5мин
10
минут
|
«Циклоп»
тренингі.
Мақсаты: ынтымақтастық
атмосфера орнату.
-Тілдесу не үшін
қажет?
-Тілдік дағдыларды
қалыптастырудың маңызы қандай?
Сұрақтар аясында ой
қозғау (қатысушылар шеңбер құрып тұрады, әр қатысушының
міндеті:қарсы тұрған қатысушымен бірде бір сөз айтпай көзінің
көмегімен т.б. байланыс орнату, орындарын ауыстыру. Жүргізуші
сыртқы, ішкі шеңберге бөліп, қатысушыларға бейвербальды (ым-ишара,
дене мүшелерінің көмегімен, т.б.) тапсырмалар беріп, ынтымақтастық
атмосфера орнатады.
( семинар тақырыбына
қатысты сұрақтар қоямын)
Слайд
көрсетілім
Коммуникативтік
дағдылар
Адамдардың ара қатынасы белгі жүйесі
арқылы іске асырылып,осылайша мәлімет алмасу және әрекеттесуі
мүмкін.Ара қатынастың екі түрі
болады
1.Вербальды
коммуникация
2.Вербальды емес
коммуникация
“Топтық тергеу ”
әдісі
саралап оқыту
технологиясы
«Топтық тергеу»
әдісі
Мәтінді өз беттерімен оқытуға
арналған
1- топ. Баяндап
берушілер. Олардың тапсырмасы: әңгімені
оқып, мазмұнын өз көзқарастарын қосып баяндау немесе
сахналау. 2-топ.
Зерттеушілер. Әңгіме кейіпкерлеріне
мінездеме беру, мәтіннен антоним, синоним сөздерді табу немесе
кез-келген грамматикалық тапсырма.
3- топ. Сұрақ
құрастырушылар. Әңгімені оқып, жоғары
деңгейлі сұрақтар дайындайды («Блум түймедағы» бойынша құрастыруға
болады). 4- топ. Бейнелеуші-
суретшілер. Әңгіме мазмұны бойынша сурет
салады. 5- топ. Сілтеме
табушылар. Әңгіме мазмұнына сәйке
мақал- мәтелдер, афоризмдер, қанатты сөздер тауып сәйкестігін
дәлелдейді. 6- топ.
Дәнекершілер.
Әңгіме оқиғасын бүгінгі өмірмен
байланыстырады.
|
Бір қаз өзенде жүзіп жүріп,
өзіне-өзі «Мен қандай ғажап құспын, жерде жүремін, суда жүземін,
ауаға ұшамын, мендей құс бар ма екен?» - дейді. Мұны Әтеш естіп,
оған: «Бекер мақтанасың, сен аттай шаба алмайсың: әр істі жаман
білгенше, бір істі тәуір білген жақсы емес пе?» -
деді.
|
|
5 минут
|
Энерджайзер-жаттығуларын жасау
-
метафориялық
карталар (Тыңдалым-айтылым дағдыларын қалыптастыру
мақсатында)
Жұппен жұмыс. «Дауысты-дауыссыздар болып
екіге бөлінеді, бір-біріне қарама-қарсы арқа тірестіріп отырып,
дауыстылар карточкаларда не бейнеленгенін айтады, дауыссыздар қағаз
бетіне түсіреді.
|
Мұғалімдерге
математикалық фигуралар таратылып, үйдің бейнесін шығару
керек.
|
|
10минут
|
Менталды карта әдісі:
Ментальдік картаны қолданудағы
жеңілдіктер
* Ескертуді орындағаннан гөрі
тез,
басты идеяларды бөледі/ *тақырыпқа қатысы жоқтарды шығарып тастауға
мүмкіндік береді;
* үлкен көлемдегі ақпараттарды тез жинауға,
қарауға көмектеседі;
* оқу үшін ой қабілетін және қысқарту
арқылы проблемаларды шешуді арттырады;
* құрылымдар мен құжаттарға қатысты
мәселелер бойынша қолданылатын қызмет;
* қарым қатынасты белгілеуге және
шығармашылық қабілетті пайдалануды
көтермелейді;
* коммуникацияларды қолдайды,(негізгі
проблемалардың сырын сақтайды);
1 топ Бүгінгі өтілген сабақтардан
үйренген әдістеріңіз.
2- топ Сабақта оқушыларды қызықтыру үшін
көп қолданатын әдісіңіз қандай?
3 – топ Оқушылармен қарым-қатынасыңыз қандай?
Қандай тәсілдер арқылы оқушылардың коммуникатвтік дағдыларын
қалыптастырасыз?
|
1 топ
Бүгінгі өтілген сабақтардан
үйренген әдістеріңіз.
2-
топ
Сабақта оқушыларды қызықтыру
үшін көп қолданатын әдісіңіз қандай?
3
–топ Оқушылармен қарым-қатынасыңыз
қандай? Қандай тәсілдер арқылы оқушылардың
коммуникатвтік
|
|