Материалдар / Сауат ашу пәні
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сауат ашу пәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Сауат ашу пәні бойынша оқушылардың білімін жетілдіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
534
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сауат ашу

Білім беру саласы:Қатынас

Оқу іс-әрекет түрі:Сауат ашу

Тақырыбы: Дауысты6дауыссыз дыбыстармен танысайық.

Мақсаты:Балаларға дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылу ерекшелігі туралы түсінік беру.Жаттығулар орындату арқылы дауысты,дауыссыз дыбыстар туралы білімдерін жетілдіру. Балаларды» сөйлеу тілін,сөздік қорларын байыту,жалпы ой-өрісін дамыту,байқағыштыққа тәрбиелеу.Жазуға қолдарын жаттықтыру.

Көрнекілігі:Суреттер,кестелер,кеспе әріптер,,үлестірмелі дидактикалық материалдар.

Әдіс-тәсілдер:Түсіндіру ,сұрақ-жауап,жазу.

Іс-әрекет түрі

Мұғалімнің іс-әректі

Баланың іс-әрекеті


Мативатциялық

қозғаушы

Шаттық шеңбер

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырасын даламыз

Жайнай берсін қаламыз


Балалар бірге кайталау



Ұйымдастыру



Іздену.

Балаларға дауысты және дауссыз дыбыстар туралы түсіндіру.

Суретпен жұмыс.Суретті атап буынға бөлу.

«Ұйқасын тап» дид.ойын

Орыннан орынға ауысқан,

Ұшқалақ қара ала…

Бәрі бірдей жұмысқа

Шығады кім

Дәптермен жұмыс.

а) берілген суреттер бойынша

дауысты дыбыс,дауыссыз дыбыстарды төртбұрыштың ішіне белгіле.

ә) Сурет бойынша»Балабақша б!лмесі», «Сыныпта» деген тақырыпта әңгіме құрату.

Б)Жазу жұмысы.

Сегіту.




Жұмбақтар шешу.





Кү-шік,кі-тап,ө-зен,да-ла,ба-ла-пан,



(сауысқан)


құмырсқа

Сурет бойынша әңгімелеу


Әке,анна,бала,сырмақ,қамшы торсық,теше,қонжық,дәптер.






Орнымыздан тұрайық

Қолды бірге қояйық

Бір отырып,бір тұрып,

Бір тынығып алайық.

Ара,балға.

Қорытындылау

1.Дыбыстық талдау жүргізу.

2.Тірек-сызба бойынша сөйлем құрау.

Дауысты және дауыссыз дыбыстар туралы алған білімдерін сұрақ-жауап арқылы пысықтау.




Сауат ашу

Білім беру саласы:Қатынас

Оқу іс-әрекет түрі:Сауат ашу

Тақырыбы: Сөзбен танысайық

Мақсаты:сөз,дыбыс туралы түсінік беру.Сөздің бірнеше дыбыстан құралатынын,

Дыбыстардың дауысты,дауыссыз болып бөдінетініжөнінде мағлұмат беру.Жазуға қолдарын жаттықтыру.

Сөздерге дыбыстық талдау жасату арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту

Көрнекілігі:Суреттер,ойыншықтар.Жұмбақтар,буындар,үлестірмелі материалдар,текшелер

Әдіс-тәсілдер:Түсіндіру ,сұрақ-жауап.

Іс-әрекет түрі

Мұғалімнің іс-әректі

Баланың іс-әрекеті


Мативатциялық

қозғаушы

Шаттық шеңбер

-Аспанымыз ашық болсын.

-Еліміз тыныш болсын.

-Шаңырағымыз биік болсын


Балалар бірге кайталау



Ұйымдастыру



Іздену.

«Не істедің»дид.ойын

Балаларға сұрақтар қойып,сөйлету,сөздер құрау.

Дыбыстық талдау.

«Кім көп біледі»дид.ойын

Дәптермен жұмыс.Әр сөзде қанша дыбыс бар екенін анықтау

Сегіту.




Дәптермен жұмыс



Сөз құрату және дыбыстық талдау жасату

Дауыстарды ажырату



Ана,,бала ,ата

Дыбыстардан сөз құрау

Зымыран,машина,автобус,қоян,түлкі

Тоқылдақ,аю,қарлығаш,торғай,үтік,

Кресло,шкаф.т.б.


Орнымыздан тұрайық

Қолды бірге қояйық

Бір отырып,бір тұрып,

Бір тынығып алайық.

Дәптердегі үзік сызықтарды қосып

сызу



Барығы қатысу

Қорытындылау

Сұрақ-жауап әдісі арқылы сөз туралы алған білімдері туралы пысықтау.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!