Материалдар / Сауат ашудан "мәтін"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сауат ашудан "мәтін"

Материал туралы қысқаша түсінік
өзіме керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
555
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Күні:Сынып: 1


Мектеп :


Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Пәні: Сауат ашу Мұғалімі:Қойшанова Динара
Сабақтың тақырыбыҰлттық тағамдар.Мәтін
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты:1,1.2.1. Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім,не туралы айтылғанын анықтау.1.3.7.1.Мұғалімнің көмегімен сөз,сөйлем мәтінді тексеру және қателерін түзету.

Cабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім,не туралы айтылғанын анықтай алады Оқушылардың басым бөлігі : . Мұғалімнің көмегімен сөз,сөйлем мәтінді тексереді және қателерін түзетеді.Кейбір оқушылар Мұғалімнің көмегімен әр түрлі жанр бойынша шағын мәтін жай сөйлемдер құрап жаза алады.
Тілдік мақсатТүйе-Вервлюд-Camel
Пәнаралық байланыс математика, көркем еңбек
Бағалау критерийлері Дескриптор: - мәтінде кім,не туралы айтылғанын анықтайды-мәтінді сөз ,сөйлемді тексереді және қатені түзей алады.-Жай мәтін ,сөйлемдер құрап жаза алады.
Алдыңғы оқу Ұлттық тағамдар.Мәтін
Сабақ жоспары
Сабақтың барысы және жоспарланған уақытБерілетін тапсырмалар мен қолданылатын әдістерресурстар мен жұмыс түрі


Ұйымдастыру кезеңі 5 минут.







Сәлемдесу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру. Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Топқа бөлу.Жануарлардың суреттері арқылы топқа бөлу.1-топ «Нар»2-топ «Түйе»3-топ «Бота»Ашық сұрақ.1.Қандай жануарларды білесіңдер?2.Жануарларға қандай күтім жасалады?3.Сүттен жасалатын қандай тағамдар бар?





Шаттық шеңбері















Жаңа сабақ: 10 минут

































Сергіту сәті:2 минут















5минут







5 минут

























5 минут
Жұмбақ шешу.Кезікті бір жануар.Үстінде екі тауы бар. (Түйе)Тыңдалым.Мәтін не туралы ?Шұбатты неден жасайды?Мәтінді түсініп оқу.1-жаттығуМәтінді түсініп оқы. Шұбат.2-жаттығуЖаңылтпашты жатқа жаз.3-жаттығуРебусты шеш Оңға түзу тұр,Солға түзу тұр.Алға бір адымАртқа бір адым.Оңға бұрылып,Солға үңіліпЖоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық.Топтық жұмыс:1-топ.Түйе сүтінен жасалатын тағамдар2-топ.Түйе жүнінен жасалатын бұйымдар3-топ.Сурет бойынша әңғіме құрау.Дескриптор:1.Түйе жүнінен және сүтінен қандай заттар жасалатынын біледі.

Жұптық жұмыс:Семантикалық карта.Дескриптор.Сусын мен тағамды ажырата алады.

Жеке жұмыс.2-жаттығу.Жаңылтпашты жатқа жазу.Дескриптор.Жаңылтпашты жатқа жаза алады және айтады.
Бейнежазба Оқулықпен жұмыс.









Мұғалімнің сыйы:Маң-маң басқан,Маң басқан,Шудаларын шаң басқан(Түйе)



Бағалау Кері байланыс Бас бармақ тәсілі

Смайлик


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?Ықшамдалған сабақта жоспарлағанда белсенді оқу әдісі және 4 дағдыны алғанда сабаққа өте тиімді болды.

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?Сабақтың барысында критериалды бағалауға назар аудару керектігін білдім.

Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?Келесі сабағымда топтық жұмыстарға көп көңіл бөлу керек екенің білдім.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!