Бекітемін
Күні
Білім саласы: Вариативтік бөлік
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: «Шебер қолдар»
Тақырыбы: «Қағаздан не құрастырылады?»
Мақсаты: Балаларды қағаз түрлерімен, қасиетімен, олардан не жасауға болатынымен таныстыру.
Қажетті құрал-жабдықтар: түрлі-түсті қағаздан қиылған жолақтар (ені 5см),ақ қағаз (А4),желім,қайшы,қолорамал,қылқаламдар.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
«Шаттық шенбері» ойыны Шеңберге тұрып,бір-біріне жылы сөздер айтуды ұсынады. |
Шеңберге тұрып,бір –біріне жылы лебіздер айтады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
«Кім шапшаң?» ойыны Тақтайшаның үстіне геометриялық пішіндерден бүтін бейне құрастыруды (түлкі,пирамида,кітап) ұсынады. «Сүйікті ойыншығым» тақырыбында балалармен әңгімелеседі. Үлгі суретпен жұмыс Жапсыру арқылы әртүрлі ойыншықтардың (арасында пирамида) үлгі суреттерін көрсетіп,балаларға сипаттатады. Пирамида ойыншығын жапсыруды ұсынады. Жапсыру жолын көрсетеді: ● қайшыны дұрыс ұстап ,қағаздан түрлі көлемдегі сопақшалар қию; ● үлкенінен бастап,реттілікті сақтай отырып,сопақшаларға желім жаққызып,қағаз бетінің ортасына жапсырту; Сергіту сәті
Қане,кімнің бойы ұзын? Паравозы ол пойыздың. Қатар-қатар тұрайық, Пойызды біз құрайық. ● дайын бейнені сүлгімен басу. |
Ойынға қызыға қатысады.
Сүйікті ойыншықтарын атап,сипаттайды.
Үлгі суретті қызыға тамашалайды.
Қағаздан түрлі көлемдегі сопақшаларды қияды.
Сопақшаларға желім жағып,үлкенінен бастап,реттілікті сатай отырып,қағаздың ортасына жапсырады.
Пойыз болып,топты айналып,дыбыстап жүреді. Дайын бейнені сүлгімен басады. |
|
Рефлексивті түзетушілік |
Бүгінгі сабақта не туралы білгендерін,ненің ерекше естерінде қалғанын сұрап,жақсы қатысқандары үшін мадақтап,оқу іс-әрекетін аяқтайды. |
Сұрақтарға жауап береді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек? Қағаздың қасиетін.
Нені игереді? Түрлі көлемдегі сопақшалардан пирамида жапсыруды.
Нені біледі? Таңдаған жұмыстарын толық аяқтап,оны беруді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шебер қолдар вариативтік сабақ
Шебер қолдар вариативтік сабақ
Бекітемін
Күні
Білім саласы: Вариативтік бөлік
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: «Шебер қолдар»
Тақырыбы: «Қағаздан не құрастырылады?»
Мақсаты: Балаларды қағаз түрлерімен, қасиетімен, олардан не жасауға болатынымен таныстыру.
Қажетті құрал-жабдықтар: түрлі-түсті қағаздан қиылған жолақтар (ені 5см),ақ қағаз (А4),желім,қайшы,қолорамал,қылқаламдар.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
«Шаттық шенбері» ойыны Шеңберге тұрып,бір-біріне жылы сөздер айтуды ұсынады. |
Шеңберге тұрып,бір –біріне жылы лебіздер айтады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
«Кім шапшаң?» ойыны Тақтайшаның үстіне геометриялық пішіндерден бүтін бейне құрастыруды (түлкі,пирамида,кітап) ұсынады. «Сүйікті ойыншығым» тақырыбында балалармен әңгімелеседі. Үлгі суретпен жұмыс Жапсыру арқылы әртүрлі ойыншықтардың (арасында пирамида) үлгі суреттерін көрсетіп,балаларға сипаттатады. Пирамида ойыншығын жапсыруды ұсынады. Жапсыру жолын көрсетеді: ● қайшыны дұрыс ұстап ,қағаздан түрлі көлемдегі сопақшалар қию; ● үлкенінен бастап,реттілікті сақтай отырып,сопақшаларға желім жаққызып,қағаз бетінің ортасына жапсырту; Сергіту сәті
Қане,кімнің бойы ұзын? Паравозы ол пойыздың. Қатар-қатар тұрайық, Пойызды біз құрайық. ● дайын бейнені сүлгімен басу. |
Ойынға қызыға қатысады.
Сүйікті ойыншықтарын атап,сипаттайды.
Үлгі суретті қызыға тамашалайды.
Қағаздан түрлі көлемдегі сопақшаларды қияды.
Сопақшаларға желім жағып,үлкенінен бастап,реттілікті сатай отырып,қағаздың ортасына жапсырады.
Пойыз болып,топты айналып,дыбыстап жүреді. Дайын бейнені сүлгімен басады. |
|
Рефлексивті түзетушілік |
Бүгінгі сабақта не туралы білгендерін,ненің ерекше естерінде қалғанын сұрап,жақсы қатысқандары үшін мадақтап,оқу іс-әрекетін аяқтайды. |
Сұрақтарға жауап береді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек? Қағаздың қасиетін.
Нені игереді? Түрлі көлемдегі сопақшалардан пирамида жапсыруды.
Нені біледі? Таңдаған жұмыстарын толық аяқтап,оны беруді.
шағым қалдыра аласыз













