| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті. | Уақыт |
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. | «Өз орныңды тап». Балалар қатармен тұрады. Әр баланың қолында әр түрлі сандар. Жүргізуші белгі берген уақытта балалар сандардың реті бойынша тұруға тиісті. ойын бірнеше рет қайталанады. Балалардың орындарын шатастырып алмауы қадағаланады.«Дайын бол». Балалар шеңбермен жүреді. Жүргізуші бір сөз айтады, ал балалар сол сөзді іс - қимылмен көрсетеді. Мысалы: қоян – секіреді, құс – ұшады, т. с. с. | Балалар қатармен тұрады. Әр баланың қолында әр түрлі сандар. Балалар сандардың реті бойынша тұрады.
Балалар шеңбермен жүреді. Балалар сөзді іс - қимылмен көрсетеді. Мысалы: қоян – секіреді, құс – ұшады, т. с. с. | 3 |
Топқа бөлу | Тақтаға үй құстары мен дала құстарының суреттерін іледі | Өздері таңдаған құстардың суреті бойынша топтарға бөлінеді. | 2 |
Үй тапсырмасын сұрау. | Жұмбақтарды сұрайды.1.Тұмсығы қашау, кәсібі - ұя жасау.Ағашты қорғап, зиянкестерді асау.2. Күндіз соқыр не деген?Түнде қандай көреген.3. Қыстағы ақ мамыққа, жалғау жалға, жалықпа!Сонда құс болып шығады, қане қай құс, анықта?!4. Сөз үйретсең қайталайды,Өзі тауып айта алмайды.5.Күміс қанат ақ ала,Ұшып жүреді жағадаҚармағы жоқ, ауы жоқ,Шабақ алды бағана.6. Қайталап атымды ән салып аламын.Кез келген ұяға жұмыртқа саламын.7.Төрт аяқты, Мың таяқты.8.Ізі бар, Адымы жоқ. | Жұмбақтардың шешуін табады.ТоқылдақҮкіАққуТотықұсШағалаКөкекКірпіЖылан |
|
Қызығушылығын ояту | «Моншақ» ойыны. Сауысқан мен көкектің суретін бөлектеп екі топқа беріледі | Құстардың дене мұшелеріне моншақтарды жабыстырып, құрастырады | 3 |
Жаңа материалмен жұмыс | Мұғалімнің түсіндірмесі.Мәтінмен жұмыс.1.Мәтінді тізбектей оқыту2. Интерактивті тақтамен жұмыс. (Ертегі мазмұнына сай суреттер көрсете отырып, сұрақтар қойылады)-Сауысқан мен көкек не жайында әңгімелесіп отыр екен?-Көкектің қандай ойы бар?-Сауысқан ұяны қалай салды?-Ол қандай құс? Көкек қандай құс?3. Ой қорыту.-Ертегіден қандай ой түйіндедіңдер? | Мәтінді тізбектей оқиды. (4 оқушы)
Құстардың суреті мен сараған дауыстарын тыңдайды.Сұраққа жауап береді.
Жалқау болмай, еңбекшіл, іскер болу керектігін айтады. |
|
Ой толғаныс | Көкек пен сауысқан және ұя туралы бейнебаян көрсету.
Сұрақтар қою.-Көктемнің қай айы келді? Балалар не жасады?-Кім құстарға ұя жасады?-Қыстарға ұя не үшін керек? | Бейнебаянды көреді.
Сұрақтарға жауав береді. |
|
Топтық жұмыс | 1-топ. Мәтінен «р» әрпі бар сөздердің астын сызады.2-топ. Ертегіні рөлге бөліп ойнау. | «Р» әрібін табады астын сызады дауыстап оқиды.Рөлдерді сомдайды. |
|
Сергіту сәті | «Сырнай» | Мұрнымен дем алып сырнайды үрлейді. |
|
Артикуляциялық жұмыс | Оқушыларға артикуляциялық жаттығу бөліп беріледі.А) Среттегі жаттығулар:1. «Терезе»2. «Түтікше»3. «Көпірше»4. «Тостақша»5. «Үстіңгі тістерді тазалаймыз»6. «Ат»7. «Паравоз»8. «Кит»Ә) Слайттан: 3 слайд. «Пілдің тұмсығы». 4 слайд. «Алтыбақан». 5 слайд. «Ат». 6 слайд. «Сағат». | Артикуляциялық жаттығуды орындайды. |
|
Үйге тапсырма | Еңбекшіл сауысқан туралы әңгіме жазып келу. | Күнделік дәптеріне жазады. | 1 |
Марапаттау | Сыйлық табыстау. | Көңіл-күйі көтеріледі | 1 |
Кері байланыс | Бүгінгі сабақта не қызықты, не құнды, не қиын болды. | Смайлйктерді тақтаға іледі. |
|