Күні:Сынып: 1 |
Мектеп : |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Пәні: Сауат ашу | Мұғалімі:Қойшанова Динара |
Сабақтың тақырыбы | Ұлттық тағамдар.Мәтін |
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты: | 1,1.2.1. Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім,не туралы айтылғанын анықтау.1.3.7.1.Мұғалімнің көмегімен сөз,сөйлем мәтінді тексеру және қателерін түзету.
|
Cабақ мақсаттары:
| Барлық оқушылар орындай Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім,не туралы айтылғанын анықтай алады Оқушылардың басым бөлігі : . Мұғалімнің көмегімен сөз,сөйлем мәтінді тексереді және қателерін түзетеді.Кейбір оқушылар Мұғалімнің көмегімен әр түрлі жанр бойынша шағын мәтін жай сөйлемдер құрап жаза алады. |
Тілдік мақсат | Түйе-Вервлюд-Camel |
Пәнаралық байланыс | математика, көркем еңбек |
Бағалау критерийлері | Дескриптор: | - мәтінде кім,не туралы айтылғанын анықтайды-мәтінді сөз ,сөйлемді тексереді және қатені түзей алады.-Жай мәтін ,сөйлемдер құрап жаза алады. |
Алдыңғы оқу | Ұлттық тағамдар.Мәтін |
Сабақ жоспары |
Сабақтың барысы және жоспарланған уақыт | Берілетін тапсырмалар мен қолданылатын әдістер | ресурстар мен жұмыс түрі |
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут.
| Сәлемдесу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру. Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Топқа бөлу.Жануарлардың суреттері арқылы топқа бөлу.1-топ «Нар»2-топ «Түйе»3-топ «Бота»Ашық сұрақ.1.Қандай жануарларды білесіңдер?2.Жануарларға қандай күтім жасалады?3.Сүттен жасалатын қандай тағамдар бар?
|
Шаттық шеңбері
|
Жаңа сабақ: 10 минут
Сергіту сәті:2 минут
5минут
5 минут
5 минут | Жұмбақ шешу.Кезікті бір жануар.Үстінде екі тауы бар. (Түйе)Тыңдалым.Мәтін не туралы ?Шұбатты неден жасайды?Мәтінді түсініп оқу.1-жаттығуМәтінді түсініп оқы. Шұбат.2-жаттығуЖаңылтпашты жатқа жаз.3-жаттығуРебусты шеш Оңға түзу тұр,Солға түзу тұр.Алға бір адымАртқа бір адым.Оңға бұрылып,Солға үңіліпЖоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық.Топтық жұмыс:1-топ.Түйе сүтінен жасалатын тағамдар2-топ.Түйе жүнінен жасалатын бұйымдар3-топ.Сурет бойынша әңғіме құрау.Дескриптор:1.Түйе жүнінен және сүтінен қандай заттар жасалатынын біледі.
Жұптық жұмыс:Семантикалық карта.Дескриптор.Сусын мен тағамды ажырата алады.
Жеке жұмыс.2-жаттығу.Жаңылтпашты жатқа жазу.Дескриптор.Жаңылтпашты жатқа жаза алады және айтады. | Бейнежазба Оқулықпен жұмыс.
|
| Мұғалімнің сыйы:Маң-маң басқан,Маң басқан,Шудаларын шаң басқан(Түйе) |
|
Бағалау Кері байланыс | Бас бармақ тәсілі
| Смайлик |
| Рефлексия |
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? | Ықшамдалған сабақта жоспарлағанда белсенді оқу әдісі және 4 дағдыны алғанда сабаққа өте тиімді болды. |
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? | Сабақтың барысында критериалды бағалауға назар аудару керектігін білдім. |
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? | Келесі сабағымда топтық жұмыстарға көп көңіл бөлу керек екенің білдім. |
|