«Малайсары жалпы
орта білім беретін
мектеп»
мемелекеттік
мекемесі
Бағдарлама
«Шебер
қолдар»
3
сынып
2017-2018 оқу
жылы
Бекітілді:
Келісілді: Қаралды: Мектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісі ӘБ
жетекшісі
_____А.Жетыбаева
_____Г.Жумабекова
_____С.Казангапова
« » ________2017ж «
» ________2017ж « »
_______2017ж
Құрастырған:
Р.М.Жакупова- «Малайсары жалпы орта
білім беретін мектеп» мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып
мұғалімі
Бұл бағдарлама бастауыш сынып
мұғалімлерінің әдістемелік бірлестігінде қаралды, хаттама №1 28
тамыз 2017 жыл. Жалпы білім беретін мектептін 3-сыныбына
арналған.
Түсінік
хат
Бүгінігі ұрпақ өзінің мінез - құлқын, тілін,
өнерін жоғалтпауы қажет. Өнер жас ұрпаққа жақсы әсер ететін және
оны тәрбиелейтін нәзік дүние. Осы мақсатта құрылған 3 - сыныпқа
мектеп компонентінен алынған «Шебер қолдар» қолөнерге баулу
үйірмесі оқушылардың ықылас - ынтасын дамытып, болашақ маман
ретінде өзін - өзі тануға мүмкіндік
береді.
Үйірменің апталық жүктемесі 1 сағат, жылға 34
сағатқа арналып құрастырылған. Сабақтарда дарынды оқушылардың
қабілетін ашып, шығармашылығын дамытып, ізденуге, іс - әрекетін,
жобалаушылығын дамытуға жағдай жасап, бар зейінін аударып ынта -
жігерлігін арттыру басты
мақсат.
Табиғи материалмен әртүрлі аңдардың бейнесін
жасауды, матамен жұмыс, т. б. жасауды тереңірек
меңгереді.
Мақсаты:
1. Оқушыларды қолөнерге баулу, өнерге деген
қызығушылықтарын, шығармашылық белсенділіктерін
арттыру.
2. Оқушыларды жинақтылыққа, төзімділікке,
икемділікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа
тәрбиелеу.
Міндеттері:
1. Жұмысты ұйымдастырып, керекті
материалдарды тиімді, ұқыпты пайдалана
білу
2. Оқушылардың іскерліктері мен дағдыларын
қалыптастыру.
3. Оқушыларды еңбекке тәрбиелеп, еңбек
мәдениеті мен техника қауіпсіздігінің бастапқы элементтерін
меңгеруге бағыттау.
4. Оқушының еңбекке қызығушылық ынтасын
нығайту және ой - өрісін
кеңейту.
5. Еңбектің қажеттілігін білуін, бастаған
ісін талғаммен аяқтауын
қадағалау.
6. Балаларды тек жеке бастары үшін еңбек
етуге емес, халықтық ортақ үшін еңбектенуге
үйрету.
Күтілетін
нәтижелер:
Еңбекқорлыққа, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа,
ізденімпаздыққа
үйренеді;
Өз жұмысына және өз жолдастарының жұмысына
әділ баға беруді
үйренеді;
Пәнге деген қызығушылығы, шығармашылық
қабілеттері артады;
Пәнаралық байланыс: математика, бейнелеу,
дүниетану.
Шебер қолдар 3 -
сынып
Аптасына 1 сағат, барлығы 34
сағат.
Құрал-жабдықтар пайдалану
барысында оқушылар:
-
- ине, қайшы, бізбен жұмыс
жасауды;
-
- қол тігістерін орындап,
техникалық қауіпсіздік ережені сақтауды;
-
- қиып, қосып біріктіру
тігістерін орындай білуі;
-
жапсырма жұмыстарға желімді
пайдалануды;
-
-
құрал-жабдықтар мен өлшем таспаны қолдана
білуі;
-
-
түстерді дұрыс сәйкестендіре
білуі;
-
-
сурет сала білуі;
-
-
бұйымды эскизін орындай білуі;
-
-
ине
жіптерді әр түрлі бұйымдарға қолдана білуі;
-
-
шаблон
үлгілерін дайындауды білуі;
-
-
технологиялық карталармен жұмыс істей
білуі;
Еңбек қауіпсіздік
ережелері, инемен жұмыс істеу
тәртібі:
-
Инені ине түйрегішке ғана
түйреп салу керек;
-
Инені киімге түйреуге, ауызға
салуға болмайды;
-
Жіпті
тістеп кесуге болмайды;
-
Инені
алушыға сабақталулы жағымен беру керек;
-
Сынған инені жерге тастауға
болмайды.
Қайшымен жұмыс істеу
тәртібі:
-
Қайшыны жолдасыңа үшкір жағын өзіңе қаратып
бер;
-
Қайшының жүзін жабық түрінде келтіріп, партаның
оң жағына қой.
Желіммен жұмыс істеу
тәртібі:
-
Желім
құйылған ыдыстың аузын нығыз жабылуы керек;
-
Желіммен жұмыс жасап болғаннан кейін, міндетті
түрде қолыңды жууың керек;
-
Жұмыс
кезінде арнайы сүлгі ұстауың керек.
Шебер қолдар
факультатив
курсының
жоспары
3
сынып
№
|
Тақырыптары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
1
|
Кіріспе
|
1
|
|
2
|
Қағаздың тарихынан
мәлімет
|
1
|
|
3
|
Қағаз шығаратын фабрикаға
саяхат
|
1
|
|
4
|
Қағаз тілшелерінен әсем гүл
дайындау
|
1
|
|
5
|
Өз ойлары бойынша ашық хаттар
жасау
|
1
|
|
6
|
Оригами
|
1
|
|
7
|
Мата шығаратын фабрикалармен сырттай
таныстыру және ұлттық ою-өрнек түрлерімен
таныстыру
|
1
|
|
8
|
Тігіс түрлері. Жаттығу, машықтану (1
сағ
|
1
|
|
9
|
• Сәндік дорба тігу және
дайындау технологиясы
|
2
|
|
10
|
Түскиіз даярлау жолдары (топтық
жұмыс
|
2
|
|
11
|
Мозаика әлемі тарихынан
...
|
1
|
|
12
|
Қарындаш жоңқаларынан жасалған
мозаикалар
|
1
|
|
13
|
Қарағай бүршігі немесе шырша бүршігінен
жануарлардың мүсінін жасау
|
1
|
|
|
|
|
|
14
|
Сабаннан үй
жасау
|
1
|
|
|
|
|
|
15
|
Ермексазбен жұмыс істеу технологиясы мен
тәртібі
|
1
|
|
16
|
Ермексаздан жасалған
картина
|
1
|
|
17
|
Ермексазбен әйнекке бастырма
жасау
|
1
|
|
18
|
Оқушылардың өз ойлары бойынша
мүсіндеу
|
1
|
|
19
|
Кестелеу
тарихынан
|
1
|
|
20
|
Айқас тігіспен өрнекті
кестелеу
|
1
|
|
21
|
Өз ойларынан
кестелеу
|
1
|
|
22
|
Тұздалған қамырмен жұмыс істеудің және
қамырды дайындаудың
технологиясы
|
1
|
|
23
|
Адамдар мен жануарларды
мүсіндеу
|
2
|
|
24
|
Ертегі желісі бойынша мүсіндеу (топтық
жұмыс)
|
1
|
|
25
|
Қалдықтармен жұмыс істеу
тарихынан
|
1
|
|
26
|
Сіріңке қорабынан поезд вагондары мен
поровозын жасау
|
1
|
|
27
|
Пластмасса құтыдан қалақша
жаса
|
1
|
|
28
|
Сіріңке қорабы мен пластмасса құтыдан өз
ойларынан бұйымдар жасау
|
1
|
|
29
|
Шығармашылық
жұмыстар
|
2
|
|
30
|
Қорытынды
сабақ
|
1
|
|