Тәрбиеші: Мубаракова Нұргүл
Тобы: «Шаттық » МАД топ
|
Біліктермен дағдылар: |
|
|
|
Ұйымдастырылған іс- әрекет: |
Сауат ашу.Математика.Қоршаған ортамен таныстыру |
|
|
Тақырыбы: |
«Интеллектуалды білімпаз» |
|
|
Міндеті: |
Балаларға ақпараттық технология туралы кеңінен түсіндіру.Әлеуметтік желілер туралы,пайдасы және зияны туралы түсінік қалыптастыру.Өз бетінше жұмыс жасауға және ақпараттық технологияның мүмкіндіктерін кеңінен түсіндіріп, көрсету |
|
|
Күтілетін нәтеже: |
Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны туралы толық біледі.Өз бетінше қолданып жұмыс жасай алады.Сауат ашу, математика негіздері бойынша жұмыстар жасап,жаңа технологиямен ұштастыра алады |
|
|
Әдіс -тәсілдер |
Ашық сұрақтар, Бала үні, Топтастыру, Бақылау,АКТ «Миға шабуыл», «Стоп әдісі» «Фортуна шеңбері» әдісі «Тик-ток» әдісі «Жапалақ» әдісі |
|
|
Ресурстар |
Акт,Генератор. |
|
|
Билингвизм |
Ғаламтор-интернет |
|
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет түрі |
|
|
ҰОҚ барысы: Кіріспе Негізгі бөлім |
Кіріспе Сәлемдесу Стоп әдісі
Миға шабуыл сұрақтар жүргізу Қазір жылдың қай мезгілі? қыс мезгілі. Балалар, бүгін көңіл – күйлерің қалай? Бүгінгі үйымдастырылған іс-әрекетке дайынбыз ба? Балалар сендер бос уақыттарыңда телефон қолданасыңдар ма? Қандай әлеуметтік желілер туралы білесіңдер? Әлеуметтік желінің қандай пайдасы бар? Зияны ше? Ұлы ағартушы Ыбырай Алтынсарин атамыз:
Өнер - білім бар
жұрттар – Ендеше балалар біз бүгін орталықтарға бөлініп әлеуметтік желілер атаулары бойынша топтарға бөлініп жұмыс жасаймыз.Топқа бөліну үшін экранға назар аударайық.1-15 аралығында сандар бойынша бізді топқа бөліп береді.
1 орталық Tik Tok 2 орталық Whatsapp
1 орталық Тик-ток әдісі арқылы сауат ашу негіздері бойынша тапсырмалар орындау,достарымен бөлісу.Қимылдарын жасап билеп беру 2 орталық Планшетпен WhatsappWeb арқылы математика негіздері бойынша есептер шығару
3 орталық Көзілдірік әдісі арқылы сөздерді оқып шығу
|
Балалар сәлемдеседі
Балалар жауабы
Балалар топқа бөлініп ойындарды орындайды. |
|
Қорытынды |
Балаларды музыка үнімен ортаға жинап алу Балалар орталықтардағы жұмыс сендерге ұнады ма? Қандай жұмыс жасадық? Әлеуметтік желіні осылай пайдалы өткізуге болады екен? Бос уақыт өткізбей өз білімімізді шыңдау үшін жұмыс жасағанымыз дұрысыр-ақ Мәди
Ғаламтор деген ғажап бар, Айсезім
Адамдардың сан алуан Айжан
Отырып-ақ үйіңде, Б.Алинұр
Бірақ, досым мынаны ұқ, Құралай
Ғаламтордың зияны, Ақсұлтан
Тыйса егер
ата-анаң, Айзере
Ғаламтордан өзгерек, Балалар бүгінгі іс-әрекетіміз аяқталды.Сау болыңдар.Балаларға QR көмегімен жасалған сыйымды тапсыру.Балалар туралы толық мәлімет жазылған
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сауат ашу
Сауат ашу
Тәрбиеші: Мубаракова Нұргүл
Тобы: «Шаттық » МАД топ
|
Біліктермен дағдылар: |
|
|
|
Ұйымдастырылған іс- әрекет: |
Сауат ашу.Математика.Қоршаған ортамен таныстыру |
|
|
Тақырыбы: |
«Интеллектуалды білімпаз» |
|
|
Міндеті: |
Балаларға ақпараттық технология туралы кеңінен түсіндіру.Әлеуметтік желілер туралы,пайдасы және зияны туралы түсінік қалыптастыру.Өз бетінше жұмыс жасауға және ақпараттық технологияның мүмкіндіктерін кеңінен түсіндіріп, көрсету |
|
|
Күтілетін нәтеже: |
Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны туралы толық біледі.Өз бетінше қолданып жұмыс жасай алады.Сауат ашу, математика негіздері бойынша жұмыстар жасап,жаңа технологиямен ұштастыра алады |
|
|
Әдіс -тәсілдер |
Ашық сұрақтар, Бала үні, Топтастыру, Бақылау,АКТ «Миға шабуыл», «Стоп әдісі» «Фортуна шеңбері» әдісі «Тик-ток» әдісі «Жапалақ» әдісі |
|
|
Ресурстар |
Акт,Генератор. |
|
|
Билингвизм |
Ғаламтор-интернет |
|
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет түрі |
|
|
ҰОҚ барысы: Кіріспе Негізгі бөлім |
Кіріспе Сәлемдесу Стоп әдісі
Миға шабуыл сұрақтар жүргізу Қазір жылдың қай мезгілі? қыс мезгілі. Балалар, бүгін көңіл – күйлерің қалай? Бүгінгі үйымдастырылған іс-әрекетке дайынбыз ба? Балалар сендер бос уақыттарыңда телефон қолданасыңдар ма? Қандай әлеуметтік желілер туралы білесіңдер? Әлеуметтік желінің қандай пайдасы бар? Зияны ше? Ұлы ағартушы Ыбырай Алтынсарин атамыз:
Өнер - білім бар
жұрттар – Ендеше балалар біз бүгін орталықтарға бөлініп әлеуметтік желілер атаулары бойынша топтарға бөлініп жұмыс жасаймыз.Топқа бөліну үшін экранға назар аударайық.1-15 аралығында сандар бойынша бізді топқа бөліп береді.
1 орталық Tik Tok 2 орталық Whatsapp
1 орталық Тик-ток әдісі арқылы сауат ашу негіздері бойынша тапсырмалар орындау,достарымен бөлісу.Қимылдарын жасап билеп беру 2 орталық Планшетпен WhatsappWeb арқылы математика негіздері бойынша есептер шығару
3 орталық Көзілдірік әдісі арқылы сөздерді оқып шығу
|
Балалар сәлемдеседі
Балалар жауабы
Балалар топқа бөлініп ойындарды орындайды. |
|
Қорытынды |
Балаларды музыка үнімен ортаға жинап алу Балалар орталықтардағы жұмыс сендерге ұнады ма? Қандай жұмыс жасадық? Әлеуметтік желіні осылай пайдалы өткізуге болады екен? Бос уақыт өткізбей өз білімімізді шыңдау үшін жұмыс жасағанымыз дұрысыр-ақ Мәди
Ғаламтор деген ғажап бар, Айсезім
Адамдардың сан алуан Айжан
Отырып-ақ үйіңде, Б.Алинұр
Бірақ, досым мынаны ұқ, Құралай
Ғаламтордың зияны, Ақсұлтан
Тыйса егер
ата-анаң, Айзере
Ғаламтордан өзгерек, Балалар бүгінгі іс-әрекетіміз аяқталды.Сау болыңдар.Балаларға QR көмегімен жасалған сыйымды тапсыру.Балалар туралы толық мәлімет жазылған
|
|
шағым қалдыра аласыз



















