Материалдар / Scratch бағдарламасында «Сиқыршы» жобасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Scratch бағдарламасында «Сиқыршы» жобасы

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Scratch бағдарламасын іске қосыңыз. 2. Жобадан Спрайт 1-ді өшіріңіз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
844
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Scratch бағдарламасында «Сиқыршы» жобасы

Тапсырманы орындау технологиясы.

  1. Scratch бағдарламасын іске қосыңыз.

  2. Жобадан Спрайт 1-ді өшіріңіз.

Сурет 64. Спрайтты өшіру

  1. Әуелі сахнаны белсенді етеміз. Ол үшін сахнаға бір рет тінтуірдің сол жақ батырмасымен шертеміз.

Сурет 65. Сахнаны таңдау

  1. Бос Фон1-ді өшіріңіз.

Сурет 66. Фонды өшіру

  1. Фон ішкі бетіне өтіп, импорт батырмасына басқаннан кейін қалаған суретті таңдаңыз немесе компьютерден қалаған суретті кірістіріңіз.

Сурет 67. Фонды импорттау

  1. Жобаға жаңа екі спрайт қосыңыз. Жаңа объект батырмасын таңдаңыз, Fantasy бумасынан dragon1-b және wizard1 спрайттарын таңдаңыз.

Сурет 68. Спрайтты кірістіру

  1. Енді әр спрайтқа скриптерді тұрғызамыз. Біз спрайттарды 1, 2, 3, пробел батырмалары арқылы басқарамыз.Сондықтан сиқыршы, яғни Спрайт1-ге келесідей скрипт құрамыз:

Сурет 69. Сиқыршы спрайтына арналған бағдарлама

  1. Ал айдаһар, яғни Спрайт2-ге келесідей скриптерді құрамыз:

11111

Сурет 70. Айдаһар спрайтына арналған скрипт


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!