Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сәулет өнері мен құрылыстың дамуы
Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Сәулет өнері мен құрылыстың дамуы
Негізгі түйінді идея Сәулет өнерімен танысып қосымша білім алады.
Оқу мақсаттары Барлық оқушылар: Оқушылардың барлығы 20 минут ішінде тақырыпты оқиды,
талдайды, топпен жұмыс жасап, өз ойларын ұштастыра отырып әңгімелейді
Оқушылардың басым көпшілігі: оқушылардың 70 пайызы 20 минуттың ішінде тақырыпты оқып, топпен тапсырмалар орындайды.
Жекелеген оқушылар: 30 пайыз оқушы 20 минут уақыт ішінде тақырып аясындағы ашық және жабық сұрақтарға жауап береді
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ: № 4-5Бекітемін: Е.Байдрахманов
Сыныбы
9 «а»
Күні:
Тақырыбы:
Сәулет өнері мен құрылыстың дамуы
Негізгі түйінді идея
Сәулет өнерімен танысып қосымша білім алады.
Оқу мақсаттары
Барлық оқушылар: Оқушылардың барлығы 20 минут ішінде тақырыпты оқиды, талдайды, топпен жұмыс жасап, өз ойларын ұштастыра отырып әңгімелейді Оқушылардың басым көпшілігі: оқушылардың 70 пайызы 20 минуттың ішінде тақырыпты оқып, топпен тапсырмалар орындайды. Жекелеген оқушылар: 30 пайыз оқушы 20 минут уақыт ішінде тақырып аясындағы ашық және жабық сұрақтарға жауап береді
Тілдік мақсат
Негізгі сөздер мен тіркестер: Берілген тірек сөздерді қолдана отырып айтылым және жазылым дағдылары қалыптасады
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар
Көпшілік оқушылар
Жекелеген оқушылар
Оқушылардың барлығын тақырыпты оқып, талдауға, жұппен жұмыс жасатуға қалыптастыру
-берілген тапсырмаларды жеке орындатуға дағдыландыру
Ашық және жабық сұрақтарға жауап беруге және термин сөздердің мағынасын түсінуге көмектесу
Кезеңдер
Уақыт
Мұғалім не істейді?
Оқушылар не істейді?
Бағалау
Ресурстар
Кіріспе
5мин
1.Оқушылармен сергіту сәтін жасап, сабаққа дайындау.
Жаңа сабақ. Топтар тапсырмасыСәулет өнері мен құрылыстың дамуы
Кейінгі тапсырмалар1 топ – Сәулет өнері2 топ - Ғимараттар3 топ – Архитектуралық өнер
Қорытындылау: « Бес саусақ » әдісі
Оқушылар тізбектей үй тапсырмасына жауап береді.
Тақырыпты өздері оқып, танысып шығады
Топпен бірлесіп талдайды, постер қорғайды.
Есте сақтаған сөзбен қорытындылайды.
Минуттық шешім
Өзара бағалау
Екі жұлдыз бір ұсыныс
Оқулық,постер, бағалау парағы,үлестірме қағаздар
Рефлексия
«Бір ауыз сөз»
Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айтады
Стикер
Үйге тапсырма
Оқу, термин сөздерді жаттау
Мұғалім рефлексиясы
Не сәтті болды?
Ол неге сәтті болды?
Не сәтті болмады?
Нені жақсартуға болады?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз