Материалдар / "Scratch ойын программалау ортасындағы блоктар" 5 сынып

"Scratch ойын программалау ортасындағы блоктар" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар компьютерде Scratch бағдарламасы ортасында блок ұғымын және оның түрлерімен танысып, біліп үйренгендерін практикада қолдана алды. Топпен, жұппен қадамдық тапсырмаларды белсенділікпен,қызығушылықпен орындады. Оқушы шығармашылығын дамытатыны сөзсіз. Осы сабақты әріптестеріммен бөліскенді жөн санадым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
1271
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Информатика

Сабақтың тақырыбыScratch программалау ортасындағы блоктар
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)5.3.2.2- Алгоритмді cөз түріндe ұcыну 5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану
Сабақтың мақсатыБарлығы:Әр блоктың командаларымен және оның қызметімен танысу: Кейбірі: Орындаушыға арналған командалар жүйесін құрып, бірнеше шығатын жолы бар командаларды ойлап табады
Бағалау критерийіЛабиринттен шығу жолын табады, алгоритмдерді сөз түрінде ұсынадырындаушы үшін алгоритмдерді сөз түрінде құра отырып, оны қолданады
Тілдік мақсаттарПәндік лексика және терминология: Алгоритм, орындаушы, команда, қадам, бағыт, таңдау
Құндылықтарға баулуОқушылардың қызығушылығын, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру. Кез келген қиындықтарды жеңіп, өзін-өзі дұрыс бағалауға баулу.
Пəнаралық байланысЖаратылыстану.
Алдыңғы білімАлгоритм ұғымын, түрлерін, қасиеттерін, жазу жолдарын біледі. Scratch программалау ұғымын түсіндіре алады, лабиринттен шығу жолдарын құрастыра алады.
Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі. «Күн, тас,қоршау» тренинг өткізуҮй тапсырмасын пысықтауоптық жұмысБұрқасын сұрақтар» Топтар бір-біріне өтілген тақырып бойынша сұрақтар береді Әрбір топ өзінің сұрақтарына берілген жауаптарын смайлик беру арқылы бағалайды.

Сабақтың ортасы



Жаңа тақырыпты таныстырылым арқылы түсіндіремін.Әр топқа скриптерді таңдау блогын түсіндіру.-Қозғалыс блогы-Түр блогы-Дыбыс блогы-Қылқалам блогы-Мәліметтер блогы-Оқиғалар блогыБасқару блогы-Сенсорлар блогы-Операторлар блогы-Басқа да блоктарТапсырма №2 (жұптық жұмыс)Практикалық жқмыстар №5-6біздің логикалық ойлау қабілетімізді арттырады.Мадақтау арқылы бағалап отырамын.презентация Слайд 2Оқулық 5 сыныппрезентация Слайд 3
Сабақтың соңы Үйге тапсырмаКері байланыс бутербродыаған ұнады..........себебі.........енді / келесі жолы.............§ 22-23
СаралауСіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексізіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға тапсырмалар бересіз?БағалауСізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалайтексерудіжоспарлапотырсыз?Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау
Оқушылардың қабылдау ерекшеліктерін ескере отырып, әрқайсысы өз идеясын ұсынуға мүмкіндік беретіндей топтық жұмыстарды ұйымдастырамын. Қабілеті жоғары оқушылар бар топтың тапсырмасын күрделі етіп беруге тырысамын. Лабиринттерді құрастыру, шығу жолдарын табу арқылы оқушыларыдың ой-өрісін кеңейтуге қол жеткіземін. «Бұрқасын сұрақтар» тәсілі арқылы өзара сұрақ алмасуға, өткенді талдауға және қорытынды жасауға қол жеткіземін.Тапсырмаларға берілген дескрипторлар арқылы оқушыларды бағалаймын. Сұрақтарды ауызша талқылау барысында оқушылардың жауаптарын қадағалап, смайликтер беріп отырамын. Сабақ барысында оқушылардың белсенділігіне қарай мадақтаймын. Топтық бағалауды қолданамын. Кері байланыс арқылы өзін-өзі бағалауды ұйымдастырамын.Техника қауіпсіздігін, өмір қауіпсіздігін сақтауды ескертемін.
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттарыНемесе оқуМақсаттары шынайы,Қолжетімді болдымаарлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз? Сабақтасаралау дұрысжүргізілді меабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды мажəне неліктен?



Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2: 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ