Тілдік
мақсат
|
Шебер, қызығу, айырбастап алу,
шырпы қораптары, қауіпті, қате, ренжі, рас сөздерінің аудармасымен
танысады
Жіктік жалғау ережесін
үйренеді
Мен шебермін, сен шеберсің,
сіз шеберсіз, ол шебер
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс. Шебер-мастер
Қызығу-интересоваться
Айырбастап алу-обменяться
Шырпы қораптары-коробки
спичек
Қауіпті- опасный
Қате-ошибка
Ренжі-обидеться
Рас-правда
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға қайталатады.
Сөздердің жіктелуін түсіндіреді.
2.
Оқылым.Айтылым
Оқы, қайтала, дұрыс айт.
3.Бастапқы танысу»
әдісі
Сергіту
сәті
4. 2 –
тапсырма. Мәтінді оқы.
5.
3–тапсырма тиісті қосымшаларды қойып жаз
6. Диалогті
толықтыр
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздердің аудармасын
жазады.
Оқылым.
Айтылым.
Шырпыдан жасалған үй, шебер
бала, шырпы қораптары қауіпті
4. Сөйлемдер
құрастыру.
Шырпымен ойнауға болмайды,
себебі ол қауіпті. Мұғалім қатені түзетті.
Оқушылар өздерінің ассоциацияларының негізінде мәтін не
туралы болады деп ойлайтынын талқыға салады.
Сергіту сәтін
орындайды.
Оқылым.
Мәтінді оқып, сұрақтарға
жауап береді
1. Әңгімедегі негізгі
кейіпкерлер кімдер?
2. Мырзабек не
жасады?
3. Оның ойыншығына кім
қызықты?
4. Мырзабек пен Иманбек
ойыншықтарын айырбастады ма? Неліктен?
Жазылым.
Оқушылар тиісті қосымшаларды қойып
жазады.
Үлгі. Мен шебермін. Мен
ұқыптымын....
Диалогті толықтырып,
өзара әңгімелеседі.
|
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
-
дара
диаграмманы толтырады
Өзара
бағалау
Дескриптор:
Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап
береді
Сөйлем құрылымын
сақтайды.
Өзара
бағалау:
«Өте жақсы», «Жақсы»,
«Талпын»
|
Оқулық
60
бет
сөздік
Оқулық
61
бет
Оқулық
61
бет
|