Күні:29.09.2017 жСынып: 1 | Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Өз үйімді сипаттаймын. Дыбыс. Сөйлем. Сөйлеу. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Үй-дом- house |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Аққу болып ұшамызКөлге келiп қонамызКөлдiң бетiн құшамызҚайта самғап ұшамыз.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| №1 суреттердегі бөлмелерді ата.№2Төмендегі суреттердің және әдемі, үлкен,жаңа сөздерінің көмегімен өз бөлмеңді сипатта. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Әппақ болып таң атты,Түтiн тiке шығады.Қарлығаштар қанатынСамғап биiк ұшады.Топ-топ, топ басайық,Жалаудан күн жасайық.Жаса, жаса алтын күнЖаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Қызықты тапсырма8 минут | Сурет бойынша тапсырма. Суретті боя. | Түрлі тапсырмалар |
Аяқталуы
16 минут
| Өз үйіңді сипатта.Сурет салыңдар немесе ауызша айтуға болатын шығар.
|
Оқулық, дәптерлер. |
Сабақтың соңы2 минут
| Рефлексия |
Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |