Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал
туғызу.
Жаңа тақырыпқа байланысты
«Миға шабуыл» сұрақтары қойылады.
1.Саяси интеграцияның
халықаралық экономикалық интеграциядағы рөлі мен маңызы
қандай?
2. Мемлекетаралық саяси
интеграцияның негізгі себептерін ата?
3. Қазіргі заманғы
лаңкестікке қандай белгілер тән?
Оқушыларға сабақ тақырыбы мен
оқу мақсатын хабарлаймын
|
Өз пікірлерін айтады
қорғайды
Сұрақтарға жауап
береді
|
Жалпы 1
балл
|
Ашық
сұрақ-жауаптар
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты меңгеру.
Негізгі ұғымдармен танысып, оқулық мәтінімен жұмыс
жасайды.
1-тапсырма. Анықтаманы басшылыққа ала
отырып, төмендегі сұрақтарға жауап
беріңіз.
Саяси
интеграция - түрлі мемлекеттердің әртүрлі
факторларға байланысты (қорғану, экономикалық қарым қатынас)
бірігіп, ұйым құруы.
-
Құрылу себебін
анықтаңыз.
-
Негізгі мақсатын
сипаттаңыз.
-
Осы интеграциядағы Қазақстан
Республикасының орнын түсіндіріңіз.
2-тапсырма
Әртүрлі дереккөздерді
пайдаланып, «Маңызды саяси интеграциялық ұйымдар» атты ақпараттық
кесте құрастырыңдар.
№
|
Ұйымдар
атауы
|
Құрылған
мерзімі
|
Мақсаты
|
Мүше
елдер
|
|
|
|
|
|
3-тапсырма. Саяси интеграциялық
ұйымдардың дамыған және дамушы елдер үшін маңызын анықтап,
сызбанұсқаны толтырыңдар.
|
Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады.
Дескриптор
Саяси интеграцияларды
атайды;
Интеграцияның құрылу себебін
түсіндіреді;
Интеграция құрудың негізгі
мақсаттарын сипаттайды;
интеграциядағы Қазақстанның
орнын анықтайды. Қорытынды жасап, талдайды
Дескриптор:
Саяси ұйымды таңдап, құрылған
мерзімін анықтайды;
Саяси ұйымның құрылу мақсатын
сипаттайды;
Саяси ұйым,а мүше елдерді
анықтайды;
Дескриптор:
Тапсырма бойынша
маңызын анықтайды. Сызбанұсқаны толтырады
|
Жалпы 4
балл
Жалпы 3
балл
Жалпы 2
балл
|
Атлас
Оқулық
Дәптер
Сұрақтар
Оқулық
Дәптер
Кесте
Интернет
Оқулық
Дәптер
Сызба
Карта
|
Сабақтың
соңы
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдаймын.
Үйге тапсырма: §65-66,
«Қазақстан мүше саяси ұйымдар»
тақырыбында кесте толтыру
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
Дескриптор бойынша өзара
бағалау жүргізеді
|
Кері
байланыс
|