды өлшеу
|
|||||
Сабақтың мақсаты |
Уақыт шамаларын ажыратады, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдайды, өлшемдер жүргізеді; өлшем бірліктерді: уақыт (сағ) қолданып, шамаларды өлшейді. |
|||||
Құндылықтар |
Талап: Білуге, жаңаны тануға құштар болу |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысық тау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақ ты қорыту 6минут Қосымша тапсыр ма 2минут Кері байла ныс 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Ертегілер» әнін тыңдату Ертегілер – халықтардың мәдениеті мен дәстүрлері көрініс табатын шығармалар. Қазақтың халық ертегілерінің кейіпкерлерін еске түсіріңдер Өткенді пысықтау «Жыл мезгілдері, апта, күн» тақырыбын пысықтау 1-топ: Жыл 2-топ Ай 3- Апта туралы өз білімдерін ортаға салады Жаңа тақырып ФС тапсырмасы Сағаттың бірнеше тілі бар. Соларды қарастырайық. Олардың ұзындықтары әркелкі. Қысқасы – сағаттық тіл, олар (сағат саны), ал ұзыны – минуттық тіл (минут саны). Циферблатта қанша кішкене сызықшалар бар екенін білесіңдер ме? (60)
1-тапсырма Неше минут өтті? 1-топ Бірінші сағаттың сағат тілі нешені көрсетіп тұр?(бірді) Минуттық тілі нешені көтсетіп тұр? (екіні) Он екіден екіге дейін неше кішкентай сызықша бар? (он) Ендеше сағат қандай уақытты көрсетіп тұр? (1 сағат 10 минутты) 2-топ Екінші сағаттың сағат тілі нешені көрсетіп тұр?(бірді) Минуттық тілі нешені көтсетіп тұр? (төртті) Он екіден бірге дейін неше кішкентай сызықша бар? (бес) Он екіден төртке дейін осындай бес кішкентай сызықшадан нешеу бар? (төрт, яғни бесті өз-өзіңе төрт рет қоссақ жиырманы аламыз) Ендеше сағат қандай уақытты көрсетіп тұр? (1 сағат 20 минутты) Бірлескен жұмыс ЕБҚ және ЕҚБ Сағат моделімен әртүрлі уақыттарды көрсетіп, атаңдар. Арада қанша уақыт өткенін табыңдар ФС тапсырмасы Жұптық жұмыс 2-тапсырма Сағатқа қарап, уақытты айт. Сағат моделінің минут тілін айналдыр. Уақытты сағат және минутпен ата. Бірінші суретте сағат тілі нешені көрсетіп тұр? (екіні) Минут тілі ше? (екіні) Сағат қандай уақытты көрсетіп тұр? (2 сағат 10 минут) Оны қалай атуға болады? (екіден он минут кетті) Қалған суреттер бойынша осылай жұмыс жасайды «Сағат тілі» жаттығуы Топтық жұмыс 3-тапсырма Есептердің қысқаша жазылуы мен сұлбасын тап. Оларды шығар. 1-топ А . Қазақ ертегілері-6 ? артық О рыс ертегілері-4 6-4=2 Ж: 2 қазақ ертегісін артық оқыды 2-топ Ә. Барлығы-10ертегі Орыс ертегісі-4 Қазақ ертегісі-? 10-4=6 Ж: 6 қазақ ертегісін оқыды Зерттеушілік тапсырма 4-тапсырма Сандарды таңдап, мәні 9-ға тең болатын мысалдар құрастыр 1) 3+6=9 5+4=9 8+1=9 2) 5+3+1=9 2+3+4=9 6+2+1=9 ҚЖ: Саралау тапсырмалары 1-деңгей Сағат моделін пайдаланып, сағат, минут туралы айт 2-деңгей Апта күндері мен ай күндері туралы тібек жаса 3-деңгей Жылдық тізбек жаса. (күнтізбе) Кері байланыс |
Ән тыңдайды Суреттер мен жұмыс жасайды Минутпен танысады Сағатпен жұмыс жасайды Сұрақтарға жауап береді Сағат моделімен уақытты көрсетеді Уақытты анықтайды Сағатқа қарап, уақытты айтады. Сағат моделінің минут тілін айналдырады. Жаттығу жасайды Тапсырманы орындайды Мысалдар құрастыра ды Саралау тапсырмала рын орындайды Кері байланыс береді |
Дескриптор: «Жыл мезгілдері, апта, күн» тақырыбын пысықтайды Тақырыпты меңгерген, алған білімін қолданады Дескриптор: Мұғалімнің көиегімен минутты меңгереді Тақырыпты ашады Дескриптор: Сағаттың моделінде көрсетілген уақытты анықтауды үйренеді. Анықталған уақытты дұрыс оқуды үйренеді Дескриптор: Сағат тілдерімен жұмыс жасайды Уақытты өлшей алады Керемет! Дескриптор: Сағат моделіндегі сағаттық тіл мен минуттық тілді ажыратуды біледі Уақытты дұрыс айтуды үйренеді. Тамаша! Дескриптор: Есептердің қысқаша жазылуы мен сұлбасын табады. Оларды шығарады Дескриптор: Алдымен екі санмен қосындысы 9-ға тең болатын өрнектер құрастырады Содан кейін үш санмен қосындысы 9-ға тең болатын өрнектер құрастырады. Дескриптор: 1-деңгей Сағат моделін пайдаланып, сағат, минут туралы айтады 2-деңгей Апта күндері мен ай күндері туралы тібек жасайды 3-деңгей Жылдық тізбек жасайды. Бағдаршам -әдісімен |
Музыка
Сурет тер
Сурет тер Сағат тар Сағат моделі
Оқулық
Сағат тар Қимылдар
Оқулық Сызба лар Сурет тер Оқушы жұмыс тары Кері байла ныс тақта сы |