|
Көркем еңбек |
||||||
|
Күні 29.02.2024 |
Оқытушының аты-жөні: Атабаева.Ж |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Визуалды өнер |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сценарий дайындау. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.1.4.1-Уақыт пен басқа да факторларды ескере отырып, іс-әрекеттің реттілігін анықтау және жоспарлау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Көлеңкелі театрға арналған кейіпкерлердің көлемді бейнесін жасауды жалғастыру; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы
|
Сабақтың тақырыптары мен мақсаттарына шолу жасау. Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Презинтация
|
||
|
Ортасы
|
Бейнематериал тамашалап, сұрақтарға жауап беріңіз. · Көлеңкелі театрға арналған кейіпкерлерді жасаудың қандай кезеңіндесіздер? · Көлеңкелі театр кейіпкерлерін қимыл-қозғалысқа келтіру үшін не істеу керек? · Кейіпкерлерді жасау үшін қандай материалдарды қолданған дұрыс? Практикалық тапсырма. Сценарий бойынша кейіпкерлерді дайында. Тапсырманы оқушылардың қабілеттеріне қарай саралап беру ұсынылады. Қабілеті төмен оқушыларға шаблон кейіпкерлерді беру ұсынылады. (С) Жұмыстың келесі кезеңдерін ұсыныңыз: · Қара картонда қаламмен фигураны салыңыздар (кейіпкердің силуэті). · Силуэтті қайшымен қырқыңыздар. · Қырқылған силуэтті таяқшалармен қосыңыздар. Жұмысты ұсынылатын критерийлер бойынша бағалау: - Кейіпкерлер икемді болуы керек. - Бөлшектердің элементтерін бір-біріне жалғау. - Ұқыпты орындалу Қосымша тапсырма: оқушылар қозғалатын бөліктерін шплинтті бекіте отырып орындауы мүмкін (мысалы, аяқ-қолдары, құйрығы). Біз не істеп жатырмыз? Оқушылардың тапсырманы қаншалықты дұрыс орындап жатқанын түсіну үшін сабақтың кез келген кезеңінде қою ұсынылады. |
Кітаппен жасалынатын жұмыс |
|
https://www.youtube.com/watch?v=QuKf7YrJaLw (кейіпкерлердің силуэті) https://www.youtube.com/watch?v=q9u0wfoe3WM (көлеңкелі театр. Спектакль) https://www.youtube.com/watch?v=x40LqqX42dg (көлеңкелі театр) РР-4 Қажетті материалдар: Қара фломастер, қатты қағаз, сушиге арналған таяқшалар
|
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін қалпақты таңдау арқылы көрсетеді . Ақ қалпақ бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса қызыл , кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар қара қалпақ сары тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдап бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің қаншалықты нәтижеге жеткендігін көрсетеді |
Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру |
Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл алма суреттері |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сценарий дайындау
Сценарий дайындау
|
Көркем еңбек |
||||||
|
Күні 29.02.2024 |
Оқытушының аты-жөні: Атабаева.Ж |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Визуалды өнер |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сценарий дайындау. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.1.4.1-Уақыт пен басқа да факторларды ескере отырып, іс-әрекеттің реттілігін анықтау және жоспарлау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Көлеңкелі театрға арналған кейіпкерлердің көлемді бейнесін жасауды жалғастыру; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы
|
Сабақтың тақырыптары мен мақсаттарына шолу жасау. Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Презинтация
|
||
|
Ортасы
|
Бейнематериал тамашалап, сұрақтарға жауап беріңіз. · Көлеңкелі театрға арналған кейіпкерлерді жасаудың қандай кезеңіндесіздер? · Көлеңкелі театр кейіпкерлерін қимыл-қозғалысқа келтіру үшін не істеу керек? · Кейіпкерлерді жасау үшін қандай материалдарды қолданған дұрыс? Практикалық тапсырма. Сценарий бойынша кейіпкерлерді дайында. Тапсырманы оқушылардың қабілеттеріне қарай саралап беру ұсынылады. Қабілеті төмен оқушыларға шаблон кейіпкерлерді беру ұсынылады. (С) Жұмыстың келесі кезеңдерін ұсыныңыз: · Қара картонда қаламмен фигураны салыңыздар (кейіпкердің силуэті). · Силуэтті қайшымен қырқыңыздар. · Қырқылған силуэтті таяқшалармен қосыңыздар. Жұмысты ұсынылатын критерийлер бойынша бағалау: - Кейіпкерлер икемді болуы керек. - Бөлшектердің элементтерін бір-біріне жалғау. - Ұқыпты орындалу Қосымша тапсырма: оқушылар қозғалатын бөліктерін шплинтті бекіте отырып орындауы мүмкін (мысалы, аяқ-қолдары, құйрығы). Біз не істеп жатырмыз? Оқушылардың тапсырманы қаншалықты дұрыс орындап жатқанын түсіну үшін сабақтың кез келген кезеңінде қою ұсынылады. |
Кітаппен жасалынатын жұмыс |
|
https://www.youtube.com/watch?v=QuKf7YrJaLw (кейіпкерлердің силуэті) https://www.youtube.com/watch?v=q9u0wfoe3WM (көлеңкелі театр. Спектакль) https://www.youtube.com/watch?v=x40LqqX42dg (көлеңкелі театр) РР-4 Қажетті материалдар: Қара фломастер, қатты қағаз, сушиге арналған таяқшалар
|
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін қалпақты таңдау арқылы көрсетеді . Ақ қалпақ бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса қызыл , кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар қара қалпақ сары тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдап бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің қаншалықты нәтижеге жеткендігін көрсетеді |
Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру |
Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл алма суреттері |
||
шағым қалдыра аласыз














