Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Мектебі:
|
|
Сынып:
5
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Scratch
программалау ортасындағы
блоктар
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
5.3.3.1-тармақталу командасын
және ойын ортасындағы программалау кезеңінде
қолдану
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар
Scratch ойын программалау
ортасы туралы білім алады. Scratch ойын программалау ортасымен
жұмыс жасауды үйренеді.
Оқушының басым
бөлігі
Түсінеді, талдайды, білімін
қолданады: Scratch ойын программалау ортасымен танысады
программалау ортасының элементтерімен танысады, жұмыс жасайды, жаңа
ұғымдарды меңгереді
Кейбір
оқушылар
Білімін жинақтайды, рефлексия
жасайды: программалау ортасының элементтерімен, ұғымдарын толық
ажырата біледі, программаны жүктей алады.
|
Бағалау критерийі
|
Блоктармен жұмыс жасауды
біледі және қолдана алады
Scratch ойын программалау
ортасымен жұмыс жасауды үйренеді.
Программада практикалық
тапсырмалар мен жобалар жасай алады.
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Білу, түсіну, қолдану,
жинақтау
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар:
Scratch программалау ортасында
блоктармен жұмыс жасай алады, нысандар мен оқиғалардың анимациясын
құруды біледі.
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
Спрайт, скрипт,
анимация.
Сыныптағы диалог үшін
пайдалы тілдік бірліктер:
Спрайт дегеніміз
не?
Scratch программалау ортасында
қанша блок бар?
Неліктен блоктар түрлі түске
боялған?
|
Құндылықтарға
баулу
|
Басқа адамдардың ойын
құрметтеу, топтық, жұптық жұмыс жасау барысында жақсы қарым-қатынас
орнату, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке
баулу
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақ тілі, ағылшын тілі, орыс
тілі, математика, бейнелеу өнері.
|
Алдыңғы
білім
|
Менің алғашқы
программам
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
минут
7
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
1. Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу
2. Шаттық шеңберіне тұрып
ағылшын тілінде тілек айту
Let’s divide into two
groups!
3. «Конструктор» бөліктері
бойынша топқа бірігеді. Қауіпсіздік ережесін
ескерту.
1-топ:
Скретч
2-топ:
Лего
Let’s start the
lesson!
Үй тапсырмасын тексеру.
Каhoot.it бағдарламасында тест жұмысын
тапсыру.
ҚБ. Жүрекшелер арқылы
бағалау
|
www.kаhoot.it
|
Сабақтың
ортасы
5
минут
3
минут
12
минут
1
минут
8
минут
|
Жаңа сабаққа
кіріспе.
Жаңа тақырыпты таныстырылым
арқылы түсіндіру және бейнеролик
көрсетіледі.
Жаңа сабақ слайд арқылы
толықтырылады.
1-тапсырма.
«Cәйкестендіру кестесі».
Жеке жұмыс. Scratch ойын программалау
ортасы блоктардың атауын
сәйкестендіру.
№
|
Скрипт
атауы
|
|
Блог
атауы
|
1
|
|
|
Сенсорлар
блогы
|
2
|
|
|
Басқару
блогы
|
3
|
|
|
Операторлар
блогы
|
4
|
|
|
Оқиғалар
блогы
|
5
|
|
|
Түр
блогы
|
6
|
|
|
Қозғалыс
блогы
|
7
|
|
|
Дыбыс
блогы
|
8
|
|
|
Қылқалам
блогы
|
Дескриптор:
ҚБ. Бірін-бірі бағалау, оқушылар бір-бірінің
жауаптарын тексереді. Әр дұрыс жауапқа бір жүрекше
беріледі.
2-тапсырма. Деңгейлік
тапсырма. Жұптық
жұмыс.
А-деңгейі
-
Scratch
программасында мысық спрайтын басқа спрайтпен алмастырыңдар. Фондар
кітапханасынан алынған спрайтқа сәйкес келетіндей фонды таңдап,
ауыстырып көріңдер.
Б-деңгейі
-
Блоктар
палитрасынан қозғалыс блогы арқылы кейіпкерді қозғалысқа
келтіріңдер.
-
Спрайттарды сөйлету.
С-деңгейі
-
Қадам
санын өз қалауларыңша өзгертіңдер.
-
Таңдалған спрайтты қозғалысқа
келтіру;
-
Жобаға
дыбыс әсерлерін
қосу.
Осы
жобаны тексеріңдер. Жобаларыңды
сақтаңдар.
Дескриптор:
-
Спрайттарды ауыстыра алады,
сөйлете алады;
-
Фон ауыстыру арқылы
спрайттарды қозғалысқа келтіре
алады;
-
Жобаға дыбыс қоса
алады.
-
Жасаған жобаларын сақтай
алады.
ҚБ. Тапсырманы орындаған
оқушыны белгішелер /жүрекшелер/ арқылы
бағалау.
Сергіту
сәті.
Көзге арналған
жаттығулар
https://www.youtube.com/watch?v=_lx7d4eIkVE
Let’s write into your
notebooks!
Сабақты
бекіту:
«Өрмекші торы» әдісі арқылы
қорытындылау
-
Блоктар палитрасы деген
не?
-
Блоктардың қандай түрлері
бар?
-
Басқару блогы не үшін
қажет?
-
Не үшін кейіпкердің костюмін
ауыстырамыз?
-
Scratch программасының негізгі
терезесі неше бөліктен тұрады?
-
Математикалық есптеулер қай
блокта орналасқан?
-
Скриптілерде дыбыс қолдану қай
блокта орналасқан?
-
Sprite сөзі ағылшынша қандай
мағынаны білдіреді?
ҚБ. Жүрекшелер арқылы
бағалау.
|
Бейнеролик, интербелсенді
тақта, таныстырылым
Кесте,
стикер,
оқулық
Компьютер, оқулық,
белгішелер
|
Сабақтың
соңы
1
минут
|
«СМС» әдісі арқылы кері
байланыс орнату
|
Оқулық
,
жұмыс
дәптері
|
Үй тапсыр
масы
|
Үй тапсырмасы: Кейіпкерлерге
фон таңдап қозғалысқа келтіру. Жұмыс дәптеріне «Анимация»
сөзжұмбағын құру.
|
|