«Шебер қолдар » үйірмесінің тақырыптық жоспары
.
Үйірме жетекшісі: Хопаш Ж.
Түсінік
хат
Мақсаты
Қазіргі заманда бір ғана
мамандықты игеріп қоймай тіршілік ыңғайына орай бірнеше мамандықты
қоса игеру –өмір талабына айналуда.
Сондықтан үнемділік пен
ұқыптылық ,пайда,табыс, оны жүзеге асыру жөнінде білім беруді және
еңбек сүйгіштікті мейрімді адам болуға тәрбиелеуді мақсат еттім.
Ұлттық өнерге тән ерекшеліктермен ,айналадағы ортамен ,өмірі мен
,еңбекпен тығыз байланыстыру.Өнердің барлық түрлері мен танысу
арқылы өзіне тән бейнелі түрлі тәсілдермен ,әсемдік әлемін ашады
және бала сезіміне әсер етеді.
Міндеті:
-
Оқушыларда нарықтық
,экономикалық ,экологиялық білімдерді бойына сіңіру үшін жалпы
еңбек іскерліктері мен дағдыларын
дамыту
-
Оқушыларға бағыт-бағдар бере
отырып,өз бетімен жұмыс істеу ой өрісін
дамыту.
-
Көп тараған және болашақтың
технологиясы жайында политехникалық білімді
қалыптастыру
-
Оқушылардың танымдық
белсенділігін арттырып, ойлау әрекетін
арттыру
-
Оқушылардың өздері жасаған
бұйымдарын жаңа дизайын талаптарына сай әсемдей білуге
үйрету
-
Жұмыс нәтижесін көрсету
барысында көрме ұйымдастыру
Күтілетін
нәтиже:
Үйірмеде оқушылар қол өнер
бұйымдарымен танысады
Жасалу технологиясын меңгереді
Өмірге деген көз қарастары өзгереді
өсіп келе жатқан жас ұрпақтың дүние танымын
қалыптастыру негізінде эстетикалық және көркемдік тәрбие беру.
Эстетикалық тәрбиенің мәні әрбір адамның әсем өмір сүруіне ,
әсемдікті жан-жақты қырынан көре білуге эстетикалық тәрбие беру
процесінде адамдардың сезімі, талғамы,көзқарасы,идеясы қалыптасады.
Оқушыларға эстетикалық тәрбие беру олардың көркемдік білімге дейін
көтеру мәселесі бүгінгі таңда айрықша мәнге ие.Оқушыларға
эстетикалық тәрбие бере отырып,оқушылардың өнерге деген
қызығушылықтарын арттыру.
Үйірме жұмысының тақырыптық
жоспары.
№
|
Р.С
|
Тақырыбы
|
Жалпы саны
|
Теория
|
Практика
|
Ай-күні
|
1
|
1
|
Үйірме жоспарымен
танысу
|
1
|
1
|
-
|
|
2
|
2
|
Оқушыларға құрал-жабдықтарды
дұрыс пайдаланауды үйрету, техникалық
қауіпсіздігі.
|
1
|
1
|
-
|
|
3
|
3-4
|
Сәндік қолданбалы өнер жайында мәлімет беру және
оның түрлері
|
2
|
1
|
1
|
|
4
|
5-8
|
Ою-өрнек туралы мәлімет және ою-өрнектерді қағаз
бетіне стилизациялап түсіру.
|
3
|
1
|
2
|
|
5
|
9-13
|
Ою-өрнектерден композиция
құрастыру
|
5
|
1
|
4
|
|
6
|
14-17
|
Сәндік қолданбалы өнерінің түрі кесте тігу
өнері
|
4
|
1
|
3
|
|
7
|
18-21
|
Матамен жұмыс жастықша
тігу
|
4
|
1
|
3
|
|
8
|
22-24
|
Құрақ құрау өнері
|
3
|
-
|
3
|
|
9
|
25-28
|
Бисермен кестелеу
өнері
|
4
|
1
|
4
|
|
10
|
29-30
|
Су
моншақтан гүл тоқу
|
2
|
-
|
2
|
|
11
|
31-33
|
Тоқыма өнері
|
3
|
-
|
3
|
|
12
|
34
|
қортынды
|
1
|
1
|
-
|
|