Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлеметсіздер ме оқушылар! I.Психологиялық
дайындық. Көңіл-күйлеріңіз қалай? Керемет (қолдарын бұлғайды)
Сабаққа дайындықтарын қалай? Тамаша (қолдарын
шапалақтайды)
Ынталарыңыз ше?
Ғажап(қолдарын бұлғайды)
Ендеше сабақты бастайық
О-о-о-о (басбармақтарын
көрсетеді)
|
«Шыбын ұру»
әдісі
1.Сөйлем мүшелері дегеніміз
не?
2. Сөйлем мүшелері нешеге
бөлінеді? (2-ге)
3.Тұрлаулы мүшелер туралы не
білеміз?
4.Бастауыш дегеніміз
не?
4.Бастауышқа қандай сұрақтар
қойылады? 5.Бастауыш қай сөз табынан
жасалады? (зат есім) -Олай болса, біздің кешегі сабағымыз
қалай еді?
|
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл –күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Шыбынның
сурет, шыбын соққыш
|
Сабақтың ортасы
|
Ой
қозғау. - Балалар, бүгінгі сабағымыздың
дәл қазір не
істедіңдер?
– Оқушылар не
істеді?
- Келді, кірді, отырды,
тыңдады.
- Мен не
істедім?
- Сұрадыңыз,
сөйледіңіз.
- Ал, сендер не
істедіңдер?
- Жауап бердік, айттық,
тұрдық, отырдық, сәлемдестік.
- Не аңғардыңдар? Осы
сөздердің барлығы нені білдіреді?
- Іс-әрекетті, қимылды
білдіреді. Ендеше балалар, бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы –
жаңағы өздерің айтқандай іс-қимылды білдіретін
сөйлем мүшесі – «баяндауыш» Осы сөздердің барлығы нені білдіріп
тұр?
-
Іс-қимылды.
- Қандай сұрақтар қойдыңдар? -
Не істеді?, не қылды?, қайтті?
Мақсатымыз:
Баяндауыштағы сөйлем мүшесін
табу,сұрақ-қою, талдау, қай сөз табымен байланысты екенін
білу. Білімланд (Т Ж) «Кім шапшаң?» ойыны. 1-
топ
жүгіреді
А ңдар сайрайды
ішеді
ұшады
Қ
ұстар шоқиды
жейді
3-топ
оқыды
О
қушы жазды
Күлді
тамды
С у
ақты
қатты
|
Оқылым,айтылым
9-жаттығу. Тігіледі,байланады,орнатылады,тартылады,көтереді,байланады.
Жазылым. Жеке
жұмыс. 10-жаттығу Киіз үй тегіс жерге
тігіледі. Кереге басқұрмен тартылады. Шаңыраққа уық
шаншылады.
(Ж Ж) Деңгейлік
тапсырмалар “Адасқан
сөздер”
Берілген сөздерден сөйлем
құрау
Ағам, құдықтан, балапандарға,
жарды, су, балтамен, Айнаш, әкеледі, шашты, Дулат,отын,
жем.
Тапсырма:
Кітап сөзіне сұрақ
қой.
|
|
Оқушы
сөзіне
сұрақ қой.
|
|
Айша сөзіне сөйлем құрастыр.
Баяндауышты ата.
|
|
Әнші сахнаға шықты. Тұрлаулы
мүшелерді тап.
|
|
Семантикалық
карта
Сөздер
|
Бастауыш
|
Баяндауыш
|
Айжан
|
|
|
Оқыды
|
|
|
Биші
|
|
|
Жазды
|
|
|
Секірді
|
|
|
|
Дескриптор:
-сөйлемдерді көшіріп жазады. 1
балл
-баяндауыштарды тауып астын
сызады. 1 балл
-сөздер
сөйлемнің
қай мүшесіне қатысты екенін
көрсетеді.1 балл
Дескриптор:
- Сөйлем құрап жазады 1
балл
-баяндауышты табады 1
балл
Дескриптор:
-берілген сөздерге сұрақ қояды
1 балл
-баяндауышты табады 1
балл
-тұрлаулы мүшені табады 1
балл
Дескриптор:
- бастауышты табады 1
балл
-баяндауышты табады 1
балл
|
Суреттер
Интернет
желісі
«Білімланд»
сөздер
кесте
|