Материалдар / «Шебер қолдар» үйірмесінің бағдарламасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Шебер қолдар» үйірмесінің бағдарламасы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Шебер қолдар» үйірмесінің бағдарламасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
8307
111 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









«Шебер қолдар»үйірмесінің бағдарламасы



Түсінік хат

Үйірме аптасына 1 сағат, жылына 33 сағатқа берілген. Бұл үйірме оқушылардың әдеби мұраларға деген талғамын тәрбиелейді, рухани дүниесін кеңейтеді, ақыл-ойы мен ұлттық сана сезімін дамытуға ықпал жасап, ауызекі және жазба тілде байланыстырып сөйлеуін дамытады. Оқушылардың қазақ тілі, ана тілі сабақтарына қызығушылықтарын арттырады. Үйірмеге тілге шешен, өз беттерімен шығарма жазуға, өлең шығаруға икемдері бар, шығармадағы көркем бейнелердің ерекшеліктерін сезініп аша білетін оқушылар тартылады. Үйірменің оқу материалына халық ауыз әдебиеті үлгілерін (аңыз-әңгімелер, өлең-жыр, шешендік сөздер, мысал, жұмбақ, жаңылтпаш, мақал-мәтелдер, ертегі т.б.) сабақ мазмұнына сай енгізу баланың алған білімін толықтырып, байытып жан-жақты дамуына дәйекті ықпал етеді. Сондықтан сыныптан тыс үйірме сағатында ұлтымыздың асыл мұраларын дәріптейтіндей, жеке тұлғаны дамытып, оқуға деген қызығушылықтарын оятып, адамгершілікке, ізгілікке, сыйластыққа тәрбиелеп, еркін дамуына жол ашу көзделеді.Үйірменің мақсаты: Оқушылардың сыныптан тыс уақытта шығармашылық ізденістерін, өзіндік қабілеттерін және қоғамдық қарым-қатынасын қалыптастырып, өзіндік талдау, жинақтау, жұмыста шапшаңдық таныту, өз ойын әдеби тілмен өрнектей білуге машықтандыру.Үйірменің міндеті:
  • Оқушылардың оқу-тәрбие үрдісінде алған білімдерін әрі қарай дамытуға мүмкіндік жасап, қабілеттерін шыңдау;
  • Көркем әдебиет жанрына байланысты өлең, шығарма жазуға дағдыларын қалыптастыру;
  • Оқушылардың қоғамдық белсенділігін дамыту;
  • Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын қалыптастыру, белгілі бір еңбек түріне баулу, оны дамытуға ықпал ету.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар ертегі, әңгіме, өлең тыңдауға, шығарманың мағынасын түсінуге, кейіпкерлерді бағалауға, адамгершілік қасиеттерді сипаттауға ниеттенеді. Өлеңдерді нақышына келтіріп, жатқа, мәнерлеп оқуға үйренеді. Оқуға деген қызығушылықтары артады.







































«Бекітемін» «Келісемін» «Қаралды»Мектеп директоры: Директордың оқу–ісі жөніндегі Бірлестік жетекшісі: орынбасары Хаттама №1 .29.08.16ж---------- Қ .А. Абдусаламова ------- С.Қ.Испанбаева --------- Л.Калыкова«Шебер қолдар»үйірмесінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары1-сынып, барлығы 33 сағат аптасына – 1 сағат
Тақырыптың атыСағатсаныМерзіміӨткізілу түріПайдаланғанәдебиеттер
1Үйірменің мақсат, міндеттерімен таныстыру1

Кіріспе әңгіме

2Ертегілер әлеміне саяхат1

Сурет салу «Ертегілер» кітабы, «Балдырған журналы»
3101 жұмбақ, 1001 мақал1

Дөңгелек үстелМақал-мәтелдер кітабы
4Жаңылтпаштар жаттау1



Балалар әдебиеті
5Шешендік өнер. Өнер алды қызыл тіл. 1

Шығар. жұмысХалық даналығы

6Қызықты сұрақтар1

Әңгіме. Шығар. жұмыс

«Балдырған», «Айгөлек» журналдары
7Төрт түлікке байланысты әңгімелер құрастыру1

Мәнерлеп оқу

СуреттерАна тілі хрест
8Әңгіме мазмұнын жалғастыр1

Дөңгелек үстел«Балдырған», «Айгөлек» журналдары
9Менің айналысатын сүйікті ісім1

Сахналық қойылым

10Егер мен сиқырлы таяқ тауып алсам.1

Әңгіме. Шығар. жұмыс

Балалар әдебиеті
11Буын ұйқасын тап1

Дөңгелек үстел

12«Табиғат- менің алтын ұям»

1

Әңгіме. Шығар. жұмыс«Балдырған» журналы
13 Өлең ұйқастарын құрастыру2

Автор орындығы

«Балдырған», «Айгөлек» журналдары
14Қазақстан. Отаным – алтын бесігім1

Автор орындығы

Ана тілі хрестоматиясы
15Менің батыр бабаларым

1



«Батырлар жыры»

16Жұмбақтар шешу1

Сайыс сабағыХалық даналығы

17Мәнерлеп оқудың маңызы1



«Балдырған» журналы
18Ырымдар мен тыйымдар2

Дөңгелек үстел

19Диалог пен монолог1



Балалар әдебиеті
20Төрт түлік толы даламыз

1

Мәнерлеп оқу

Ана тілі хрестоматиясы
21Сөздер ұйқасын тап1

Пікірталас«Балдырған» журналы
225 жолды өлең құрастыру1

Автор орындығы



23Мен өскенде кім болам?1

Әңгіме. Шығар. жұмысБалалар әдебиеті
24Мазмұндама жазу1



Ана тілі хрестоматиясы
25Үлкенге құрмет-кішіге міндет

1

Мәнерлеп оқу

Балалар әдебиеті.Ана тілі хрестоматиясы
26Өнегелі ұлан болып өсеміз

1

Дөңгелек үстел

27Жылдың төрт мезгілі1

Әңгіме. Шығар. жұмысСуреттерАна тілі хрест
28Өлеңді рөлге бөліп оқу2



Балалар әдебиеті
29Мәнерлеп оқу сайысы1

Әңгіме. Шығар. жұмыс«Балдырған» журналы
30Абай өлеңдері.1



СуреттерАна тілі хрест
31Диалог құрастыру«Оқымысты бала1

Автор орындығы







Колданған әдебиеттер:

  • Ана тілі хрестоматиясы 1 сынып Атамұра, Алматыкітап.
  • Қазақ балалар әдебиетінің хрестоматиясы №1,№2
  • Қ.Қ. Жамантаева «Сөйлесейік те жазайық, өз тілімізге үйренбей қалмайық»
  • Қазақ ертегілері
  • Мақал-мәтелдер кітабы
  • «Балдырған», «Айгөлек» журналдары


























«Бастау» математикалық клубыүйірмесінің бағдарламасы















Түсінік хат

Бүгінгі күні бастауыш сатыда берілетін білімге қойылатын талап жоғары болып отыр. Сондықтан да бастауыш сынып оқушыларының белгілі бір көлемдегі білімнің біліктілігін, дағдыларын меңгеруімен бірге танымдарын қалыптастырып, жеке бастың қасиеттерін жан-жақты дамыту, жоғары адамгершілік принциптерге тәрбиелеу – бүгінгі күннің ең басты мәселесі болып табылады. «Бастау» математикалық курс бағдарламасы 1 сынып оқушыларына арналады. Аптасына 1 рет, жылына 34 сағатқа бөлінген. Бағдарламада математикалық олимпиадаларға дайындық жұмыстары ретінде арифметикалық ребустар, логикалық және комбинаторикалық есептер, фигураларды бөлуге немесе басқа да тапқырлықты қажет ететін жаттығулар беріледі. Бұл курс оқушылардың ақыл-ойын математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамытады. Оқушылардың танымдық және коммуникативтік іс-әрекет пен өздігінен білім алуға белсенділігін қалыптастыруға септігін тигізеді. Әр оқушы жеке тапсырмамен жұмыс істей отырып, топ мүддесін ойлауға үйренеді. Әрқайсысы өз міндетіне жауапкершілікпен қарай отырып, ортақ нәтижеге қол жеткізуге ұмтылады. Өздігінен іздену дағдылары қалыптасып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады.



Мақсаты: Оқушылардың сыныптан тыс уақытта танымдық белсенділіктерін, шығармашылық ізденістерін, өзіндік қабілеттерін және қоғамдық қарым-қатынастарын қалыптастырып, математикалық білім, білік-дағдыларды жетілдіреді. Оқушыларды қорытынды жасауға логикалық желісін жүйелеуге мүмкіндік туғызады.

Міндеті:
  • Оқушылардың математикалық ой-өрісін кеңейту;
  • Арифметикалық, геометриялық мәселелердің үйлесімді байланыста болуы;
  • Оқушыларды математикалық олимпиадаларға дайындау;
  • Оқушылардың өмір тіршілігіне келесі буынында оқуын жалғастыру үшін білім,білік дағдыларын қалыптастыру.


Күтілетін нәтиже: Оқушылардың ақыл-ойы математикалық стилі, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапалары дамиды. Іздемпаздыққа және өзіне сенімді болуға ұмтылдырады





«Бекітемін» «Келісемін» «Қаралды»Мектеп директоры: Директордың оқу–ісі жөніндегі Бірлестік жетекшісі: орынбасары Хаттама №1 .29.08.16ж---------- Қ .А. Абдусаламова ------- С.Қ.Испанбаева --------- Л.Калыкова



«Бастау» математикалық клубы үйірмесінің бағдарламасы

Сабақтың тақырыбыСағат саныМерзіміӨту формасыӘдебиеттер мен көрнекіліктерҚайталау
1Жұмбақ есептер, өрнектер1

Әңгіме түсіндіруБлок-схема

2Шамалардың өлшем бірліктеріжәне олардың арасындағы қатынастар

1 ҚайталауМатематика Л.Г. ПетерсонШамалардың өлшем бірліктері
3Қандай фигураларды білеміз2

Өзін-өзі сынау Кестелер Суреттер

4Киелі сандар1

Шығармашылық жұмысЭнциклопедия

5Белгілі геометриялық фигуралардың орналасу мүмкіндігі

1

Жұппен жұмысМатематика Л.Г. ПетерсонЛогикаГеометриялық фигуралар
6Ойнайық та ойлайық.

2


Топпен жұмыс «Бастауыш сынып оқушыларын математикалық олимпиадаға дайындау»

7Сиқырлы сандар

1

Тест Математика Л.Г. Петерсон

8Жұмбақ есептер

2

Түсіндіру, бекітуМатематика Л.Г. Петерсон

9Арифметикалық ребустар2

Ойын сабағыМатематика. Логика

10Логикалық есептер2

Шығармашылық жұмыс«Бастауыш сынып оқушыларын математикалық олимпиадаға дайындау»Сөзді есептер
11Фигураларды теңдей етіп бөлу1

Ойын сабағы

Математика. ЛогикаФигуралар
12Олимпиада есептері. Сиқырлы шаршы

2

Жарыс сабағы«Бастауыш сынып оқушыларын математикалық олимпиадаға дайындауБілім деңгейлерін анықтау
13Құюға берілген есептер1

Жарыс сабағыСуреттерЛогикалық есептер
14Шаршыда құрастырылған тік төрт бұрыш және тік төртбұрыштан құрастырылған шаршы.

2

Шығармашылық жұмыс«Бастауыш сынып оқушыларын математикалық олимпиадаға дайындауГеометриялық фигуралар
15Ойлан, тап

1

Ойын сабағыМатематика. ЛогикаӨрнектер алгоритмі
16Олимпиаданың дайындық есептері 2

Дөңгелек үстел«Бастауыш сынып оқушыларын математикалық олимпиадаға дайындау

17Өз бетінше шешуге берілген олимпиада есептері.

2

Жарыс сабағы«Бастауыш сынып оқушыларын математикалық олимпиадаға дайындауБілім деңгейлерін анықтау
18«Кім зерек?» ойыны2

Өзін-өзі сынауСуреттерБаст. Сын. журналы

19Танымдық есептер1

Топпен жұмысМатематика Л.Г. ПетерсонБұрыш
20Күрделі теңдеулердің шешу жолы2

Топпен жұмысМатематика Л.Г. ПетерсонКүрделі теңдеулер
21Олимпиада есептері. Деңгейлік тапсырмалар2

Жарыс сабағы«Бастауыш сынып оқушыларын математикалық олимпиадаға дайындауБілім деңгейлерін анықтау
22Қорытынды сабақ1

Өткенді қайталауКестелер, блок-схема







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!