Scratch

Материал туралы қысқаша түсінік
Анимацияланған ертегілер, мультфильмдер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қырқүйек 2024
88
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Педегогтың аты-жөні: Карабаева Абзел Дархановна

Білім беру ұйымы: Шымкент қаласы, Тұран ауданы « Аль-Фараби атындағы мектебі» ЖШС

Мамандығы: Информатика пәні мұғалімі

Мақала тақырыбы: Scratch (скретч) бағдарламасы


Мақсаты: Оқушылардың бойында заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпараттармен тиімді жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, жобамен жұмыс істеу барысында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру.


Scratch (скретч) бағдарламасы


Scratch (скретч) бағдарламасы - бұл кодты жазу процесін жеңілдететін бағдарламалаудың визуальді тілі. Оны әр алуан көңілді және қызықты бағдарламалар жазу үшін қолдануға болады. Программалау мен ақпараттық технологияларға баулудың негізі болып табылады. Бұл бағдарламаны қолдану арқылы әр бала өзінің шығармашылық қабілетін көрсете алады. Себебі Scratch программалау ортасында түрлі мультфильмдер , ойындар анимациялық ашық хаттар, дайындауға болады. Сонымен қатар алуан түрлі суреттер салып, өз кейіпкерлеріне граффикалық өңдеу жұмыстарын жүргізіп, дыбыстық арқылы қызықты оқиғалар мен ертегілер құрастыра алады. Бағдарламаның мультимедиялық мүмкіндіктерін қолдана отырып, жүзеге асырады. Мултимедиялық тілде - өз кейіпкерлерін қозғалысқа келтіріп, сурет салып түрлі дыбыстармен жұмыс жасап, өз ойындарын да жасай алады. Операторларының көп бөлігі анимациялық және бейне эффектілер құруға, дыбыс пен графикамен жұмыс жасауға бағытталған бағдарлама.

Scratch - сонымен қатар оқушыларға модельдеуде қолданудың таптырмас бөлігі болып табылады.

Scratch бағдарламасын қолдана отырып, оқушылар программалауды меңгереді, шығармашылық қабілеттері дамиды, ойындар құрастырып, әр түрлі анимациялық ертегілер жасай отырып, интерактивтік жұмыстарды жасай алуға беймделеді. Сонымен қатар шағын жобалар жасай алады, компьютерлік сауаттылығы артады.

Scratch ортасы қалай жұмыс істейді?

Алдымен бағдарламаны компьютеріңізге жүктеңіз (компьютердегі операциялық жүйеге байланысты). Орнатуды іске қосыңыз және бағдарламаны орнатуды күтіңіз. Содан кейін біз бағдарламаның өзіне кіреміз және басты терезе біздің алдымызда ашылады, ол үш бөлімнен тұрады: жеке сценарий, сценарий блогы, нәтижені көрсету терезесі.

Сценарий блогында конструкциялар (бетбелгілер) деп аталады: Сонымен қатар сценарийлер , костюмдер , дыбыстар осы қойындылардың әрқайсысын жеке-жеке таңдаған кезде қажетті командалар, дисплей, дыбыс дизайны, әрекеттер және көптеген басқа бөлімдер пайда болады. Сонымен, «қозғалысы» параметрін басу арқылы сізге қажетті кеңістікті жұмыс кеңістігіне жылжытуға жауап беретін барлық командалар көрінеді. Параметрді жеке сценарийге жылжыту қажет болса, сол жақ тінтуірдің түймешігін басып ұстап, параметрді жұмыс кеңістігіне апарыңыз. Барлық бөлімдер кірпіш түрінде салынады, бағдарламалау бойынша жұмыс кеңістігіндегі кірпіштен салынған құрылымдар барлығы оңай, қарапайым және түрлі-түсті. Қолданбаның әр пайдаланушысы бағдарламаны өздері үшін теңей алады: интерфейс тілін және т.б. өзгерту

Тіл операторларының көбісі графика мен дыбыспен жұмыс жасауға, анимация және бейне эффектілерді жасауға бағытталған екендігін жоғарыда айтып өткен болатынмын. Көрнекі деректермен кең көлемді манипуляциялар мультимедиялық ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамытады, алгоритмдік құрылымдардың принциптерін түсінуге және бағдарламаларды жөндеуге көмектеседі.

Сызу - бұл бағдарлама блоктарын Lego дизайнерлерінде түрлі-түсті кірпіштерден құрастырылған машиналар немесе басқа заттар сияқты бірдей түрлі командалардың кірпіштерінен құрастырылған объектілі-бағытталған орта. (LEGO - оқытудың жаңа технологиясы болып табылады). Scratch-пен жұмыс жасағанда бағдарлау - негізгі тұжырымдамасы болып табылатын және оқушыларды саналы түрде дамытуға мүмкіндік беретін жүйелік жұмыс әдісіне негізделген білім нәтижесіне бағдарлау жаңа әлеуметтік тәжірибені белсенді дамытуда қолданамыз. Сызықтық - шындықты танудың ең жан-жақты әдістерінің бірі (когнитивтік оқыту) модельдеуді үйренудің идеалды ортасы. Бұл Жобаны ғылыми және білім беру іс-шараларын ұйымдастыруға таптырмас қажетті құрал екендігін айталамын.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ