Scratch-та қарапайым робототехника және оны бағдарламалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Scratch-та қарапайым робототехника және оны бағдарламалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Scratch-та қарапайым робототехника және оны бағдарламалау. Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Scratch-та қарапайым робототехника және оны бағдарламалау

Бағдарламаның күнтізбелік жоспары

Барлығы - 34, аптасына сағат – 1

Рқ/с


Бөлім

Бөлімше

Тақырып


Оқу мақсаты


Сағат саны

Білім нәтижесі

Барлығы

Лекция/

Теория/Тәжірибе 1

Тәжірибе/

Тәжірибе 2


1 бөлім 1-бөлім. Программалау («Табиғат – менің үйім», «Менің Отаным – Қазақстан») Барлығы – 9 сағат: 3 сағат – теория/тәжірибе, 6 сағат – тәжірибе.


1.1



«Циклдер»

Циклдік алгоритмді Scratch ортасында құруды үйренесің.

1

2

Зейінін шоғырландырып, ізденімпаздығы мен ойлау қабілетін дамытты.

1.2

«Роботтың қозғалысы» ойыны

Сабаққа қызығушылығын арттырып, жылдам жұмыс жасауды үйретеді.

1

2

Роботтардың қозғалысын ұйымдастыруды үйренеді. .

1.3

Практикалық тапсырмалар

Ойлау қабілеті дамиды

1

2

Ақыл-ой қызметін, белсенділігін арттырды.

2 бөлім.Роботехника жоба– 19 сағат: 3 – сағат теория/тәжірибе, 16 сағат – тәжірибе.



2.1

«Робот тазартқыш жасау»

Адам мен роботтың үй шаруасын атқарудағы айырмашылығын үйренеді.

2

1


Адам мен роботтың айырмашылығын үйренді, түсінді


«Түс Датчигі»

Датчиктің көмегімен темперетура ,сәуле,жылдамдық т.б өлшеуге болады

2

1


Датчиктің көмегімен темперетура ,сәуле,жылдамдық өлшеп үйренді практика жүзінде

2.3

«Кедергіден өту жобасы практикалық жұмыс»

Ультрадыбыс датчигін пайдаланып блоктарды құрастыру.

2

1


Ультрадыбыс датчигін пайдаланып блоктарды құрастырып роботты іске қосты.

2.4

«Шағын жобаларды қорғау» Scratch программасында шағын жоба қорғайды

Өз ойынынан 1 робот жасап соны қорғайды

10 (Әр жаттығуға 2 сағат)


2

2

2

2


2

Роботты жасап, оны жүргізеді

3 бөлім.Ойын құру (жақсыдан үйрен, жаманнан жирен) 6 сағат: 3 – сағат теория/тәжірибе; 3 сағат – тәжірибе.


3.1

«Шағын ойындар».




Бір роботты жасап ойын ұйымдастырады

2

1


Ойынды ұйымдастырып сыныпта көрметеді.

3.2

«Өзіңді тексер»






Оқушылар әріптерді райдаланып сөзжұмбақ құрастырады

2

1


Оқушылардың арасындағы достық қарым-қатынасты нығайтты.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.00.2025
115
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі