Материалдар / Саяхаттағы сабақ. Көмірдің кереметтері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Саяхаттағы сабақ. Көмірдің кереметтері.

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мектеп

«Рахат орта мектебі» КММ

Бөлім

Саяхат

Педагогтің аты-жөні

Утешова Жадыра

Күні:

06. 05.2024ж

Сынып: 2 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатысушылар саны

Сабақтың тақырыбы

94 Саяхаттағы сабақ. Көмірдің кереметтері.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.3.1 шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.2.1 мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

Сабақтың мақсаты

Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжайды

Қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба біледі

Құндылықты дарыту

Ұлттық мүдде. Отаншыл, мемелкетшіл және намысшыл

Сабақтың барысы:

Уақыты

Педагогің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы.


5 мин



Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Сәттілік біздер тілейік

Мен саған,сен маған

Күндей күліп жүрейік,

Күннің нұрын төгейік

Мен саған,сен маған.

Өткен сабаққа шолу:

«Шоқанның арманы» мәтінін мәнерлеп оқу


Психологиялық ахуалға қатысады.



Жарайсыңдар!

ҚБ «5 минут»

Оқушылар «Менің уақытым»парағын белгілейлі

Суреттер


Сабақтың ортасы 10 мин

Оқу мақсатын таныстырамын. 1- тапсырма

Жаңа тақырыпты ашу.

«ИЯ/ЖОҚ» әдісі

Нұсқау: . Оқушылардың тұжырымдарға сенетіні немесе сенбейтінін сұрайды

Автормен жұмыс

Оқушылар кестедегі тұжырымдарға сенетінін немесе сенбейтінін айтады, ойын

дәлелдейді.


Дескрипторы:

кестемен жұмыс жасайды 3 балл


5 мин



Сергіту сәті Өлеңге ән сазын ойлап тауып,хормен шырқаңдар.


Оқушылар бірге айтады

Жарайсыңдар!

Оқулық

Слайд


10 мин

Топтық жұмыс

ҚБ 2- тапсырма

ОДД:білу,түсіну,қолдану

Оқылым.

«Белгілеп оқу» әдісі

Нұсқау: «Көмірдің кереметі »

Мәтінді оқиды, талқылайды. Оқыған тізбекті үзбей, мәнерлеп, түсініп оқуына қолдау көрсетеді.

Мәтіндегі негізгі ойды анықтауға жетелейді.

ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма Мәтінді мәнерлеп оқиды


Балалар «Көмірдің кереметтері» мәтінін тізбек бойынша оқиды.

Оқыған мәтін мазмұнын топта талдап, мазмұнын топта баяндайды.

Дескрипторы:

мәтіндегі негізгі ойды анықтап, өз сөзімен айтып жеткізеді.4 балл


10 мин

ҚБ 3- тапсырма Топтық жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

1 топ Әңгімеден өзіңді таңқалдырған ақпаратты оқып бер. Сұрақ қой.

2 топ Жарық немесе жылу шығаратын зат туралы жұмбақ құрап айт.

3 топ Көмірді сипаттап айт..


Оқушылар мәтіннен өзін таңдандырған ақпаратты оқып беріп, сұрақ қояды. Жарық немесе жылу шығаратын зат туралы жұмбақ ойлап тауып, жазады. Топта талқылап, көмірді сипаттап айтады (түсі, иісі, пішіні, салмағы).

Дескрипторы:

Таңқалдырған ақпаратты оқып,сұрақ қояды 1 балл

жұмбақ құрайды, 1 балл шығармашылық тапсырма орындайды. 1 балл


Сабақтың соңы 5 мин

Рефлексия «Менің алтын уақытым»

-45 минуттың ішінде не істедік?

-Сабақта қандай жаңа ақпаратпен таныстыңдар?

- Әңгіме мазмұнынан өзің үшін қандай ақпарат алдың?

Үйге тапсырма:Мәтіннен көмірден жасалатын заттар туралы не білдің?

Тапсырма бойынша ой қорытып, сабаққа рефлексия жасайды.




ҚБ қойылады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!