Материалдар / "Шебер сынып"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Шебер сынып"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Шебер сынып" Материалымда өз әріптестеріме тәжірибие бөлісу. бұл сабақта өз сабағымдағы әдіс тәсілмен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
2888
9 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бекітемін: Бастауыш сынып мұғалімі Мектеп директоры: Алмабекова Гүлзира ______________А.С.Уалибаева Бақдаулетқызы





Шебер-сынып

Өткізілетін уақыты

Тақырыбы: Оқушылардың бойында креативтік ойлау дағдысын дамыту жолдары
Жалпы мақсаты:Мұғалімдермен өз тәжірибемде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда қолданылатын ұтымды, тиімді әдістер бойынша теориялық және практикалық жағынан кәсіби шеберлік ұсыну, бөлісу және кәсіби дамуына ықпал ету.
Сілтеме:Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, жаңартылған әдіс-тәсілдер жиынтығы.
Күтілетін нәтижесі:Ұсынылған ұтымды әдіс-тәсілдер ұстаздарға өз тәжірибелерінде тиімді қолдануға ықпал жасайды.
Түйінді идеялары:Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.
Қолданылатын жабдықтар мен материалдар:Стикер, А4 парақтары, маркер, флипчарт, портрет, интерактивті тақта, СТО суреттер.
Әдіс - тәсілдері:Таныстырылым, қызығушылықты ояту, мағынаны тану, топтық жұмыс, жеке жұмыс, ұжымдық жұмыс.




Шебер сынып барысы

Жұмыс кезеңдері:

Кезеңнің мазмұны

Ресурстар, көрнекіліктер, құралдар.
І. Кіріспе бөлім:

Психологиялық ахуал:қатысушылардың жедел жұмысқа кірісе алуын қамтамасыз ету. (2 минут) Ұйымдастыру кезеңі:

Құрметті әріптестер бүгін өз тәжірибемде оқыту мен оқу процесінде оқушының өздігінен білім алу дағдысын жетілдіру, танымдық белсенділігін арттыру үшін ұтымды шыққан, тиімді әдіс-тәсілдермен бөліспекшімін. Осы сәтте мен сіздерді шебер-сыныбымда көргеніме өте қуаныштымын. «Қошемет көрсету» тренингісі. Қазақша бірнеше сұрақтар қою, жауабын шет тілдерінде жауап бергізу.
  • 1-топ, 2-топкөңіл-күйлеріңіз қандай?
  • Ендеше, осындай жақсы көңіл-күймен шебер-сыныбымды бастауға рұқсат етіңіздер.Бүгін мен сіздердің барынша белсенді, шығармашыл болуларыңызды, өз ойларыңызбен шынайы бөлісулеріңізді сұраймыз!


















    Топқа бөлу:АВС топтарға бөлу.

    Қызыл, жасыл түсті билеттер.
    «Ой қозғау» стратегиясы(2 минут)



    Тақырыпты анықтау мақсатында мына көрстеілген суретке зер салайық. Қандай ой туындайды.

    Тақырып анықтау үшін сурет, интерактивті тақта, презентация.
    ІІ. Теориялық бөлім:(5 минут)



    Шебер сынып тақырыбы, мақсатымен таныстыру. Оқыту мен оқуда қолданылатын ең ұтымды шыққан, тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану үрдісі бойынша қысқаша ақпарат беру, таныстыру.

    Презентация, жұмыс жүйе, қолданылатын технология,әдістер сызбасы, фотоесеп, т.б.
    ІІІ. Негізгі бөлім: тәжірибелік кезең











    «Кім жылдам?» ойыны (3 минут)





    (Қосымша тапсырма «Ақпарат сүзу» органайзері, «Жариялау» әдісі) (5-7 минут)

    Пәнаралық байланыс (музыка, дүниетану)(3 минут)







    Тренинг (3 минут)
    І кезең. Оқушылар «Әдебиет үйірмесі» стратегиясы арқылы топта жұмыс істейді. Ол үшін әр топтың мақсаты мен міндеті түсіндіріліп, төмендегі тапсырмалар беріледі.

    І топ –«Із кесушілер» Тапсырма: 1.Мәтіннен негізгі ойды табыңыз. 2.Тосын жағдай (Мәтінде қандай тосын ойға кездестіңіз?)  3.Мәтіннен шығар өмірлік қағида. 

    ІІ топ – «Сөз тапқыштар» Тапсырма: Оқиғаға сәйкес келетін мақал-мәтелдер мен қанатты сөздер табу және оны шығармамен байланыстыра отырып дәлелдеңдер.

    ІІІ топ – «Ой тапқыштар» Тапсырма: Белгісіз  және  белгілі  мәліметтер.  Мәтіннен  сізге  бұрыннан  таныс және  таныс  емес, тосын ақпараттарды белгіле.ІІ кезең. Топтан бір спикерді жұмыспен таныстыру үшін орындарыңда қалдырыңдар және өздерің басқа топтардың жұмысымен танысып, оған кері байланыс (стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып қалдырады) беріңдер. Бір-бірінің жұмыстарыңмен танысып шығадыДескрипторлар:
  • Шығарманың құрлымына талдау жасай алады;
  • Оқиғалар желісіне сәкес келетін мақал-мәтелдер мен қанатты сөздер таба алады;
  • Кейіпкерлердің сипатын аша алады;
  • Эпизодтарды бүгінгі күнмен байланыстыра алады;
  • Өзінің және өзгенің жұмысын ой елегінен өткізіп, қорытынды жасай алады.


  • ІІІ кезең. Жұппен жұмыс. Геометриялық фигуралар стратегиясы. Жұптарға бірнеше геометриялық пішіндер берілді, осы пішіндермен байланыстырып мәтіннің кейіпкерлерінің мінез-құлқына, сипаттама бере отырып қорытынды жасаңдар. Кейіпкерлер мен түрлі фигуралардың сипатына қарай ұқсастығын табыңдар.

    Дескрипторлар:
  • Кейіпкерлердің мінез-құлқына сипаттама бере алады;
  • Сыни пікір айта алады;
  • Кейіпкерлер мен түрлі фигуралардың сипатына қарай ұқсастығын таба алады.
  • Бір сәт тыныштық: фильм қарау3-тапсырма: «Бұл не» жұмбақ зат4-тапсырма: «2 шындық, 1 өтірік»
    Қызыл, жасыл түсті билеттер, поездың дыбысы





    Интерақтивті тақтадан Көкшетаудың суреті, тапсырмалар.

    Флипчарт, маркер.













    Абай портреті, ән мәтіні тақтада көрсетілімі, жылдың төрт мезгілі суреті, 12 ай белгілері, А4 қағазы.





















    Қорытынды:Рефлексия «1 минут» әдісіБағалау, қалыптастырушы ( 5 минут)





    «1 минут» әдісі арқылы өз ойларын, пікірін білдіру.

    Түйін сөз, шебер-сыныптың соңы.
    Интертақтада қалыптастырушы бағалау, «Бас бармақ»






























































    Ы.Ноғайбаев атындағы № 18 орта мектеп















    Шебер сынып

    Тақырыбы: «Бастауыш сынып оқушыларының ойлау,сөйлеу қабілеттерін үйлесімді дамыту арқылы шығармашылық ізденістерін қалай қалыптастыруға болады?»



















    Орындаған: Алмабекова Гүлзира Бақдаулетқызы



























    Қараой ауылы2018 жыл















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!