Материалдар / сауат ашу сабағы қатынас
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сауат ашу сабағы қатынас

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне немесе мектепке дейінгі оқыту орындарына көмегі тиеді деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
637
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.

Күні: 20.11.2018

Сыныбы: МДТ "Ә"

Білім саласы: «Қатынас»

Кіші сала: Сауат ашу

Тақырыбы: Достық көмек Д дыбысы мен әріпі.

Мақсаты: Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау.

Сұрақтарға жауап беріп берілген сурет бойынша əңгіме құрастыру. Берілген суреттерден мəліметті тауып, аттарын атау. Сөз, сөйлем сызбасын құру.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.Сөйлемдердің түрін анықтайды.

Сөздік жұмыс:Дарқан,даналық,домбыра.

Іс - әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс- әрекеті

Балалардың іс- әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Дыбыссыз қайық желкен,

Тартады мені өзіне,

Қызық қой бәрі өйткені,

Д елестейді көзіне.

Дыбыссыз қайық желкен,

Тартады мені өзіне,

Қызық қой бәрі өйткені,

Д елестейді көзіне.


Ұйымдастыру

шылық ізденушілік

Сурет бойынша әңгіме.Балалар суретте не көріп тұрсыңдар?

Екі балаға д әрпінен басталатын ат қой?

Досан мен Дәурен не істеп жатырОл қай әріптен басталып тұр?

Сөздің басында қандай дыбыс естіледі?

Досан сөзіне дыбыстық талдау жаса?

Д дыбысы дауысты ма,дауыссыз ба?

Қандай түсті текшемен белгілейміз?

Дәурен сөзіне дыбыстық талдау жаса?

Осы сөзді буынға бөл?

Бүгін біз сабақта Д әрпімен танысамыз.

Дауысты, дауыссыз дыбыстардың айырмашылығын түсіндіру.

Дыбыстың және әріптің айырмашылығын түсіндіру.

Д дыбысы бар қандай сөздерді білесіңдер?

Д дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?

Д дыбысы қалай естіледі?

Д дыбысын қалай айтамыз?

Дыбысты қалай ажыратамыз?

Сиқырлы суреттер.

Әңгіме құрастыруға арналған жаттығулар.

Дельфин,доп,диван,тасбақа.

Әліппе дәптермен жұмыс:

Дала екінші есімі,

Дарқан қазақ елінің,

Даналықтың белгісі,

Дамыған кең мейірім,

Домбыра деген ғажапта,

Даңқта шер мен азапта,

Домбыраны шерте алмау,

Достым ау ұят қазаққа.

Өлең не туралы? Дидактикалық ойын:

«Жасырынған әріпті тап».

Артикуляциялық жаттығу: Д дыбысын айтқанда аузымыз қандай болып тұрғанын көрсету.

Дәптермен жұмыс: Д әріпінің баспа түрін жазу.

Сергіту сәті:


Добым,добым,домалақ,

Тоқтамайсың домалап,

Үстел үстін бүлдірдің,

Тәрелкені сындырдың,

Тентек болып кетті деп,

Тұрмын сені тепкім кеп.

Дидактикалық ойын:

«Буынға буын қос»

ДО

ДО

ДО

ДО

ДО

ДО

Жаңылтпаштар жаттау.

Далада Дана да доп ойнап жүр

Далада Сана да доп ойнап жүр.

Суретте балалардың суретін көріп тұрмыз.

Досан мен Дәурен.


Д әріпінен.

Д дыбысы.

Досан бес әріп бес дыбыс

екі дауысты үш дауыссыз дыбыс бар.

Д дыбысы дауыссыз дыбыс. Көк түспен бояймыз.

Дәурен алты әріп,алты дыбыс екі дауысты,төрт дауыссыз дыбыс бар.Дәурен сөзінде екі буын бар.

Д дыбысы бар сөздер йод,жейде,дала,домбыра,диқан.

Д дыбысы сөздің басында,ортасында,соңында кездеседі.

Д дыбысы созылмайды.

Д дыбысын айтқанда созылмайды кедергіге

ұшырайды.

Дыбысты дауысты,

дауыссыз деп ажыратамыз.

Мен диван сатып алдым.

Біздің топта тасбақа бар.








Домбыра туралы.





Д әрпінің баспа түрін жазды.




Добым,добым,домалақ,

Тоқтамайсың домалап,

Үстел үстін бүлдірдің,

Тәрелкені сындырдың,

Тентек болып кетті деп,

Тұрмын сені тепкім кеп.




Рефлексивті

коррекциялау

Сабақ соңында балалар «д» дыбысына сөз ойлап, «д» дыбысы сөздің басында,ортасында,соңында кездесетінін айтып, дыбыстардан сөз құралатынын сөздерден сөйлем құрайтынымызды буынға бөлетінімізді айтып алған білімдерін тиянақтау.

Сабаққа жақсы қатысқан балаларды мадақтап,қатыспағандарды ынталандыру.


Сабақ соңында балалар «д» дыбысына сөз ойлап алған білімдерін тиянақтады.



Күтілетін нәтиже:

Ұғынады: Дыбыстарды түсініп,ұғынады.

Түсінеді: Дыбыстардың дауысты,дауыссыз болатынын түсінеді.

Қолданады: Дыбыстық талдау жасайды.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!