|
|
ренер
/мұғалім аты-жөні:
Кунсафина
Айтжамал Рахметоллаевна
Жұмыс өтілі: 24 жыл
Жұмыс орны: “М. Әуезов атындағы орта метебі” КММ
/Көкжыра/
Лауазымы : информатика пәні мұғалімі
Категориясы: бірінші санатты
Шебер-сынып ЖОСПАРЫ:
-
ТАҚЫРЫП: «Паскаль және Визуал бағдарламаларында есепті шығарудың ұқсастығы мен айырмашылығы және тиімді жолдары»
-
Шебер-сыныптың МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТІ: Олимпиада есептерін әртүрлі бағдарламаларда шығарудың тиімді жолдары , тәсілдері, қолданудың тиімділігі, бағдарламалардың ұқсастығын және айырмашылығын көрсету.
-
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Мұғалімдер оқушыларды информатика пәнінен олимпиадаға дайындау жолдарын тиімді әдіс-тәсілдерін талдайды, талқылайды, ой бөліседі.
-
АРНАУЛЫ АУДИТОРИЯ:
-
Шебер-сыныптың БАРЫСЫ:
-
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР: топтық жұмыс / миға шабуыл/
-
ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: интерактивті тақта, слайды, флипчарт, компьютер
-
ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: таратпалар, стикерлер, схемалар
Шебер- сынып МАЗМҰНЫ :
|
Жұмыс кезеңдері: Кіріспе бөлімі |
Кезеңнің мазмұны |
Қатысушылардың іс-әрекеті |
Уақыты |
Ресурстар |
|
Қатысушыларға сұрақ: Шеберлік сыныбының мақсаты: |
Топқа бөлу
/Паскаль және Визуал/ Олимпиадаға қатысатын оқушыларды қалай таңдайсыз? Олимпиада есептерін шығарудың тиімді жолдары, әртүрлі бағдарламалардың қолданудың тиімділігі, ұқсастығы және айырмашылығын көрсету. |
Операторлар жазылған парақшалар бойынша бірін-бірі тауып топтасады қатысушылар ой-толғайды |
(1-2 минут) (2-минут) 1 минут |
Операторлар жазылған парақшалар /комондалардың қызметші сөздері жазылған/ Интерактивті тақтада сұрақ Трек-сызба: Слайдтта көрсетіледі |
|
Күтілетін нәтиже: |
Мұғалімдер оқушыларды информатика пәнінен олимпиадаға дайындау жолдарын тиімді әдіс-тәсілдерін талдайды, талқылайды, ой бөліседі. |
|
||
|
Оймақтай ой: |
«Қай істің болсын өнуіне үш
түрлі шарт бар.Ең әуелі- ниет керек,онан
соң- күш керек,содан
соң тәртіп керек.» |
|
||
|
Миға шабуыл: |
Әр топқа 8-9 сыныпқа арналған информатика пәнінен Паскальде және Визуалда есеп, мысал бағдарламасын құру: 1-топқа тапсырма: 2- топқа тапсырма: |
-Есептің қойылымы; -Математикалық моделін құру; - Алгоритмін құру; Программалау; -компьютерде жүзеге асыру |
10 минут |
Блок-схемалар, есептің қойылымдары, алгоритмдері, Паскаль бюағдарламасы, Визуал бағдарламасы |
|
Венн диаграммасы |
Паскаль және Визуал бағдарламаларында есеп шығару жолдары |
Паскаль мен Визуал бағдарламмаларының ұқсастығы және айырмашылығы |
5 минут |
флипчарт |
|
«Менде бір ой бар...» |
Информатика пәнінен
Олимпиадаға даярлауда жетістікке жету жолдары және
кедергілер. |
Постер құру,топтар бойынша ой бөлісу,бағалау |
10 минут |
Плакат |
РЕФЛЕКСИЯ: стикермен жұмыс
ИНТЕРНЕТ-РЕСУРСТАР МЕН ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТІҢ ТІЗІМІ:
-
Б. Бөрібаев “Информатика және есептеуіш техника негіздері” , 9 сынып
-
Н.Т. Ермеков “Информатика” 10 сынып
-
Марина Виннер “компьютера и ноутбока” визуальный самоучитель
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шебер- сынып.
Шебер- сынып.
|
|
ренер
/мұғалім аты-жөні:
Кунсафина
Айтжамал Рахметоллаевна
Жұмыс өтілі: 24 жыл
Жұмыс орны: “М. Әуезов атындағы орта метебі” КММ
/Көкжыра/
Лауазымы : информатика пәні мұғалімі
Категориясы: бірінші санатты
Шебер-сынып ЖОСПАРЫ:
-
ТАҚЫРЫП: «Паскаль және Визуал бағдарламаларында есепті шығарудың ұқсастығы мен айырмашылығы және тиімді жолдары»
-
Шебер-сыныптың МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТІ: Олимпиада есептерін әртүрлі бағдарламаларда шығарудың тиімді жолдары , тәсілдері, қолданудың тиімділігі, бағдарламалардың ұқсастығын және айырмашылығын көрсету.
-
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Мұғалімдер оқушыларды информатика пәнінен олимпиадаға дайындау жолдарын тиімді әдіс-тәсілдерін талдайды, талқылайды, ой бөліседі.
-
АРНАУЛЫ АУДИТОРИЯ:
-
Шебер-сыныптың БАРЫСЫ:
-
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР: топтық жұмыс / миға шабуыл/
-
ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: интерактивті тақта, слайды, флипчарт, компьютер
-
ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: таратпалар, стикерлер, схемалар
Шебер- сынып МАЗМҰНЫ :
|
Жұмыс кезеңдері: Кіріспе бөлімі |
Кезеңнің мазмұны |
Қатысушылардың іс-әрекеті |
Уақыты |
Ресурстар |
|
Қатысушыларға сұрақ: Шеберлік сыныбының мақсаты: |
Топқа бөлу
/Паскаль және Визуал/ Олимпиадаға қатысатын оқушыларды қалай таңдайсыз? Олимпиада есептерін шығарудың тиімді жолдары, әртүрлі бағдарламалардың қолданудың тиімділігі, ұқсастығы және айырмашылығын көрсету. |
Операторлар жазылған парақшалар бойынша бірін-бірі тауып топтасады қатысушылар ой-толғайды |
(1-2 минут) (2-минут) 1 минут |
Операторлар жазылған парақшалар /комондалардың қызметші сөздері жазылған/ Интерактивті тақтада сұрақ Трек-сызба: Слайдтта көрсетіледі |
|
Күтілетін нәтиже: |
Мұғалімдер оқушыларды информатика пәнінен олимпиадаға дайындау жолдарын тиімді әдіс-тәсілдерін талдайды, талқылайды, ой бөліседі. |
|
||
|
Оймақтай ой: |
«Қай істің болсын өнуіне үш
түрлі шарт бар.Ең әуелі- ниет керек,онан
соң- күш керек,содан
соң тәртіп керек.» |
|
||
|
Миға шабуыл: |
Әр топқа 8-9 сыныпқа арналған информатика пәнінен Паскальде және Визуалда есеп, мысал бағдарламасын құру: 1-топқа тапсырма: 2- топқа тапсырма: |
-Есептің қойылымы; -Математикалық моделін құру; - Алгоритмін құру; Программалау; -компьютерде жүзеге асыру |
10 минут |
Блок-схемалар, есептің қойылымдары, алгоритмдері, Паскаль бюағдарламасы, Визуал бағдарламасы |
|
Венн диаграммасы |
Паскаль және Визуал бағдарламаларында есеп шығару жолдары |
Паскаль мен Визуал бағдарламмаларының ұқсастығы және айырмашылығы |
5 минут |
флипчарт |
|
«Менде бір ой бар...» |
Информатика пәнінен
Олимпиадаға даярлауда жетістікке жету жолдары және
кедергілер. |
Постер құру,топтар бойынша ой бөлісу,бағалау |
10 минут |
Плакат |
РЕФЛЕКСИЯ: стикермен жұмыс
ИНТЕРНЕТ-РЕСУРСТАР МЕН ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТІҢ ТІЗІМІ:
-
Б. Бөрібаев “Информатика және есептеуіш техника негіздері” , 9 сынып
-
Н.Т. Ермеков “Информатика” 10 сынып
-
Марина Виннер “компьютера и ноутбока” визуальный самоучитель
шағым қалдыра аласыз













