Материалдар / Scratch бағдарламасында орындалатын практикалық тапсырма
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Scratch бағдарламасында орындалатын практикалық тапсырма

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2019
3454
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Менің алғашқы ойыным. Scratch программасын іске қосамыз. Бізде төмендегідей терезе ашылады.(1-сурет)1-суретБіз бұл жұмыста мысыты жүргізетін боламыз. Үшін алдымен «Спрайтыға» кіріп, контроль бөлімінен когда щелку по флажку батырмасын таңдаймыз. (2-сурет) 2-суретКейін движение бөлімінен идти 10 шагов командасын таңдаймыз. (3-сурет)3-суретКелесі контроль бөлімінен всегда командасын таңдап қоямыз. (4-сурет) 4-суретЕгерде біз жалаушаны басып тексеретін болсақ, мысығымыз көп жерге кетіп қалады сол себепті оған шектеу қоямыз. Ол үшін движение бөлімінен если край оттолкнються командасын таңдаймыз. (5-сурет) 5-сурет Мысықтың жүрісін дұрыстау үшін внешность бөлімінен следующий костюм командасын жасаймыз(6-сурет) 6-сурет Біздің жасаған жұмысымызды жалаушаны басып көруімізге болады, ал егенр тоқтату үшін жанындағы стоп батырмасын басамыз. Біз енді мысықтың жұрісін баяулатамыз ол үшін контроль бөлімінен ждать 1 секунд командасын таңдаймыз(7-сурет) 7- суретУақытын 0,4 деп өзгертеміз.Келесі сценаны жөндейміз. Ол үшін сцена батырмасын басып, фоны бөліміне кіреміз. (8-сурет) 8-суретЖолың суретін саламыз(9-сурет)9-суретНәтижесі
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!