Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сауда тарихы. Ұлы Жібек жолы – сауда мәдениетінің өркендеу биігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні |
Оқытушының аты-жөні:Тойганбекова Рауан Нусиратуллаевна |
||||||||||||||||||||||||
Пәні |
Қазақ тілі мен әдебиеті.Жаратылыстану- математикалық бағыт. |
||||||||||||||||||||||||
1-курс |
Қатысқан оқушы саны : 15 |
Қатыспаған оқушы саны 0 |
|||||||||||||||||||||||
Сабақ -27 |
VII бөлім. Сауда мен көмек: екі жақты келісімді сауда |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы 10 |
Сауда тарихы. Ұлы Жібек жолы – сауда мәдениетінің өркендеу биігі |
||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы күтілетін нәтижелер |
Оқу-кәсіби, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар аясында қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіндіреді. |
||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
Қолданылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын талдайды; Ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтін- дердің (мақала, баспасөз парағы) құрылымы мен рәсімделуін біледі. |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени тақырыптар негізіндегі термин сөздердің мағынасын ашады. Мақала,баспасөз парағының құрылымымен танысып, рәсімдейді. |
||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Термин сөздер мен қолданылған сөздердің айырмашылығын біледі. Мақала баспасөз парағымен жұмыс жасай отырып, рәсімдейді. |
||||||||||||||||||||||||
Ойлау деңгейлері |
Білу, түсіну, талдау |
||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Пән лексикасы және терминология: Шаруашылық, табыс көзі, делдал, тансық, иек артпау, кеңейту, нарық, қолдау көрсету, айналдыру, көрсеткіш, жоғарылау, төмендеу, себебі, салдары, табыс, шығын Жазылым және оқылым:терминдермен,сөздікпен және жаңа сөздермен жұмыс. Тыңдалым: Мәтінмен жұмыс. Негізгі идеалар: сауда капиталы, ішкі нарық, сауда айналымы, айырбас сауда, алым-салық, негізгі сауда орындары, тауар, көне замандағы сауда, сауданың отаршылдық сипаты, жәрмеңкелердің әлеуметтік мәдени қызметі. |
||||||||||||||||||||||||
Құндылыққа баулу |
- Өзгенің пікіріне құрметпен қарау, азаматтық жауапкершілік,сауда- саттық дипломатиясы
|
||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Экономика /Әлемдік бөлшек сауда тауар айналымы жайлы ақпарат/ Құқық негіздері/ Сауда қызметін реттеу бойынша мәліметтер/ Тарих /Сауданың негізгі Отаны/ Әдебиет / Қазақ қоғамындағы сауда ұғымы/ |
||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Сауда дегенді қалай түсінесіз? Сауданың қандай түрлері бар? Ислам дініндегі сауда қалай жүзеге асқан? Тақырып туралы өмір тәжірибесіне сүйену |
||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Кері байланыс |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
|||||||||||||||||||||||||
3 мин |
Ұжымдық жұмыс: «Амандасу» ойсергегі. Студенттер бір-бірімен амандасып, сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
||||||||||||||||||||||
10 мин |
Ұжымдық жұмыс: «Бумеранг» ойыны. Сұрақ-жауап. Болжау: Студенттер суреттерді өзара байланыстырып, сөз бен сәйкестендіреді. Бөлімнің жалпы тақырыбы аясында әңгіме құрастырады. Бір-бірінің жауаптарын тыңдап, тақырыпты болжайды. Топқа бөлініп, берілген фото суреттер бойынша сұрақтар дайындайды. Әр топ өз сұрағын келесі топқа қойып, жауап береді. Қызығушылықты ояту: Сауда тарихы қай дәуірден басталған? Саудада адамдар қандай мәміліге келді? Екіжақты зат алмасуға не себеп болды? Ұлы Жібек Жолы Қазақстанның қай қалаларын басып өтті? Кесте:
|
Студенттер тыңдап «Қол шапалақтау» әдісі: -қатты және жәй шапалақтау арқылы бағалайды.
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы |
|||||||||||||||||||||||||
3 0 мин |
Топтық жұмыс. Тыңдалым алды тапсырмасы: Мәтінді QR арқылы тыңдайды. Ұлы Жібек Жолының «Сауда» ұғымымен қандай байланысы бар, қазіргі кездегі сауда,келісім қалай іске асып жатыр? Студенттер мәтінді абзац бойынша үзіп тыңдап, түсінгенін өз сөзімен қысқаша топ ішінде мазмұндайды. Мәтінде қандай мәселе басты назарда? «Билатеризм» деген не? Көне заманғы сауда мен қазіргі кездегі сауданың айырмашылығы? Тыңдалым кезеңінде жұмыс «SWOT» әдісі арқылы талданады. «SWOT» талдау» әдісі
Дескриптор
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма: Жеке жұмыс: «Шығармашылық тапсырма » әдісі. «Сауда жасай білу-өнер» тақырыбына өз көзқарастарыңды білдіріп, термин сөздерді қатыстырып шағын жазба «мәтін» дайындаңдар. Бағалау критерийі: - орфографиялық нормаға сай жазады; - ережелерді қолдана біледі; Дескриптор: - нақты аргументтерге сүйенеді; - маңызды пікірлерге баға береді. |
«+-сұрақ» әдісі бойынша жұмыстарының оң түсын атап көрсетеді, дамыту керек тұсына ұсыныс айтады, түсініксіз тұстарына сұрақ қояды.
|
|
||||||||||||||||||||||
25мин |
Жазылым және оқылым алды тапсырмасы: Жазылым дағдысы, оқылым дағдысы арқылы іске асады.Мәтінге қатысты тірек сөздермен танысу, аудару, сөйлем құрау, оны жазу. Мәтінді екі топ кезектесіп оқиды,тірек сөздермен берілген фото суреттер арқылы танысады. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы бойынша «Кубизм» әдісі. Сауда дегеніміз не? Тақырыпты жан-жақты қамтуға мүмкіндік туғызады. Кубиктің алты қыры бар. Кубиктің 6 жағында берілген суреттер бойынша өз ойларыңызды сипаттап,салыстырып,зерттеп,талдап,дәлелдеп көрсетіңіз.
Жазылым мен оқылымнан кейінгі тапсырмасы: Топтық жұмыс:
Дескриптор:
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |