Саяхат

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Саяхат
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ:№ «Саяхат»

МЕКТЕП: Шахтинск қаласы

КҮНІ:

СЫНЫП: 2

Мұғалімнің аты-жөні:Жуманова А.К

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

2.1.3.1. Хабарламаны тыңдау және сұрақтарға жауап беру, түсінгенін хабарлама мазмұнына сәйкес иллюстрация/заттық сурет/сызба таңдау

2.2.2.1.- Сюжетті сурет бойынша сөйлеу

2.3.1.1.- Мәтінді қатесіз және мәнерлі дауыстап оқу

2.4.2.1 – Мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған, аудиовизуалды материалдар бойынша сөз тіркестерін жазу.

2.5.1.2 Сөйлеу барысында көптік, тәуелдік, жіктік, септік жалғауларын қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:


Сұрақтарға жауап береді. Сурет бойынша жазады.Күнделікті өмірде қолданылатын сөздердің мағынасын түсінеді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Танысу, өзі туралы айту, затты сипаттайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Сөз тіркестерін қолданады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:


Таныс сөздерді түсінеді, мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап береді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Сатып алушы, кезекке тұру, төлеу, құны, дүкенге кіру, дүкеннен шығу.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

  • Маған нан, тұз, сүт беріңіз.

  • Қанша тұрады?

Талқылауға арналған сұрақтар:


Не себепті ... деп ойлайсыз?


Ишара:


Алдыңғы оқу:

Қос диаграммаға жануарларды бөліп жабыстыру. Жұптық жұмыс

Shape1

Аңдар

Shape2

Ортақтығы жануар


Shape3

Үй жануарлары











Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы. 10 минут

1.Сәлемдеме жіберіңіз. Дүкен, ақша, кезек, нан, айран, май, сүт, алма.

2.Топқа бөлу мақсатында мұғалім сатушы болып, оқушылар сатып алушы ретінде сатып алған заттары бойынша топтасады.(алма, айран, нан сатып алынатын заттар)


Смайликтер



Мұғалімнің қолпаштауы.

Сурет қиындылары

Мах суреті:

Фудмарт суреті:

Лидер суреті:

Рисунок 5 Рисунок 6

Сурет, жіп, кір қыстырғыш

Мұғалімнің қолпаштауы





Суреттер

ОShape4

Дүкеннен шығу

ртасы. 20 минут

Хикая картасы . Дүкенге бару ретін хикая картасына әр топ жабыстырып шығады. Әр топтың алған заты өздерінің топтарының атауларына сай.

Shape5

Пакетке салу

Shape6

Ақша төлеу

Shape7

Алған

затын

алу

Shape8

Дүкенге бару

Shape9

Сатушымен сұхбат


Флипчарт, суреттер







Бағалау түрі;

4 бұрышта «келісемін», «келіспеймін», «толық келісемін», «толық келіспеймін» деген сөздер болады. Оқушылар өздерін сол бұрышқа бөліну арқылы бағалайды.

Соңы. 5 минут

«Ыстық орындық» әдісін пайдаланып оқушыға азық­-түліктерді жасырады.


Оқушылар өз-өздерін «Ұнайды» дегенге көк смайлик

«Ұнамайды» дегенге сары смайлик

Қосымша ақпарат

Сурет бойынша сөз тіркестерін құру.

1топ дүкен атауларына байланысты, 2 топ дүкен бөлім түрлеріне байланысты, 3 топ дүкен көлеміне байланысты сөз тіркестерін құрастырады.



Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).

Қысқы киімдер туралы баяндау.

Критериалдық балл арқылы бағалау

Өзін-өзі тану сабағы

Орыс тілі


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?)


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
638
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі