|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Менің алғашқы суретім (ортақ тақырыбы: "Дәстүр және фольклор" |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Scratch программасында жоба құру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1. 4. 2. 1.программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch(сретч)); |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Программалау ойын алаңында жобаны құрады , сақтайды және ашады (Scratch(сретч)); |
|||
|
Жасампаздық және жаңашылдық айы |
• Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы • Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және түсінудің қарапайым дағдыларының болуы |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал
3. Конфет түстері арқылы топқа бөлу
3.«Иә, жоқ» әдісі Әр топқа сұрақтар қойылады. Оқушылар «иә, жоқ» деп жылдам жауап береді. 1.Блоктардың көмегімен құрылған программа скрипт деп аталады 2. Программа дұрыс орындалу үшін блоктарды дұрыс қою маңызды емес 3. Сызықтық алгоритм дегеніміз әрекеттердің тізбектей орындалуы 4. Ал алгоритмді компьютер тілінде жазу программа деп аталады Дескриптор: - Берілген сұрақтар бойынша дұрыс жауапты табады |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне ақ тілек айтады 3. Конфет түстері арқылы топқа бөлінеді 3. Оқушылар сұрақтардың дұрыстығын тексереді |
ҚБ смайлик әдісі
|
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі конфеттер |
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 7 мин 5 мин 10 мин 3 мин 5 мин |
Жоба құру
Жұптық жұмыс 1 -тапсырма «Көршіңізге айтыңыз» «Көршіме айтамын» әдістемесі арқылы жұптарынмен анықтайды
Дескриптор: -«Ана тіл» оқулығынан жоба құруға болатын ертегі кейіпкерлерін жазады Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс 2-тапсырма «Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы орындау
Дескриптор: «Мақта қыз бен мысық ертегісіне» жобасына жұмыс жасайды - Топтық жұмыс 3-тапсырма «Кейс – стади» әдісі арқылы Жұмысты жүргізу үшін бір жағдаят ұсынылады, өз ойларын ортаға салып зерттеу жұмысын жүргізеді.
Дескриптор: -Киіз үй құрылғанын құрастырушыларға ұқсайтынын зерттейді Сергіту сәті «Балық, құс, аң» Мақсаты: Жүргізуші ойыншылардың жанына барып жаймен ғана «балық, құс, аң» - деп айтып-айтып келеді де, бір ойыншының жанына барған кезде дауысын қаттырақ шығарып: - Балық!(немесе аң, құс) –деп айтып қалады. Сол мезетте ол ойыншы бірден өзі білетін кез-келген балықтың атын айтып үлгеруі керек. Айта алмай қалса, ол ойыннан шығады. Ойын ең соңғы ойыншы қалғанша жалғаса береді EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма
Дискриптор Берілген тапсырманы оқып түсінік береді Сабақты қорытындылау. 4-тапсырма «Wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға жауап береді Дескриптор: -жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
ҚБ «Жарайсыңда» «бәрекелді» «керемет» Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау Бас бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды Смайлик арқылы
От шашу арқылы |
Жұмыс дәптер Ноутбук, оқулық А-4 парақшасы, оқулық Тапсырма https://wordwall.net/resource/68333675 |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
2.Кері байланыс: Тазалық
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Слайд/плакат |
|
Үй тапсырмасы |
&6оқу. 26-28 беттер |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Scratch программасында жоба құру.1 сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Scratch программасында жоба құру.1 сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Менің алғашқы суретім (ортақ тақырыбы: "Дәстүр және фольклор" |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Scratch программасында жоба құру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1. 4. 2. 1.программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch(сретч)); |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Программалау ойын алаңында жобаны құрады , сақтайды және ашады (Scratch(сретч)); |
|||
|
Жасампаздық және жаңашылдық айы |
• Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы • Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және түсінудің қарапайым дағдыларының болуы |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал
3. Конфет түстері арқылы топқа бөлу
3.«Иә, жоқ» әдісі Әр топқа сұрақтар қойылады. Оқушылар «иә, жоқ» деп жылдам жауап береді. 1.Блоктардың көмегімен құрылған программа скрипт деп аталады 2. Программа дұрыс орындалу үшін блоктарды дұрыс қою маңызды емес 3. Сызықтық алгоритм дегеніміз әрекеттердің тізбектей орындалуы 4. Ал алгоритмді компьютер тілінде жазу программа деп аталады Дескриптор: - Берілген сұрақтар бойынша дұрыс жауапты табады |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне ақ тілек айтады 3. Конфет түстері арқылы топқа бөлінеді 3. Оқушылар сұрақтардың дұрыстығын тексереді |
ҚБ смайлик әдісі
|
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі конфеттер |
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 7 мин 5 мин 10 мин 3 мин 5 мин |
Жоба құру
Жұптық жұмыс 1 -тапсырма «Көршіңізге айтыңыз» «Көршіме айтамын» әдістемесі арқылы жұптарынмен анықтайды
Дескриптор: -«Ана тіл» оқулығынан жоба құруға болатын ертегі кейіпкерлерін жазады Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс 2-тапсырма «Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы орындау
Дескриптор: «Мақта қыз бен мысық ертегісіне» жобасына жұмыс жасайды - Топтық жұмыс 3-тапсырма «Кейс – стади» әдісі арқылы Жұмысты жүргізу үшін бір жағдаят ұсынылады, өз ойларын ортаға салып зерттеу жұмысын жүргізеді.
Дескриптор: -Киіз үй құрылғанын құрастырушыларға ұқсайтынын зерттейді Сергіту сәті «Балық, құс, аң» Мақсаты: Жүргізуші ойыншылардың жанына барып жаймен ғана «балық, құс, аң» - деп айтып-айтып келеді де, бір ойыншының жанына барған кезде дауысын қаттырақ шығарып: - Балық!(немесе аң, құс) –деп айтып қалады. Сол мезетте ол ойыншы бірден өзі білетін кез-келген балықтың атын айтып үлгеруі керек. Айта алмай қалса, ол ойыннан шығады. Ойын ең соңғы ойыншы қалғанша жалғаса береді EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма
Дискриптор Берілген тапсырманы оқып түсінік береді Сабақты қорытындылау. 4-тапсырма «Wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға жауап береді Дескриптор: -жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
ҚБ «Жарайсыңда» «бәрекелді» «керемет» Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау Бас бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды Смайлик арқылы
От шашу арқылы |
Жұмыс дәптер Ноутбук, оқулық А-4 парақшасы, оқулық Тапсырма https://wordwall.net/resource/68333675 |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
2.Кері байланыс: Тазалық
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Слайд/плакат |
|
Үй тапсырмасы |
&6оқу. 26-28 беттер |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз



























