|
Бөлім: |
3-бөлім. Мемлекет, соғыс және революциялар тарихынан 3.1. бөлімше Мемлекеттің тарихи типтері, формалары және саяси режимдер |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Умаров Н М |
|||||
|
Күні: |
20.01.25ж |
|||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Саяси режімдердің түрлері |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.3.1.5 деректерді талдау негізінде саяси режімдер түрлерінің мықты және әлсіз жақтарын анықтай отырып, салыстыру, |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Тоталитаризм, авторитаризм және демократия белгілерін салыстыру; ХХ ғасырдың екінші жартысындағы тоталитарлықтан демократиялық саяси режимге көшу ерекшеліктерін талдау. |
|||||
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу: Талап: салауатты өмір салтын ұстану; Ар-ұят: Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
«Jeopardylab» платформасы бойынша үй тапсырмасын пысықтау мақсатында сұрақ –жауап жүргізу негізінде. 1-тапсырма.
|
Дискриптор: 1.Мемлекеттік басқару түрлерін анықтайды: • Монархияның, республиканың түрлерін және олардың ерекшеліктерін дұрыс ажыратады. 2.Мемлекеттердің белгілерін салыстырады: • Унитарлы, федеративті және конфедеративті мемлекеттердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын нақты көрсетеді. 3.Атқарушы және заң шығарушы биліктің байланысын талдайды: •Президенттік, парламенттік және жартылай президенттік республикалардағы биліктің өзара әрекетін түсіндіреді. |
ҚБ Мұғалім кері байланыс беріп отырады |
https://jeopardylabs.com/play/2025-01-18-579
|
||
|
Жаңа білім |
Конферттегі қосымша деректермен жұмыс. 2-тапсырма. Саяси режимдердің түрлерін талдау үшін әр түрлі мемлекеттердің нақты мысалдарын қарастырайық. АҚШ. Ресей. Германия. Италия. Жапония. Қытай. Оңтүстік Корея. Саяси режим осы елдердің саяси, әлемеуметтік, экономикалық, рухани жағдайына қаншалықты әсер етті. Есіңе түсір! Ойлан! Зерттеу жүргіз! Пікірің қажет! Талда! 3-тапсырма. Білімдеріңді тексеріңдер 1. Саяси режім дегеніміз не 2. Саяси режімнің белгілерін атандар 3. Тоталитаризмнің белгілерін сипаттандар 4. Саяси авторитарлы режім дегеніміз не 5. Басқарудың демократиялык режімі туралы айтыңдар. |
Деректермен жұмыс Дискрипторлар: 1.Саяси, әлеуметтік, экономикалық және рухани әсерлерді ажыратады: 2.Саяси режимдер мен жағдайлар арасындағы байланыстарды анықтайды: 3.Тарихи және қазіргі жағдайларды талдайды: |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жа ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Екі жұлдық,бір ұсыныс» Өзін-өзі бағалау |
http://pikabu.ru/story/demokratiya_poamerikanski_2207549 Политические режимы и их типы http://zab.megalink.ru/47/1_2121/1_2121.htm |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Саяси режімдердің түрлері |
Оқушылар Балық қаңқасы әдісі бойынша тақырыпты қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Саяси режімдердің түрлері. ашық сабақ
Саяси режімдердің түрлері. ашық сабақ
|
Бөлім: |
3-бөлім. Мемлекет, соғыс және революциялар тарихынан 3.1. бөлімше Мемлекеттің тарихи типтері, формалары және саяси режимдер |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Умаров Н М |
|||||
|
Күні: |
20.01.25ж |
|||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Саяси режімдердің түрлері |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.3.1.5 деректерді талдау негізінде саяси режімдер түрлерінің мықты және әлсіз жақтарын анықтай отырып, салыстыру, |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Тоталитаризм, авторитаризм және демократия белгілерін салыстыру; ХХ ғасырдың екінші жартысындағы тоталитарлықтан демократиялық саяси режимге көшу ерекшеліктерін талдау. |
|||||
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу: Талап: салауатты өмір салтын ұстану; Ар-ұят: Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
«Jeopardylab» платформасы бойынша үй тапсырмасын пысықтау мақсатында сұрақ –жауап жүргізу негізінде. 1-тапсырма.
|
Дискриптор: 1.Мемлекеттік басқару түрлерін анықтайды: • Монархияның, республиканың түрлерін және олардың ерекшеліктерін дұрыс ажыратады. 2.Мемлекеттердің белгілерін салыстырады: • Унитарлы, федеративті және конфедеративті мемлекеттердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын нақты көрсетеді. 3.Атқарушы және заң шығарушы биліктің байланысын талдайды: •Президенттік, парламенттік және жартылай президенттік республикалардағы биліктің өзара әрекетін түсіндіреді. |
ҚБ Мұғалім кері байланыс беріп отырады |
https://jeopardylabs.com/play/2025-01-18-579
|
||
|
Жаңа білім |
Конферттегі қосымша деректермен жұмыс. 2-тапсырма. Саяси режимдердің түрлерін талдау үшін әр түрлі мемлекеттердің нақты мысалдарын қарастырайық. АҚШ. Ресей. Германия. Италия. Жапония. Қытай. Оңтүстік Корея. Саяси режим осы елдердің саяси, әлемеуметтік, экономикалық, рухани жағдайына қаншалықты әсер етті. Есіңе түсір! Ойлан! Зерттеу жүргіз! Пікірің қажет! Талда! 3-тапсырма. Білімдеріңді тексеріңдер 1. Саяси режім дегеніміз не 2. Саяси режімнің белгілерін атандар 3. Тоталитаризмнің белгілерін сипаттандар 4. Саяси авторитарлы режім дегеніміз не 5. Басқарудың демократиялык режімі туралы айтыңдар. |
Деректермен жұмыс Дискрипторлар: 1.Саяси, әлеуметтік, экономикалық және рухани әсерлерді ажыратады: 2.Саяси режимдер мен жағдайлар арасындағы байланыстарды анықтайды: 3.Тарихи және қазіргі жағдайларды талдайды: |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жа ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Екі жұлдық,бір ұсыныс» Өзін-өзі бағалау |
http://pikabu.ru/story/demokratiya_poamerikanski_2207549 Политические режимы и их типы http://zab.megalink.ru/47/1_2121/1_2121.htm |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Саяси режімдердің түрлері |
Оқушылар Балық қаңқасы әдісі бойынша тақырыпты қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
шағым қалдыра аласыз














