Материалдар / Scratch программалау ортасындағы блоктар

Scratch программалау ортасындағы блоктар

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен 5-сыныптарға "Scratch программалау ортасындағы блоктар" тақырыбында ашық сабақ қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2024
169
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Мектебі:


Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Scratch программалау ортасындағы блоктар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.3.1-тармақталу командасын және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар

Scratch ойын программалау ортасы туралы білім алады. Scratch ойын программалау ортасымен жұмыс жасауды үйренеді.

Оқушының басым бөлігі

Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: Scratch ойын программалау ортасымен танысады программалау ортасының элементтерімен танысады, жұмыс жасайды, жаңа ұғымдарды меңгереді

Кейбір оқушылар

Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды: программалау ортасының элементтерімен, ұғымдарын толық ажырата біледі, программаны жүктей алады.

Бағалау критерийі

Блоктармен жұмыс жасауды біледі және қолдана алады

Scratch ойын программалау ортасымен жұмыс жасауды үйренеді.

Программада практикалық тапсырмалар мен жобалар жасай алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

Scratch программалау ортасында блоктармен жұмыс жасай алады, нысандар мен оқиғалардың анимациясын құруды біледі.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Спрайт, скрипт, анимация.

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Спрайт дегеніміз не?

Scratch программалау ортасында қанша блок бар?

Неліктен блоктар түрлі түске боялған?

Құндылықтарға баулу

Басқа адамдардың ойын құрметтеу, топтық, жұптық жұмыс жасау барысында жақсы қарым-қатынас орнату, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, ағылшын тілі, орыс тілі, математика, бейнелеу өнері.

Алдыңғы білім

Менің алғашқы программам

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут









7 минут



Ұйымдастыру кезеңі

1. Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу

2. Шаттық шеңберіне тұрып ағылшын тілінде тілек айту

Let’s divide into two groups!

3. «Конструктор» бөліктері бойынша топқа бірігеді. Қауіпсіздік ережесін ескерту.

1-топ: Скретч

2-топ: Лего

Let’s start the lesson!

Үй тапсырмасын тексеру. Каhoot.it бағдарламасында тест жұмысын тапсыру.

ҚБ. Жүрекшелер арқылы бағалау






www.kаhoot.it

Сабақтың ортасы

5 минут



3 минут



























12 минут























1 минут



8 минут





Жаңа сабаққа кіріспе.

Жаңа тақырыпты таныстырылым арқылы түсіндіру және бейнеролик көрсетіледі.

Жаңа сабақ слайд арқылы толықтырылады.

1-тапсырма. «Cәйкестендіру кестесі». Жеке жұмыс. Scratch ойын программалау ортасы блоктардың атауын сәйкестендіру.

Скрипт атауы


Блог атауы

1

Shape1



Сенсорлар блогы

2

Shape2



Басқару блогы

3

Shape3


Операторлар блогы

4

Shape4



Оқиғалар блогы

5

Shape5



Түр блогы

6

Shape6



Қозғалыс блогы

7

Shape7



Дыбыс блогы

8

Shape8



Қылқалам блогы


Дескриптор:

  • Блоктарды және олардың қызметін біледі.

ҚБ. Бірін-бірі бағалау, оқушылар бір-бірінің жауаптарын тексереді. Әр дұрыс жауапқа бір жүрекше беріледі.

2-тапсырма. Деңгейлік тапсырма. Жұптық жұмыс.

А-деңгейі

  1. Scratch программасында мысық спрайтын басқа спрайтпен алмастырыңдар. Фондар кітапханасынан алынған спрайтқа сәйкес келетіндей фонды таңдап, ауыстырып көріңдер.

Б-деңгейі

  1. Блоктар палитрасынан қозғалыс блогы арқылы кейіпкерді қозғалысқа келтіріңдер.

  2. Спрайттарды сөйлету.

С-деңгейі

  1. Қадам санын өз қалауларыңша өзгертіңдер.

  2. Таңдалған спрайтты қозғалысқа келтіру;

  3. Жобаға дыбыс әсерлерін қосу.

Осы жобаны тексеріңдер. Жобаларыңды сақтаңдар.

Дескриптор:

  • Спрайттарды ауыстыра алады, сөйлете алады;

  • Фон ауыстыру арқылы спрайттарды қозғалысқа келтіре алады;

  • Жобаға дыбыс қоса алады.

  • Жасаған жобаларын сақтай алады.

ҚБ. Тапсырманы орындаған оқушыны белгішелер /жүрекшелер/ арқылы бағалау.

Сергіту сәті.

Көзге арналған жаттығулар

https://www.youtube.com/watch?v=_lx7d4eIkVE

Let’s write into your notebooks!

Сабақты бекіту:

«Өрмекші торы» әдісі арқылы қорытындылау

  1. Блоктар палитрасы деген не?

  2. Блоктардың қандай түрлері бар?

  3. Басқару блогы не үшін қажет?

  4. Не үшін кейіпкердің костюмін ауыстырамыз?

  5. Scratch программасының негізгі терезесі неше бөліктен тұрады?

  6. Математикалық есптеулер қай блокта орналасқан?

  7. Скриптілерде дыбыс қолдану қай блокта орналасқан?

  8. Sprite сөзі ағылшынша қандай мағынаны білдіреді?

ҚБ. Жүрекшелер арқылы бағалау.

Бейнеролик, интербелсенді тақта, таныстырылым



Кесте, стикер, оқулық

























Компьютер, оқулық, белгішелер





















Сабақтың соңы

1 минут

«СМС» әдісі арқылы кері байланыс орнату



Оқулық ,

жұмыс дәптері

Үй тапсыр масы

Үй тапсырмасы: Кейіпкерлерге фон таңдап қозғалысқа келтіру. Жұмыс дәптеріне «Анимация» сөзжұмбағын құру.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ