Түсінік хат
Қазақстандық білім беру жүйесінің алға қойып отырған мақсаттарының бірі әлемдік білім беру талаптарына сай оқытуды жүзеге асыру. Еліміздегі білім беру мекемелеріне қазіргі заман талабына сай, қоғамдық өмірде өз орны бар, теориялық білімін өмірде қолдана алатын және лингвистикалық құзіреттілікке ие, білімді, талантты ұрпақтарды тәрбиелеу міндеті тұр .
Қазіргі ақпараттық қоғамда информатика пәні жеке тұлғаның ақпаратты тиімді пйдалану қабілетін арттыруға ,логикалық ойлау мен шығармашылық дағдыларын дамытуға бағытталатын пән.
Қазіргі әлемде технологиялар біздің өмірімізде барған сайын маңызды рөл атқарады. Робототехника мен бағдарламалау ьастауыш мектептен бастап білім берудің ажырамас бөлігіне айналуда. Бұл ғылыми теориялық жұмыс Қазақстандағы бастауыш сынып оқушыларына арнаған бағдарлама.
Қазіргі қоғамда информатика ғылымы көптеген салаларда маңызды рөл атқарады. Мысалы медицинада,өнеркәсіпте басқа да салада технологияларды енгізу арқылы өнімділікті артады.
Информатика пәні – бұл компьютерлік технологиялар мен ақпараттық жүйелерді зерттейтін ғылым саласы. Бұл пән оқушыларға ақпаратты өңдеу, сақтау және тасымалдау әдістері туралы білім береді
Информатика оқушыларды компьютерлік сауаттылыққа тәрбиелеп, оларды түрлі бағдарламалық құралдар мен қосымшаларды пайдалануға дағдыландырады. Сонымен қатар, информатика адамның қоғамдағы ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен жаңа технологияларды игеру қабілетін арттырады.
Бұл пән компбютерлік жүйелердің жұмыс істеу принциптерін, бағдарламалау тілдерін, ақпараттық қауіпсіздік пен желі құрылымдарын қамтиды. Тнформатика қазіргі заманғы технологиялардың дамуы мен қоғамның әр түрлі салаларында қолданылуы үшін қажетті дағдыларды қалыртастыруда маңызды рөл атқарады.
Қазіргі ақпараттық қоғамда информатика пәні жеке тұлғаның ақпаратты тиімді пайдалану қабілетін арттыруға, логикалық ойлау иен шығармашылық дағдыларды дамытуға бағытталған. Информатика пәнін оқыту жастарды цифрлық сауаттылыққа үйретіп, оларды жаңа тегнологияларды тиімді қолдануға дайындықпен қамтамасыз етеді.
Жұмыстың мақсаты: бастауыш мектепте робототехника және бағдарламалау негіздерін үйрету үшін Scratch пайдалану мүмкіндіктерін зерттеу.
Міндеттері:
1. Scratch -та жұмыс істеудің негізгі принциптерін зерттеу
2.Бастауыш сынып оқушыларының түсінуіне қолжетімді робототехниканың негізгі ұғымдарын қарастыру
3. Scratch -та қарапайым робототехника жобаларын әзірлеу
4. Робототехниканы үйрету үшін Scratch қолданудың тиімділігін бағалау.
Жұмыстың өзектілігі: балалардың бағдарламалау дағдыларын дамыту және робототехника негіздерін түсіну үшін қазіргі технологияларды бастауыш мектептің оқу процесіне енгізу қажеттілігімен анықталады.
Зерттеу сұрағы: Scratch -ті пайдалану бастауыш сынып оқушыларын қарапайым робототехникаға үйрету үшін қаншалықты тиімді?
Scratch пайдалану бастауыш сынып оқушыларына робототехника және бағдарламалау негіздерін тиімді үйретуге, олардың логикалық ойлауын және шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу-әдістемелік құрал бойынша өзектілігі: Балаларды ерте жастан бастап бағдарламалау және робототехникаға үйрету маңызды, өйткені болашақта технологиялар үлкен рөл атқарады.
Зерттеу сұрағы: Scratch- бастауыш мектепте робототехниканы үйретуге қаншалықты жақсы көмектеседі?
Гипотеза: Scratch - балаларды робототехника және бағдарламалау негіздеріне үйретудің тамаша құралы, ол олардың ойлау қабілеттері мен шығармашылығын дамытады.
Жұмыстың ғылыми-әдістемелік деңгейі
Оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатында практикалық ойындар, топтық жұмыстар яғни робот жасап үйренеді. Бұл бағдарламада практикалық жұмыс төмендегідей жағдайларда қолданылады.
-
жаңа тақырыптарды, кез келген пәннің бөлімдерін басқада мағлұматтарды дұрыс меңгеру үшін өзіндік технология ретінде;
-
жалпы технологиянің бір бөлігі ретінде;
-
практикалық жұмыстарды дамыту мақсатында;
Жұмыстың ғылымидылығы:
Бұл деңгейде оқушылар Scratch бағдарламасындағы негізгі құралдар мен блоктарды танысады.
Олар қарапайым анимациялар мен ойындарды жасауға үйренеді.
Оқушылар кейбір қарапайым әрекеттерді орындап, бағдарламаның интерфейсін түсініп, негізгі түсініктерді меңгереді (мысалы, "жылжыту", "аудио қосу", "түстерді өзгерту" және т.б.).
Бағыттылығы:
Оқушылар Scratch бағдарламасының толық мүмкіндіктерін зерттеп, күрделі жобалар жасайды . Бұл деңгейде олар көп деңгейлі ойындар, анимациялар және өзара әрекеттесуші жүйелер құра алады.
Оқушылар өз жобаларында кеңейтілген логиканы, деректерді сақтау және алмасу, тізімдер мен массивтерді қолдануды меңгереді.
Күтілетін нәтижелер:
-
Scratch және робототехниканың теориялық негіздерін зерттеп үйренеді.
-
Scratch -та роботехника бойынша қарапайым жобалар жиынтығын құруды үйрену.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Scratch-та қарапайым робототехника және оны бағдарламалау
Scratch-та қарапайым робототехника және оны бағдарламалау
Түсінік хат
Қазақстандық білім беру жүйесінің алға қойып отырған мақсаттарының бірі әлемдік білім беру талаптарына сай оқытуды жүзеге асыру. Еліміздегі білім беру мекемелеріне қазіргі заман талабына сай, қоғамдық өмірде өз орны бар, теориялық білімін өмірде қолдана алатын және лингвистикалық құзіреттілікке ие, білімді, талантты ұрпақтарды тәрбиелеу міндеті тұр .
Қазіргі ақпараттық қоғамда информатика пәні жеке тұлғаның ақпаратты тиімді пйдалану қабілетін арттыруға ,логикалық ойлау мен шығармашылық дағдыларын дамытуға бағытталатын пән.
Қазіргі әлемде технологиялар біздің өмірімізде барған сайын маңызды рөл атқарады. Робототехника мен бағдарламалау ьастауыш мектептен бастап білім берудің ажырамас бөлігіне айналуда. Бұл ғылыми теориялық жұмыс Қазақстандағы бастауыш сынып оқушыларына арнаған бағдарлама.
Қазіргі қоғамда информатика ғылымы көптеген салаларда маңызды рөл атқарады. Мысалы медицинада,өнеркәсіпте басқа да салада технологияларды енгізу арқылы өнімділікті артады.
Информатика пәні – бұл компьютерлік технологиялар мен ақпараттық жүйелерді зерттейтін ғылым саласы. Бұл пән оқушыларға ақпаратты өңдеу, сақтау және тасымалдау әдістері туралы білім береді
Информатика оқушыларды компьютерлік сауаттылыққа тәрбиелеп, оларды түрлі бағдарламалық құралдар мен қосымшаларды пайдалануға дағдыландырады. Сонымен қатар, информатика адамның қоғамдағы ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен жаңа технологияларды игеру қабілетін арттырады.
Бұл пән компбютерлік жүйелердің жұмыс істеу принциптерін, бағдарламалау тілдерін, ақпараттық қауіпсіздік пен желі құрылымдарын қамтиды. Тнформатика қазіргі заманғы технологиялардың дамуы мен қоғамның әр түрлі салаларында қолданылуы үшін қажетті дағдыларды қалыртастыруда маңызды рөл атқарады.
Қазіргі ақпараттық қоғамда информатика пәні жеке тұлғаның ақпаратты тиімді пайдалану қабілетін арттыруға, логикалық ойлау иен шығармашылық дағдыларды дамытуға бағытталған. Информатика пәнін оқыту жастарды цифрлық сауаттылыққа үйретіп, оларды жаңа тегнологияларды тиімді қолдануға дайындықпен қамтамасыз етеді.
Жұмыстың мақсаты: бастауыш мектепте робототехника және бағдарламалау негіздерін үйрету үшін Scratch пайдалану мүмкіндіктерін зерттеу.
Міндеттері:
1. Scratch -та жұмыс істеудің негізгі принциптерін зерттеу
2.Бастауыш сынып оқушыларының түсінуіне қолжетімді робототехниканың негізгі ұғымдарын қарастыру
3. Scratch -та қарапайым робототехника жобаларын әзірлеу
4. Робототехниканы үйрету үшін Scratch қолданудың тиімділігін бағалау.
Жұмыстың өзектілігі: балалардың бағдарламалау дағдыларын дамыту және робототехника негіздерін түсіну үшін қазіргі технологияларды бастауыш мектептің оқу процесіне енгізу қажеттілігімен анықталады.
Зерттеу сұрағы: Scratch -ті пайдалану бастауыш сынып оқушыларын қарапайым робототехникаға үйрету үшін қаншалықты тиімді?
Scratch пайдалану бастауыш сынып оқушыларына робототехника және бағдарламалау негіздерін тиімді үйретуге, олардың логикалық ойлауын және шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу-әдістемелік құрал бойынша өзектілігі: Балаларды ерте жастан бастап бағдарламалау және робототехникаға үйрету маңызды, өйткені болашақта технологиялар үлкен рөл атқарады.
Зерттеу сұрағы: Scratch- бастауыш мектепте робототехниканы үйретуге қаншалықты жақсы көмектеседі?
Гипотеза: Scratch - балаларды робототехника және бағдарламалау негіздеріне үйретудің тамаша құралы, ол олардың ойлау қабілеттері мен шығармашылығын дамытады.
Жұмыстың ғылыми-әдістемелік деңгейі
Оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатында практикалық ойындар, топтық жұмыстар яғни робот жасап үйренеді. Бұл бағдарламада практикалық жұмыс төмендегідей жағдайларда қолданылады.
-
жаңа тақырыптарды, кез келген пәннің бөлімдерін басқада мағлұматтарды дұрыс меңгеру үшін өзіндік технология ретінде;
-
жалпы технологиянің бір бөлігі ретінде;
-
практикалық жұмыстарды дамыту мақсатында;
Жұмыстың ғылымидылығы:
Бұл деңгейде оқушылар Scratch бағдарламасындағы негізгі құралдар мен блоктарды танысады.
Олар қарапайым анимациялар мен ойындарды жасауға үйренеді.
Оқушылар кейбір қарапайым әрекеттерді орындап, бағдарламаның интерфейсін түсініп, негізгі түсініктерді меңгереді (мысалы, "жылжыту", "аудио қосу", "түстерді өзгерту" және т.б.).
Бағыттылығы:
Оқушылар Scratch бағдарламасының толық мүмкіндіктерін зерттеп, күрделі жобалар жасайды . Бұл деңгейде олар көп деңгейлі ойындар, анимациялар және өзара әрекеттесуші жүйелер құра алады.
Оқушылар өз жобаларында кеңейтілген логиканы, деректерді сақтау және алмасу, тізімдер мен массивтерді қолдануды меңгереді.
Күтілетін нәтижелер:
-
Scratch және робототехниканың теориялық негіздерін зерттеп үйренеді.
-
Scratch -та роботехника бойынша қарапайым жобалар жиынтығын құруды үйрену.
шағым қалдыра аласыз













