Материалдар / Scratch бағдарламасында сабақтарды тиімді өту.

Scratch бағдарламасында сабақтарды тиімді өту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Scratch бағдарламасын смартфонмен тиімді өту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2020
479
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Жоба жұмысын орындау талаптары

  1. Жоба тақырыбы

  2. Берілген жобаның қажеттілігі мен алғышарттары. Осы тақырыпты таңдау себебіңізді сипаттаңыз, берілген жобаның жүзеге асырылуы не үшін қажет? Ерекшілігі неде?

  • Берілген жобаның өзектілігі (жеке қызығушылығы мен институционалдық басымдықтарын көрсету қажет).

  • Проблема, мәселені шешуге бағытталған жоба.

Проблеманың тұжырымдамасы, мәселені шешуге бағытталған жобалар, заманауи қазақстандық білім беру саласындағы өзекті проблемаларды көрсету қажет: оқыту пәнінің мазмұнын жаңғырту жолдары және іске асыру технологиялары, келешек білім беру технологияларын қолдану және әзірлеу (соның ішінде ақпараттық), дарынды және оқуда қиындықтары бар балаларды оқыту; кәсіби педагогикалық ұйым басшылары мен білім беру мекемелеріндегі әдістемелік жұмысты қайта құру, білім беру қызметінің тапсырыс берушілерімен әлеуметтік серіктестікті орнату (білім беру мекемесіне тікелей немесе жанама ықпал ететін сыртқы ортаның басқа мекемелері).

  • Зерттеудің объектісін анықтауда, не қаралып жатқанына жауап беру. Зерттеу объектісі – таным үдерісі неге бағытталғанына нұсқау беру.

  • Зерттеу нысаны – объект ерекшеліктері, көріністері, тараптары, қасиеттеріне аса маңызды тәжиребелік және теориялық көзқарастарына нұсқау, зерттеуді жүргізудің шеңбері барысындағы тікелей зерделеу. Объектіге қарасты көзқарас, қарау аспектісі, объектідегі нақты не зерттелетіні, қалай зерттелетіні, қалай қаралатыны, қандай жаңа қатынастар, қасиеттері, функциялары туралы ұсыныс беру.

  • Зерттеу гипотезасы – бұл болжам, әр түрлі фактілердің негізінде объектінің бары, байланысы және құбылыстардың себептері туралы жасалынатын қорытындысы, бірақ бұл шешімді дәлелденген деп айтуға болмайды.

  1. Жобаның мақсаты. Жобаның негізгі мақсатын, нәтижесінде неге жететіңізді көрсетіңіз.

  2. Міндеттері. Мақсатқа жетудегі алдыңызға қойылған міндеттерді атап көрсетіңіз. Қадамдық іс-әрекетіңіз (іс-шараның мазмұны). Жоғарыда көрсетілген міндеттердің жүзеге асырылуын сипаттаңыз.

  3. Мақсатты топ. Жоба бағытталған мақсатты топты атаңыз.

  4. Жобаны іске асыру мерзімі.

  5. Үдерістің технологиясы және қажетті материалдар. Көрсетілген іс-шараларды жүзеге асырудағы Сізге қажетті құралдарды көрсетіңіз, қандай әдістерді Сіз қолданасыз (білім беру шаралары болса), қандай құралдар Сізге қажет болады, қандай бағалау тәсілдерін Сіз қолданасыз?

  6. Күтілетін нәтиже. Жоғарыда көрсетілген іс-әрекетіңізді қолдануда қандай нәтиже күтесіз? Сізге және мақсаттық топ үшін нәтиже қандай болу керек?

  7. Мониторинг және жобаны бағалау тәсілдері. Жоба нәтижесін қалай бағалауға болады? Сіз жобаны бағалаудың қандай тәсілдерін қолданасыз? Жүзеге асырылған іс-әрекетіңіздің пайдалылығын қалай бағалайсыз, жоба қорытындысы Сіз күткендей ме?

  8. Іс-әрекет жоспары. Жобаны іске асырудағы Сіздің іс-әрекетіңіздің жұмыс жоспарын құру. Жоспар жобаны жүргізудің барлық кезеңдерін көрсету керек, қатысушылардың іс-әрекет түрлерін, мерзімін, жауаптыларды, мониторингтік бағалау және жобаға қажетті ресурстар: материалдық, адамдар және т.б.


Жобаны іске асыру кезеңдері және міндеттері

Іске асыру механизмдері және іс-шаралар

Күтілетін нәтижелер








Жобаны дайындауға қойылатын техникалық талаптар, рефератты дайындауға қойылатын талаптар.

Әзірленген жобаны қорғау барысында тыңдаушы жобаның өзектілігін, проблемасы, мақсаты, міндеттері, мазмұнының сипаттамасы мен жүргізілген зерттеудің нәтижесін, жобаның тәжірибеде қолдану туралы болжамын айтады.

Қорғау ауызша өтеді,жобаны таныстырылым түрінде көрсету. Қорғауға 7-10 минут беріледі. Тыңдаушылардың қорғауы және комиссия сұрақтарына жауап беруіне қарай сараптау комиссиясы баға береді.

Жобаны әзірлеуде теориясы мен методологиясы, тақырыптың дұрыс ашылуы, безендіру сапасына жауапкершілік толық біліктілікті арттыру курсының тыңдаушысына жүктеледі.

Егер жобалық жұмыс талаптарға сай болса қорғауға руқсат етіледі.


Жоба жұмысының рефератын жазуға әдістемелік нұсқау


МАЗМҰНЫ

КІРІСПЕ

3

1.

4

2. ...

6

ҚОРЫТЫНДЫ

8

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

9

ҚОСЫМШАЛАР

10


Рефераттың методологиялық сипаттамасы

  1. Проблема (нені зерттеу керек?).

  2. Тақырыбы (қалай атауға болады?).

  3. Өзектілігі (неге осы проблеманы қазіргі кезде зерттеу керек?).

  4. Жұмыстың мақсаты (қандай нәтиже көргісі келеді, нәтижеге дейінгі көрініс).

  5. Міндеттері (мақсатқа жету үшін не істеу керек?).

  6. Тәжірибенің мәні (тәжірибенің қандай кемшіліктерін жұмыс нәтижесінде түзеуге болады).

Қорытынды жұмысты тындаушы жеке өзі орындайды, куратордың, кафедра оқытушыларының немесе Деңгейлік бағдарламалар орталығының тренерлерінің кеңесін пайдаланады.

Реферат құрылымы

  1. Негізгі бет (үлгісі 1-қосымшада).

  2. Мазмұны – реферат тармақтары мен тармақшыларының бет нөмірі көрсетілген, тармақтары мен тармақшаларының қай беттен басталатынын көрсететін тізбе.

  3. Кіріспеде тақырыптың өзектілігіне негіздеу, зерттеудің негізгі әдіснамалық сипаттамалары: проблема, мақсаты, міндеттері, маңыздылығы, жұмыстың, автордың және басқа да қызметкерлер, оның ішінде және т.б. жазылады.

  4. Негізгі бөлігі 2-3 параграфтан тұрады, зерттелетін проблемаларды ескере отырып, әр түрлі көзқарастары, сондай-ақ баяндау, өзіндік көзқарас проблеманы және оны шешу жолдары мәні ашылады. Негізгі бөлім мазмұны қисынды жазылады, негізгі ой анық ашылады. Негізгі бөлімде кестелер, графиктер, сызбалар, үлестірмелі материал ұсынылуы мүмкін.

  5. Қорытындыда жалпы тұжырымдар көрсетіледі. Қандай сұрақтар толық немесе аз, тек ішінара қаралғаны көрсетіледі; негізгі бөлімінде айтылған зерттеу барысында жаңа пайда болған мәселелер, өз бетінше шешуді қажет ететін ережелер жинақталған нұсқада қайталанады.

  6. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі, автордың тегінің немесе атауы (болмаған жағдайда автордың аты-жөнінен) алфавиттік тәртіпте жасалады. Пайдаланылған әдебиеттер олардың қайта жарияланғанына (жеке басылым жинағында, журналда, газетте және т.б.), сондай-ақ егер автор жұмыс барысында пайдаланса, мәтінде сілтемелер жасалған тізімге енгізілмегеніне қарамастан барлық туындылар тізімге енгізіледі.

Әдебиеттер тізімін пайдалану кезінде қолданылған әдебиет көздері 5-жылдық мерзімнен аспауы ұсынылады: кітаптар, журналдар, мақалалар, энциклопедиялар, интернет-сайттар, электронды басылымдар.

7. Қосымшада таңдалған тақырып бойынша тындаушы әзірлеген материалдар (сабағына үлестірме материал, бақылау, өздік жұмыстар, оқу жоспарлары, тірек конспектілер, схемалар, кестелер, оқушылар жұмыстарының үлгілері және т.б.) беріледі. Рефератқа қосымша жекелеген парақтарда рәсімделеді, әрі олардың әрқайсысының өзінің тақырыптық атауы болуы тиіс және жоғарғы оң жақ бұрышында «Қосымша» жазуы және оның реттік номірі; егер қосымшалар бірнешеу болса, онда: «Қосымша 1», «Қосымша 2» және т.б. көрсетіледі.


Қосымша 1



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ

БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ



«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Түркістан облысы және Шымкент қаласы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты






ЖОБА ЖҰМЫСЫНА РЕФЕРАТ

« »

біліктілікті арттыру курсының бағдарламасы бойынша



«ЖҰМЫСТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ»

Курс тындаушысы

Азамат Э.Т.,

Білім беру ұйымының атауы

_____________________________

(қолы, күні)

















Шымкент, 2020



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ