Шебер қолдар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шебер қолдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұол еңбегінің маңыздылығы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Көркем еңбек

Мектеп: № 32

Күні:

Оқытушының аты-жөні: Султанбекова А.К.

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Тамақтану мәдениеті

Сабақтың тақырыбы:

Әлем халықтарының тағамдары. (өздігінен ізденіс зерттеулері)

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы)

7.2.4.1-Әлем халықтарының тағамдары мен әлемге әйгілі аспазшылардың тағамдарындағы ерекшеліктерді сипаттап, салыстыру

Сабақтың мақсаты:

  • Жұмыс жасау кезінде АКТ – қолдану арқылы әлемге әйгілі аспазшыларды анықтайды,тағамдарындағы ерекшеліктерін топта талдайды;

  • Әлем халықтарының және ұлттық тағамдардың әзірлеу технологиясы бойынша зерттеулер жүргізеді;

  • Әлем халықтарының және ұлттық тағамдарына презентация жасап қорғайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

















Ұйымдастыру кезеңі. .

  • Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу және тексеріс оқушылардың зейінін шоғырландыру.

  • Сабақ кезіндегі колданылатын керекті құрал саймандарды тексеру.

Бүгінгі сабақта біз әлем халықтарының тағамдарымен танысамыз. Оқу мақсаты мен жетістік критерийлерімен таныстыру.

Тапсырма 1. Жұмыс жасау кезінде АКТ – қолдану арқылы әлемге әйгілі аспазшыларды анықтайды, тағамдарындағы ерекшеліктерін топта талдайды;

Тағамдың негізгі ингридиенттерін анықтайды?

Ерекшеліктерін қарастырады. Альбомда жазба жұмысын жүргізіп отырады.


Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.









Әлемге әйгілі аспазшыларды АКТ – қолданадып анықтайды, тағамдарындағы ерекшеліктерін топта талдайды;


Бірін –бірі бағалау.

сабақ барысында түсінбеген мағұлматтары болса, сұрақтарын қойып талқылай алады.












Оқулықтағы түсініктемелер мен әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
















Ортасы





Әлем халықтарының тағамдары. Тәуелсіз зерттеулер.

Оқушылардаң қандай елде қандай тағамдар пісіретінің сұрау?

Тапсырма 2 Практикалық жұмыс. Әлем халықтарының және ұлттық тағамдардың әзірлеу технологиясы бойынша зерттеулер жүргізеді.

Оқушылар таңдаған елдің ұлттық тағамдарын топта зерттейді. Зерттеу барысында олар АКТ көздерін пайдалана отырып, тағам атауларына, шығу дәстүріне, ұсыну тәсіліне, азық-түліктерді таңдау және олардың үйлесіміне, дәмдік талғамына, белгілі аспазшылардың кәсіби жұмысына, ерекшелігіне назарын аударады. Оқушылар таңдаған елдің тағам ерекшелігін және белгілі аспазшының тағамды дайындау ерекшелігі сипаттай отырып, өз жұмысын ұсынады. Дайын жұмысты безендіруде/дизайнында шығармашылық идеяның берілуін көрсетеді.

Кестемен жұмыс

Қазақ және өзбек ұлттықтағамдарын зерттеу.

Кесте №1 толтырады

Қазақ және өзбек тағам түрлері


Орыс украйн тағамдарының түрлері


ерекшеліктері


ұқсастығы


айырмашылығы


Әлемге әйгілі аспазшыларды



Тапсырма3 Әлем халықтарының және ұлттық тағамдарына презентация жасап қорғайды.

Келесі сабақта практикалық жұмыс үшін тағамдардың түрлерін (суши, пицца, көже және т.б.) пісіретінімізді естеріне салу.

Оқулықты және қосымша әдебиеттерді пайдаланып тапсырмаларды орындайды,

ұлттық тағамдардың әзірлеу технологиясы бойынша зерттейді































- Презентация жасайалады;

-Әлем халықтарының тағамдарының талдайалады;

  • Презентацияны қорғайалады.

  • Өз қолынан сәтті немесе сәттсіз шыққан жағын айтады

  • Жұмыстардың жетілдіру жақтарын айтады



































«Баспармақ» арқылы бағалау




Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б









Аяқталуы








Рефлексия



Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін бас бармақ әдісі арқылы білеміз.




Оқушылар тақырыпты меңгергені тұралы пікір қалдырдыру.



Бас бармақтар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.08.2023
384
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі