|
Бөлім |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Нарымова Гулбану Тлеукабыловна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Саяси картадағы сандық және сапалық өзгерістер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.6.1.3- саяси картаның сандық және сапалық өзгерістерін талдайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Саяси картаның сандық және сапалық өзгерістерін туғызатын факторларын біледі; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Дүние жүзі саяси картаның қалыптасу кезендерін сипаттай алады; Кейбір оқушылар орындай алады: Саяси картаның өзгерістеріне баға бере алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
-саяси картаның өзгерістерінің факторларын біледі; -дүние жүзі саяси картаның қалыптасу кезендерінің ажыратады, тарихын түсіндіреді; -саяси картаны өзгерткен аймақтарды картада көрсете алады; -саяси картаның өзгерістеріне баға бере алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
. Caбaқтың мaқсaтымeн, бaғaлaу критeрилермeн тaныcтырy. Үй тaпcырмacы: Елдердің саяси типологиясы тақырыбы бойынша Білу ойлау дағдысы Жеке жұмыс .1.Тапсырма: АҚТ-ның көмегімен интербелсенді тақтаның көмегімен Сұрaқ-жауаптар қойылады. Оқушылардың жылдам жауабы қарастырады. Төмендегі сұрақтар беріледі: 1. Жоғары мемлекеттік биліктің ұйымдасу формасы? (басқару формасы) 2. Мемлекеттің аумақтық ұйымдасу формасы? (мемлекеттік құрылым) 3. Жоғары мемлекеттік билік ұрпақтан- ұрпаққа мұрагерлікпен беріліп,толығымен немесе жартылай бір билеушінің қолында болатын мемлекетті бақару формасы? (монархия) 4. Жоғары мемлекеттік билікті белгілі бір мерзімге сайланатын органдар атқаратын басқару формасы? (республика) 5. Әкімшілік-аумақтық құрылымының негізгі екі үлгісі? (унитарлы, федерациялық) үсіну ойлау дағдысы. Түсіндіру және дәлел келтіру Тапсырма Берілген аймақтың саяси типологиясың сипаттандар. Д 1 2 3 4 (8 мин) 5 ескриптор: Дүние аймақтарының республика, монархия, унитарлы және федерациялық мемлекеттерін саяси картада көрсетеді, астаналарын атайды. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
«Кіру билеттері» |
http://bestreferat.kz/extra_rkd/show/59 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Тапсырма№1 («Кластер» әдісі. Мәтінмен жұмыс. Тұжырымды ойларын қарталарға түсіріп, топтық жұмыс қорғалады 1 топқа - Саяси картаның қалыптасу кезеңдері 2 топқа - Саяси картаның сандық өзгерістері 3 топқа – Саяси картның сапалық өзгерістері
Бағалау: топтық «Сэндвич әдісі» арқылы
Тапсырма №2
Тапсырма №2
Топтық жұмыс Тапсырма: Оқулықты және саяси картаны пайдаланып, саяси картада сандық және сапалы өзгерістер тұғызатын факторларды аңықтандар, төмендегі кестені толтырыңдар.
Сәйкестендіру Тапсырма: Берілген факторларға сайкес саяси картада пайда болған мемлекеттерді сайкестір.
Дескриптор: саяси картаны өзгерткен факторларды ажырата алады, дүние аймақтар мен мемлекеттерді атап мысал келтіреді.
Қ Бағалау ойлау дағдысы Проблемалық оқыту Топтық жұмыс 5. Тапсырма: Аталған тарихи оқиғалар саяси картаны өзгертіме ? Жауабын талқылап, аталған оқиғаға баға берініз. 1-топ: КСРО ыдырауы 2-топ: ЮСФР ыдырауы 3-топ: Европаның оқиғалары. Дескриптор:КСРО ыдырауынан пайда болған 15 тәуелсіз мемлекеттерді, ЮСФР ыдырауынан пайда болған жөне Европаның саяси картасын өзгерткен мемлекеттерді атайды, картада көрсетеді,соған байланысты тарихи оқиғаларды түсіндіреді, талқылай алады. Кері байланыс: не үйрендім, не қиын болды,сұрақТапсырма Жеке жұмыс Семантикалық кестені толтыру
Тапсырма 2 жеке жұмыс кестеменжұмыс
Атаулары өзгерткен елдерді контур картаға белгілейді картаға бірқатар отар халықтардың тарихи тәуелділіктерін көрсетеді. Бағалау критерийлері:
саяси картаның сапалық өзгерістерін талдайды 1.Дүниежүзінің саяси картасының қалыптасу кезендерің анықта 2.Кестені толтыр. Саяси картадағы сандық және сапалық өзгерістерді жіктеп көрсет
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Нарымова Гулбану ТлеукабыловнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Саяси картадағы сандық және сапалық өзгерістер 8 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Саяси картадағы сандық және сапалық өзгерістер 8 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
саяси картаның өзгерістерінің факторларын біледі; -дүние жүзі саяси картаның қалыптасу кезендерінің ажыратады, тарихын түсіндіреді; -саяси картаны өзгерткен аймақтарды картада көрсете алады; -саяси картаның өзгерістеріне баға бере алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















