ТА.Ұжымдық жұмыс
Жұмбақ ойыны
Жұмбақтың шешуін тауып, шыққын
сөзге дыбыстық талдау жасайды.
Иір- иір
денесі,
Сахараның
кемесі,
Ащы шөптер
тамағы,
Шөлге шыдап бағады
(Түйе)
Кері
байланыс «Бір сөйлеммен
түйіндеу»
ТАО. Топтық жұмыс«Жолға шығу» ойыны.
Ойын
айналадағы заттарға талдау жасауға мүмкіндік береді. Жолға шыққан
жолаушы қандай заттарды алады? деген сұрақ қойылады.Бір топ керекті
заттар тізімін айтады, екінші топ ол заттар не үшін қажет екенін
айтып беруі керек.
(Топ мүшелері өзара
сайланады. Капитан-тапсырманы бөліп береді, Хатшы-айтылған шешімнің
барлығының түсінгенін тексереді. Баяндамашы-жасалаған жұмысты
қорғайды, Уақыт сақшысы-тапсырмалардың орындау уақытын
қадағалайды.
1 топ .Тайдың
суретін салыңдар
2 топ Тай сөзіне
дыбыстық талдау жасаңдар
3-топ Тай сөзін
қатыстырып сөйлем
құрастыр
Кері
байланыс:«Елестету көрінісі»
әдісі
Тайдың суреті қалай
салдың?
Қандай дыбыстар
кездестірдіңдер ?
Бағалау: топар бірін
-бірі «Басбармақ»
Жұптық жұмыс
«Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі
Күн мен бұлттың суреттері арқылы
жұптасады.
Мектептен үйге барар жолда т дыбысынан басталатын қандай
заттар кездесті. (тал, ата, ат) Осы сөздерге сөйлем құрастырады .
Жұпта талқылайды.Сөздердің мағынасын бір-біріне
түсіндіреді.
Кері байланыс:«Кім зейінді»
әдісі
- Т дыбысы сөздің қай жерінде
кездеседі?
-Т дыбыс неліктен дауыссыз?
Бағалау.Жұптар бір – бірін
смайлик арқылы бағалайды
Жеке жұмыс: «Сиқырлы қалам»
әдісі
Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып
салады.
•
Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай
жазады
Берілген әріптің жазылуына мұқият қараңыз. Жазу жолына
суреттің атауын жазыңыз.
Бағалау: Жұлдызша арқылы
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмалары:
Берілген сөздерді оқыңыз. Көп нүктенің орнына қай әріпті
қоюға болады? Сол әріпті қоршап
сызыңыз.
..үлкі Кі..ап ...ауық Саға...
Дескриптор: Білім алушы
сөздерді дұрыс оқиды;
көп нүктенің орнына қойылатын әріпті анықтайды және
белгілейді.
Сараланған
тапсырма.
Қабілеті
жоғары:
Мектептен үйге қайтар жолда кездескен нәрселердің суретін
салыңыз.
Қабілеті төмен
оқушыларға
Көп нүктенің орына тиісті әріпті қойып, сөздерді
оқыңыз.
Ша...ғы, кі..ап, кәмпи...,
қи...р
Қолдауды қажет ететін
оқушыларға
С уреттегі заттарды ата. Сөзде неше дыбыс бар? Сөздегі
дауысты дыбыстарды қызыл түспен, дауыссыз дыбыстарды көк түспен
бояңыз және атаңыз.
|