Scratch-та қарапайым робототехника және оны бағдарламалау
Бағдарламаның күнтізбелік жоспары
Барлығы - 34, аптасына сағат – 1
|
Рқ/с |
Бөлім Бөлімше Тақырып |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Білім нәтижесі |
|||||
|
Барлығы |
Лекция/ Теория/Тәжірибе 1 |
Тәжірибе/ Тәжірибе 2 |
|
||||||
|
№1 бөлім 1-бөлім. Программалау («Табиғат – менің үйім», «Менің Отаным – Қазақстан») Барлығы – 9 сағат: 3 сағат – теория/тәжірибе, 6 сағат – тәжірибе. |
|
||||||||
|
1.1 |
«Циклдер» |
Циклдік алгоритмді Scratch ортасында құруды үйренесің. |
1 |
2 |
Зейінін шоғырландырып, ізденімпаздығы мен ойлау қабілетін дамытты. |
||||
|
1.2 |
«Роботтың қозғалысы» ойыны |
Сабаққа қызығушылығын арттырып, жылдам жұмыс жасауды үйретеді. |
1 |
2 |
Роботтардың қозғалысын ұйымдастыруды үйренеді. . |
||||
|
1.3 |
Практикалық тапсырмалар |
Ойлау қабілеті дамиды |
1 |
2 |
Ақыл-ой қызметін, белсенділігін арттырды. |
||||
|
№2 бөлім.Роботехника жоба– 19 сағат: 3 – сағат теория/тәжірибе, 16 сағат – тәжірибе. |
|
||||||||
|
2.1 |
«Робот тазартқыш жасау» |
Адам мен роботтың үй шаруасын атқарудағы айырмашылығын үйренеді. |
2 |
1
|
Адам мен роботтың айырмашылығын үйренді, түсінді |
||||
|
|
«Түс Датчигі» |
Датчиктің көмегімен темперетура ,сәуле,жылдамдық т.б өлшеуге болады |
2 |
1
|
Датчиктің көмегімен темперетура ,сәуле,жылдамдық өлшеп үйренді практика жүзінде |
||||
|
2.3 |
«Кедергіден өту жобасы практикалық жұмыс» |
Ультрадыбыс датчигін пайдаланып блоктарды құрастыру. |
2 |
1
|
Ультрадыбыс датчигін пайдаланып блоктарды құрастырып роботты іске қосты. |
||||
|
2.4 |
«Шағын жобаларды қорғау» Scratch программасында шағын жоба қорғайды |
Өз ойынынан 1 робот жасап соны қорғайды |
10 (Әр жаттығуға 2 сағат) 2 2 2 2 2 |
Роботты жасап, оны жүргізеді |
|||||
|
№3 бөлім.Ойын құру (жақсыдан үйрен, жаманнан жирен) 6 сағат: 3 – сағат теория/тәжірибе; 3 сағат – тәжірибе. |
|
||||||||
|
3.1 |
«Шағын ойындар». |
Бір роботты жасап ойын ұйымдастырады |
2 |
1
|
Ойынды ұйымдастырып сыныпта көрметеді. |
||||
|
3.2 |
«Өзіңді тексер» |
Оқушылар әріптерді райдаланып сөзжұмбақ құрастырады |
2 |
1
|
Оқушылардың арасындағы достық қарым-қатынасты нығайтты. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Scratch-та қарапайым робототехника және оны бағдарламалау
Scratch-та қарапайым робототехника және оны бағдарламалау
Scratch-та қарапайым робототехника және оны бағдарламалау
Бағдарламаның күнтізбелік жоспары
Барлығы - 34, аптасына сағат – 1
|
Рқ/с |
Бөлім Бөлімше Тақырып |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Білім нәтижесі |
|||||
|
Барлығы |
Лекция/ Теория/Тәжірибе 1 |
Тәжірибе/ Тәжірибе 2 |
|
||||||
|
№1 бөлім 1-бөлім. Программалау («Табиғат – менің үйім», «Менің Отаным – Қазақстан») Барлығы – 9 сағат: 3 сағат – теория/тәжірибе, 6 сағат – тәжірибе. |
|
||||||||
|
1.1 |
«Циклдер» |
Циклдік алгоритмді Scratch ортасында құруды үйренесің. |
1 |
2 |
Зейінін шоғырландырып, ізденімпаздығы мен ойлау қабілетін дамытты. |
||||
|
1.2 |
«Роботтың қозғалысы» ойыны |
Сабаққа қызығушылығын арттырып, жылдам жұмыс жасауды үйретеді. |
1 |
2 |
Роботтардың қозғалысын ұйымдастыруды үйренеді. . |
||||
|
1.3 |
Практикалық тапсырмалар |
Ойлау қабілеті дамиды |
1 |
2 |
Ақыл-ой қызметін, белсенділігін арттырды. |
||||
|
№2 бөлім.Роботехника жоба– 19 сағат: 3 – сағат теория/тәжірибе, 16 сағат – тәжірибе. |
|
||||||||
|
2.1 |
«Робот тазартқыш жасау» |
Адам мен роботтың үй шаруасын атқарудағы айырмашылығын үйренеді. |
2 |
1
|
Адам мен роботтың айырмашылығын үйренді, түсінді |
||||
|
|
«Түс Датчигі» |
Датчиктің көмегімен темперетура ,сәуле,жылдамдық т.б өлшеуге болады |
2 |
1
|
Датчиктің көмегімен темперетура ,сәуле,жылдамдық өлшеп үйренді практика жүзінде |
||||
|
2.3 |
«Кедергіден өту жобасы практикалық жұмыс» |
Ультрадыбыс датчигін пайдаланып блоктарды құрастыру. |
2 |
1
|
Ультрадыбыс датчигін пайдаланып блоктарды құрастырып роботты іске қосты. |
||||
|
2.4 |
«Шағын жобаларды қорғау» Scratch программасында шағын жоба қорғайды |
Өз ойынынан 1 робот жасап соны қорғайды |
10 (Әр жаттығуға 2 сағат) 2 2 2 2 2 |
Роботты жасап, оны жүргізеді |
|||||
|
№3 бөлім.Ойын құру (жақсыдан үйрен, жаманнан жирен) 6 сағат: 3 – сағат теория/тәжірибе; 3 сағат – тәжірибе. |
|
||||||||
|
3.1 |
«Шағын ойындар». |
Бір роботты жасап ойын ұйымдастырады |
2 |
1
|
Ойынды ұйымдастырып сыныпта көрметеді. |
||||
|
3.2 |
«Өзіңді тексер» |
Оқушылар әріптерді райдаланып сөзжұмбақ құрастырады |
2 |
1
|
Оқушылардың арасындағы достық қарым-қатынасты нығайтты. |
||||
шағым қалдыра аласыз













